Liefste comment/inline comment krijgt een opdraging ♡
"Ik ben al over je heen babe. Ik wilde alleen maar weten hoe je lippen smaakten."
Floor p.o.v
Calum en ik lopen het ziekenhuis uit, naar het parkje. Ashton is naar de kamer gegaan. We lopen naar het bankje en gaan erop zitten.
"Calum ik moet je iets vertellen." zeg ik zacht.
Calum kijkt me aan en knikt. Ik zucht diep.
"Ik ga overmorgen naar huis." zeg ik.
Ik kijk naar beneden. Calum gaat dicht tegen me aan zitten en pakt mijn kin vast, hij dwingt me om hem aan te kijken. Ik kijk in zijn prachtige ogen. Mijn ademhaling versnelt, zijn ogen staan bezorgd, lief en eerlijk. Ik kijk naar zijn prachtige, volle, roze lippen- Ik schud mijn hoofd en pak met mijn hand zijn hand vast.
"Nee Calum. Je moet geen misbruik van mij maken als ik droevig ben." zeg ik.
Calum haalt een hand door zijn haren.
"Sorry." mompelt calum.
Ik krab achter mijn hoofd en leun achterover op het bankje.
"Waarom ga je weg?" vraagt calum.
"Luke mag volgende week ook naar huis. En Ashton gaat over een week ook weg. Ik wil gewoon naar huis." zeg ik met een zucht.
Calum slaat een arm om me heen.
"Ik snap je Floor." zegt calum.
Calum drukt me stevig tegen zich aan en drukt een kusje op mijn slaap.
"Probeerde je me net nou echt te zoenen?" vraag ik.
Ik draai me hoofd bij en kijk naar Calum. Er komt op een blos op zijn wangen en hij grinnikt.
Ik sla hem plagerig tegen zijn buik.
"Waarom probeerde je het?" vraag ik lachend.
"Waarom niet?" antwoord calum.
Ik grinnik.
"Je bent mooi, knap, lief, sexy-"
"Ho ho Calum no." zeg ik.
Ik begin te blozen.
"En je bent single." zegt calum.
Ik leg mijn hoofd in mijn handen.
"Cal, ik wil single blijven. Het liefst een hele lange tijd."
Calum grinnikt. Ik ga weer rechtop zitten.
"Ik ben al over je heen babe. Ik wilde alleen maar weten hoe je lippen smaakten." zegt calum.
Ik begin hard te lachen. Calum begint mee te lachen. En het is werkelijk een geweldig geluid.
"Ik ga je missen." zegt calum ineens serieus.
Ik slik.
"Ik jou ook." zeg ik zacht.
"We houden sowieso contact." zegt calum.
Ik glimlach naar hem.
"Ik kom wel naar Brussel met Four Seconds Of Summer." zegt calum met een knipoog.
Ik grinnik.
"Je bent een goede vriend Calum." zeg ik.
"Ja dankzij jou. Ik heb eerst alles verpest. Maar jij gaf me een nieuwe kans." zegt calum.
JE LEEST
Sex lessons ft. Liam Payne.
FanfictionFloor Hemmings Floor is een lastig meisje. Ze woont met haar moeder in Amsterdam. Haar vader heeft hun verlaten en is met zijn nieuwe vriendin in België gaan wonen. Ze heeft veel vriendinnen. Ze is een druk, lief en een spontaan meisje. Ze gedraagt...