45. She's my girl.

20.5K 555 269
                                    

"AUW DE BABY KOMT."

Luke p.o.v

Tess en Ashton komen de kamer weer in. Ashtons blik veranderd meteen als hij Floor ziet huilen. Tess en Ash gaan op het bed zitten. Floor snikt nog steeds. Ashton slaat een arm om haar heen. Ik geef hem een waarschuwende blik. Ze is mijn meisje. Haar hart is gebroken en ook al is Ashton mijn beste vriend hij moet van haar afblijven. Ashton negeerd mijn blik en drukt Floor stevig tegen zich aan. Ik zucht diep. Ik wrijf met mijn handen in mijn ogen.

Tess komt voor me staan. Een glimlach versierd haar mooie gezicht. Dit meisje is zo sterk. Onder deze mooie glimlach is een meisje dat zichzelf van binnen kapot maakt, wanhopig word en langzamerhand de hoop verliest. Maar ze gaat door, voor mij. Ik krijg automatisch een glimlach op mijn gezicht. Ze pakt mijn hand vast. Met haar andere hand droogt ze mijn tranen. Ik staar naar haar mooie licht roze lippen. De lippen die voor mij bestemd zijn.

Ik maak me zorgen. Ik maak me geen zorgen om mezelf, maar om Floor en Tess. Hoe moet het verder met hun? Floor gaat kapot, straks doet ze zichzelf iets aan. Ik kan mezelf zoiets nooit vergeven. En Tess, zal ze gelukkig worden met een andere jongen? Het verbaasd me nog steeds dat ze bij me is. Zie mij nou, ik ben een jongen die dood ziek is en waarschijnlijk niet lang meer te leven heeft, maar toch blijft ze bij me. Dat noemt men echte liefde. En Floor blijft voor altijd mijn prinsesje.

Waar ga ik heen als ik het niet overleef? Ik heb nooit echt geloofd in de hemel en de hel. Ik vind dat zo onrealistisch. Maar het liefst wil ik na de operatie wakker worden en dat Floor, Tess en Ashton naast mijn bed staan en mij vertellen dat ik beter ben. Ik moet echt vechten. Vechten voor mijn leven maar vooral voor Floor.

Ik word uit mijn gedachten getrokken door twee zachte lippen op de mijne. Ik leg mijn handen op Tess' heupen. Tess legt haar handen in mijn nek en likt over mijn boven lip. Ik open mijn mond. Onze tongen draaien rondjes om elkaar heen.

"Euh als jullie vanavond seks gaan hebben ben ik weg." zegt ashton lachend.

Tess en ik trekken terug. We beginnen allemaal te lachen.

Een grijns versierd mijn gezicht.

"Luke." zegt tess met grote ogen.

"We hebben het vanacht al gedaan." zegt tess lachend.

Weer begint iedereen te lachen.

"Vandaar die gebruikte condoom in de prullenbak." zegt floor.

Er komt een blos op mijn wangen.

"We gaan er vandaag een leuke dag van maken." zegt tess.

Iedereen knikt.

"Wat gaan we doen?" vraagt floor.

"We gaan het de dokters en de verplegers even heel moeilijk maken." zegt ashton met een duivelse blik.

Floor geeft Ashton een high-five.

Er komt een grijns op mijn gezicht. Dit word een leuke dag. Even al mijn zorgen vergeten.

"Wat gaan we doen?" vraagt tess.

"Ik heb een idee." fluister ik.

~

Ashton p.o.v

Tess haalt een nep zwangerschaps buikje op van de verlos afdeling.

Tess komt de kamer in met het zwangerschaps buikje.

"Ik ga Floor even zwanger laten lijken." zegt tess lachend.

Ik grinnik. Tess en Floor verdwijnen de badkamer in.

Sex lessons ft. Liam Payne.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu