25. I hate you.

25.7K 511 321
                                    

"Ik ga je missen Floor.."

~De volgende dag~

Liam p.o.v

Ik word wakker door het zonlicht dat tussen de gordijnen door komt. Ik knipper met mijn ogen en open mijn ogen. Ik kijk op de klok. Half elf. Ik ga rechtop zitten en haal een hand door mijn haren. Ik pak mijn telefoon. Ik heb een appje van Sophia.

Heee Liam. Ik heb zin in morgen ;) Je kwam naar mij toe toch? xxx

Hee. Ik ook (: Jaa ik kom naar jou toe. Hoe laat? xxx

Uhm zullen we half twee doen? xxx

Is goed Soof. Tot morgen babe. xxx

Ik voel me best wel slecht om dit. Floor en ik doen dingen die een stelletje ook doen. We doen seksuele dingen. Ik wil eigenlijk dat ik het vriendje van haar ben, maar ik heb geen gevoelens voor haar.. Dat is het probleem. Hoe graag ik het ook wil ik heb nog geen gevoelens voor haar.. Ik vind Sophia echt leuk. Sophia is ook iets meer van mijn leeftijd maar alsnog. Het is best moeilijk. Ik kan nog geen relatie met Sophia beginnen als ik Floor sex lessons geef. Dus ik wil eerst de lessen af hebben voordat ik een serieuze relatie begin met Sophia.

Ik hoor Floor naast mij gapen. Ik kijk haar aan. Ze opent haar ogen en glimlacht naar me.

"Goede morgen honey." zeg ik.

"Goede morgen Li." zegt floor.

"Vandaag ga je naar Brussel." zeg ik met een pruil lip.

"Ja.. Maar we zien elkaar snel weer oke?" zegt floor.

"Natuurlijk. We gaan de lessen afmaken." zeg ik met een knipoog.

"Mooizo." zegt floor.

"Zullen we ontbijten?" stel ik voor.

"Goed plan. Ik ga me even klaar maken." zegt floor.

"Jup ik ook."

Floor p.o.v

Liam en ik lopen beiden naar de badkamer. We gaan naast elkaar voor de spiegel staan. Ik was mijn gezicht, borstel mijn haar, doe een beetje make-up op en loop daarna de badkamer weer uit. Ik pak een shirt en een skinny jeans en trek het aan. Ik pak mijn telefoon en check mijn berichtjes. Ik heb er een van Luke en een van Ashton.

Heee prinses. Je komt binnenkort wel langs he? Papa zei dat hij jouw vliegticket betaald ;) ik mis je lieverd. xxxxLukey

Hee Luke. Jaaa is goed :) Yay. Ik mis jou ook Luke. Xxx Floor.

Hee Floor. Hoe gaat het? xxAsh.

Hee Ashton. Goed hoor. Met jou? xx Floor.

Liam komt de kamer inlopen.

"Ik moet me nog even aankleden." zegt liam.

Ik knik.

Liam pakt een spijker broek en een blouse. Hij trekt zijn kleren aan en pakt de sleutels van de hotelkamer.

"Zullen we gaan?" vraagt liam.

"Jaa is goed." zeg ik.

Liam en ik lopen onze hotelkamer uit naar het restaurant.

~Na het ontbijt~

Liam p.o.v

Floor en ik hebben heerlijk gegeten. Ik steek de sleutel in het sleutel gat en open de deur. We lopen naar binnen. We gaan zitten aan tafel.

Sex lessons ft. Liam Payne.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu