50. I'm half a heart without you.

18.1K 555 690
                                    

Grappigste inline comment krijgt volgende hoofdstuk opdraging!!

"Ik mis je zo, zo erg."

Floor p.o.v

Ik loop over de gang in het ziekenhuis. Liams woorden spoken door mijn hoofd. "Ik houd van je, heel veel." Ik loop Luke's kamer in. Ashton en Tess zitten op bed en kijken meteen naar me. Ashtons blik gaat van geschrokken naar boos. Oh oh.. Een ruzie kan ik er ook nog wel bij hebben.

"Waar was je?" schreeuwt ashton.

Ik schrik door het geschreeuw.

"Liam, bij Liam." zeg ik.

"Waarom was je bij die klootzak?" schreeuwt ashton.

"Omdat ik antwoorden wil." schreeuw ik terug.

Ashton stapt van het bed af en gaat voor me staan.

"Lieg niet." sist ashton.

"Ik lieg verdomme niet." schreeuw ik.

Ashtons borst gaat hevig op en neer.

"Het is je fucking ex." schreeuwt ashton.

"Ja? Nou en." zeg ik.

"Hij heeft mij geslagen en je broer Floor! Je broer is bewusteloos en je verlaat zomaar het ziekenhuis. Liam is niet belangrijker dan je broer Floor." schreeuwt ashton.

"DAT BEPAAL JIJ VERDOMME NIET." schreeuw ik nog harder.

Ik kijk Ashton woedend aan en steek mijn middel vinger op. Ik verlaat boos de kamer en stap in de lift.

"Hee babe."

Ik schrik en draai me om. Calum staat achter me.

"H-hee." stotter ik.

"Alles oké?" vraagt calum.

Ik schud mijn hoofd. Hij kijkt me medelevend aan.

"Zullen we even naar het parkje gaan?" vraagt calum.

Ik knik. De lift deuren gaan open en we lopen naar buiten. Een frisse lucht komt mij tegemoet als we naar buiten lopen. Ik huiver. Calum komt dicht tegen me aan lopen. We lopen door het park heen.

"Ik weet hier een leuke route." zegt calum.

Ik knik.

"Het gaat echt niet goed eh?" vraagt calum.

"Nee. Teveel gedoe aan mijn hoofd." zeg ik.

'Ah. Kom hier." zegt calum.

Hij opent zijn armen. Ik geef hem een knuffel. Het is lang geleden dat ik een echte lieve knuffel kreeg van een goede vriend. Ik snuif zijn geur op. Mm hij ruikt lekker. Misschien iets teveel deo. We laten elkaar los.

"Wil je erover praten?" vraagt calum.

Ik knik.

"Oké ik weet nog een mooi plekje in het bos." zegt calum met een grijns.

Ik grinnik.

"Als je me maar niet gaat verkrachten." grap ik.

"Nou daar moet ik nog even over nadenken." zegt calum met een knipoog.

Ik grinnik. We lopen een pad op dat door het bos gaat. Na een tijdje zien we een bankje aan de rechterkant. We gaan erop zitten.

"Wil je me het verhaal vertellen?" vraagt calum.

"Ja." zeg ik.

Ik vertel Calum alles. Vanaf het gedoe in Brussel met little Harry tot vandaag ; Dat Luke bewusteloos is geslagen door mijn ex. Calum luistert aandachtig naar mijn verhaal en geeft af en toe commentaar. We eindigen knuffelend op het bankje. Ik begin zachtjes te snikken. Calum wrijft over mijn rug.

Sex lessons ft. Liam Payne.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu