24. Lesson one and two.

27.5K 539 122
                                    

Ten eerste wil ik _Niallsbabex, lolaxp en FlowerPowerNiall heel erg bedanken. Omdat bij hoofdstuk 8 iemand in de comments iets vervelends zei en deze drie meiden kwamen voor mij op. Jullie zijn geweldig dank je <3 Dit hoofdstuk is voor jullie xx

"Ik heb net mijn vriend laten klaar komen in zijn boxer."

Liam p.o.v

Floor en ik lopen de hotelkamer in. We gaan zitten op het bed.

"Ga je me morgen wel uit zwaaien als ik in de trein stap?" zegt floor met een knipoog.

"Natuurlijk Floor." zeg ik met een glimlach.

"Gelukkig. Chanel en Alex komen mij ook uit zwaaien. Omdat ik voor een lange tijd weg ga." zegt floor.

"Ja dat begrijp ik." zeg ik. "Ik wil ze graag ontmoeten."

"Okee."

"Hoe laat is het?" vraag ik.

Floor pakt haar telefoon.

"Het is al half zes." zegt floor.

"Zullen we een pizza bestellen?" stel ik voor.

"Ja lekker."

Ik pak mijn telefoon en zoek een pizzeria in de buurt op. Ik zoek het telefoon nummer en bel.

"Wat voor soort pizza wil jij Floor?" vraag ik.

"Salami." zegt floor.

"Is goed honey." zeg ik.

"Hallo met pizzeria ricardo. Waar mee kan ik u helpen?"

"Ik wil graag een pizza salami en een pizza hawai bestellen."

"Brengen of ophalen?"

"Brengen. Hotel de rozenstruik kamer 525." zeg ik.

"Okee. De pizza's zijn er binnen een half uur."

"Okee dank u."

Gesprek beëindigd.

"Over een half uur komen de pizza's." zeg ik.

"Okee lekker." zegt floor.

"Wil je nu les een en twee herhalen of na het eten? Of nu en na het eten?" zeg ik met een grijns.

"Uhm nu en na het eten." zegt floor met een knipoog.

"Dat lijkt me een uitstekend plan."

Floor p.o.v

Liam en ik staan op. Hij gaat voor me staan en kijkt me met een schattige glimlach aan. Hij legt voorzichtig zijn handen op mijn heupen en plaats zijn lippen op de mijne. We sluiten onze ogen. Ik sla mijn armen om zijn nek en ontspan mijn lichaam. Ik bijt zachtjes op zijn onderlip. Liams tong dringt binnen en onze tongen spelen een vurig spel. Na een tijdje trekken we terug en zucht ik. Liam kijkt me met een big smile aan. Hij drukt me stevig tegen zich aan. Hij brengt zijn lippen naar mijn oor.

"Ik wil je zo goed laten voelen, ik wil je laten klaar komen, kreunen, en je alles leren honey." fluistert liam.

Kippenvel verspreid zich over mijn lichaam. Liam bijt zachtjes in mijn oor lel. Een diepe zucht verlaat mijn mond. Liam brengt zijn lippen naar mijn nek en laat een spoor van natte kusjes achter. Op dezelfde plek als gisteren begint hij te zuigen en te bijten.

Sex lessons ft. Liam Payne.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu