dit kan dubbel zijn. Maar het hoofdstuk zat op de verkeerde plaats.
"Hihi ik heb een piemeltje"
Floor p.o.v
Mijn vader en ik stappen in de auto. Ik mis Liam nu al.. Hoe hij me vast houd, knuffelt, zoent en "honey" noemt. Ik zucht. Ik haal een hand door mijn haar en kijk naar buiten. Dit word mijn nieuwe thuis voor een tijdje. Ik ga mijn vrienden en vriendinnen ook heel erg missen.
Het grote huis van Aniek, Harry en mijn vader komt in zicht. We rijden de dam op. Ik stap uit en help mijn vader met het tillen van de koffers. We lopen naar binnen. Gegiegel vult mijn gehoor gangen. Harry. Ik laat mijn koffers los en ren de kamer in. Harry loopt wankelend van de bank naar de tafel.
"Harry." zeg ik vrolijk.
Harry draait zich om. Hij kijkt mij aan en komt giegelend op mij aflopen. Ik ga door mijn hurken. En open mijn armen. Harry slaat zijn kleine armen om mij heen.
"Ikke heb Fllloor gemist." zegt harry.
Ik grinnik. Harry drukt een kusje op mijn wang. Ik til hem op en loop op Aniek af.
"Hee Aniek." zeg ik.
"Floor. Leuk om je weer te zien meid." zegt aniek.
Ik zet Harry op de grond en geef Aniek een knuffel.
"Zal ik je helpen met uitpakken?" vraagt aniek.
"Ja is goed." zeg ik.
Aniek en ik lopen naar de gang.
"Tom, kan jij even op Harry letten? Floor en ik gaan even haar spullen uit pakken." zegt aniek.
"Is goed." zegt tom.
Aniek en ik tillen allebei een koffer op. We lopen naar boven. Harry begint te huilen. Aw..
We lopen naar de logeer kamer. Ik leg de koffer neer. Ik open de kleding kast. Ik vouw mijn broeken op en leg ze op de plank in de kast. Daarna hang ik mijn shirts en vesten op. Ik zie dat Aniek bezig is met het ophangen van de posters.
"Wie is je favoriet van One Direction?" vraagt aniek.
Ik grinnik.
"Liam." zeg ik met een glimlach.
"Aha. Goede keus hij is nog single." zegt aniek met een knipoog.
Ik grinnik. Ze moest eens weten wat ik al met Liam heb gedaan.
Aniek hangt alle posters op. Het zijn er een stuk of dertig, veertig. Als we klaar zijn pak ik mijn toilet tas en loop ik naar de badkamer. Ik pak mijn toilet spullen uit. Daarna loop ik naar mijn slaapkamer. Aniek zit op bed en glimlacht naar me.
"Kan ik even met je praten?" vraagt aniek.
Ik knik. Aniek klopt op het bed als teken dat ik naast haar moet zitten. Ik ga naast haar zitten en kijk haar aan.
"Ik weet dat ik niet jouw echte moeder ben, maar het voelt wel zo. Ook al ken ik je nog niet zo goed. Het voelt gewoon heel erg vertrouwt. Maar ik wil jouw moeders plek natuurlijk niet in nemen. Maar weet dat ik van je houd en dat ik om je geef. Je bent de dochter van mijn vriend en je bent de grote zus van Harry. Je bent een lieve meid en je kan met al je problemen of vragen bij mij komen." zegt aniek.
Ik glimlach naar haar en geef Aniek een knuffel.
"Aniek, mijn echte moeder is geen moeder voor mij.. Eigenlijk wil ik haar nooit meer zien. Je bent super lief Aniek. Je bent goed voor mijn vader en Harry is super. En als ik problemen of vragen heb kom ik bij jou." zeg ik.
JE LEEST
Sex lessons ft. Liam Payne.
FanfictionFloor Hemmings Floor is een lastig meisje. Ze woont met haar moeder in Amsterdam. Haar vader heeft hun verlaten en is met zijn nieuwe vriendin in België gaan wonen. Ze heeft veel vriendinnen. Ze is een druk, lief en een spontaan meisje. Ze gedraagt...