"Familie van meneer Hemmings?"
Ashton p.o.v
Floor zakt in elkaar en begint heel hard te huilen. Ik slik. Ik staar voor me uit. Er komt geen woord uit mijn mond. Ik ben sprakeloos. Luke is dood. Dat zijn drie woorden die ik niet samen in een zin wil hebben. Mijn beste vriend is dood. Ik wil huilen, schreeuwen en alles kapot slaan. Maar nu, nu kan ik geen enkele spier bewegen. Het dringt maar niet tot me door. Ik bijt op mijn lip en ga tegen de muur staan. Ik laat mezelf naar beneden zakken.
"Hij is weg." fluister ik.
Floor kijkt me aan. Haar wangen zijn nat door de tranen, haar ogen zijn waterig en rood en haar mascara zit letterlijk overal. Floor schuift naar me toe en kruipt in mijn armen.
"Ik- ik kan niet zonder hem Ash." snikt floor.
"Ik ook niet lieverd." fluister ik.
De deur van de kamer gaat los. Floor en ik kijken geschrokken naar de deur opening. Tess staat in de deur opening. Zodra ze ons ziet, worden haar ogen groot.
"Is ie..-"
Ik knik. En onmiddelijk begint Tess te huilen.
"NEE! NEE DAT KAN NIET." schreeuwt tess huilend.
Er komt een dokter de kamer binnen.
"KLOOTZAK!" gilt tess.
De dokter kijkt Tess geschrokken aan.
"Ik moet melden dat de operatie geslaagd is. De tumor is succesvol verwijderd." zegt de dokter.
Floor en ik laten elkaar los. Floor haar ogen worden groot.
Ik raak helemaal in de war.
"Maar dokter Floor en ik hoorden u praten. U zei dat er een jongen was overleden." stotter ik.
"Nee er is een andere jongen overleden. Luke ligt nu op de uitslaapkamer en hij word over een half uur wakker gemaakt." zegt de dokter.
"O MY GOD DANKUWEL." gilt tess.
De dokter kijkt Tess verbaasd aan en verlaat de kamer.
"Luke leeft." fluister ik.
"Ja. Ik ben zo blij. Ik kan echt niet zonder hem" zegt floor blij.
Floor droogt haar tranen. Floor en ik staan op. Ze slaat haar armen om me heen. Ik druk haar stevig tegen me aan. Als ze me loslaat drukt ze een kusje op mijn wang. Ik krijg een blos op mijn wang. Floor grinnikt.
Floor p.o.v
Mijn telefoon gaat af. "Liam" Ik besluit om niet op te nemen. Ik ben zo blij dat de operatie gelukt is. Ik zou niet weten wat ik zou doen als Luke er niet meer zou zijn. Tess geeft me een knuffel.
"Jullie hebben me zo laten schrikken." zegt tess.
"We dachten dat de dokters het over Luke hadden. We waren zo bang." zegt ashton.
"Maar Luke leeft nog. Ik ben zo blij dat je we hem niet kwijt zijn." zegt tess.
Ik knik. Ik ben echt sprakeloos.
Er komt een verpleger de wachtkamer in.
"Familie van meneer Hemmings?"
"Ja." zegt ashton.
"Er mag nu één iemand hem bezoeken. Hij is half wakker." zegt de verpleger.
Ashton en Tess kijken mij aan.
"Ga jij maar eerst." zegt tess.
Ik knik. Ik volg de verpleger. We lopen een kamer binnen. Luke ligt in het midden van de kamer met een deken over zich heen. Er staat allemaal apparatuur achter hem. Ik pak een stoel en zet het naast zijn bed. Ik pak zijn hand vast. Ik begin zachtjes te huilen van blijdschap.
JE LEEST
Sex lessons ft. Liam Payne.
FanfictionFloor Hemmings Floor is een lastig meisje. Ze woont met haar moeder in Amsterdam. Haar vader heeft hun verlaten en is met zijn nieuwe vriendin in België gaan wonen. Ze heeft veel vriendinnen. Ze is een druk, lief en een spontaan meisje. Ze gedraagt...