"Die mond kan je nog voor veel meer dingen gebruiken."
Floor p.o.v
Liam en ik zitten in de auto. We rijden al bijna een uur. Ik kijk naar buiten. "Arnhem" wat gaan we in Arnhem doen? Liam zit de hele tijd te grijnsen. Ik schud lachend mijn hoofd. Mijn mobiel trilt. Een sms van Alex.
Hee. Als jij zaterdag naar Brussel vertrekt komen Chanel en ik je uit zwaaien ;) xxx Alex.
Heee. Gezellig!! :) xxx Floor.
Ik klik Twitter aan. Ik heb veel volgers erbij.. Want ja ik sta nu bekend als Liams nichtje..
"We zijn er." zegt de chauffeur.
"Okee." zeg ik.
Liam en ik stappen uit. Ik kijk om me heen.
"Burgers zoo"
O my god een dierentuin? Ik vind dierentuinen geweldig.
"Gaan we naar de dierentuin?" vraag ik.
"Jaa. Vind je het leuk?" vraagt liam.
"Jaa. Ik houd van dierentuinen. Dieren zijn geweldig." zeg ik vrolijk.
"Gelukkig!" zegt liam.
Ik geef Liam een knuffel.
We lopen naar de ingang. Liam betaald de entree. We lopen het park in met een plattegrond.
"Wat is jouw lievelings dier in de dierentuin?" vraagt liam.
"De giraffe. Ze zijn zo mooi en groot. En die lange benen zijn zo grappig. En hun tong is paars. En hun nek is heel smal maar wel heel lang. En het mooiste van alles vind ik hun ogen." zeg ik.
"Awhh. Jij hebt ook erg mooie ogen." zegt liam.
"Dank je."
Er komt een blos op mijn wangen. Ik ben echt verliefd op deze jongen.. Ik zucht.
"Waar zullen we eerst heen?" vraag ik.
"De haaien." zegt liam met een grijns.
Ik giegel.
"Is goed." zeg ik.
We lopen naar het aquarium. We bewonderen de haaien, vissen en roggen.
Er komt een haai op het glas af zwemmen en ik slaak een gil. Liam begint te lachen en slaat zijn armen om me heen.
"Is Floortje een beetje bang?" vraagt liam.
"Nee hoor." zeg ik met een grinnik.
"Die haaien zijn echt prachtig." zegt liam.
"Ja en eng, gevaarlijk en als ze willen ben je binnen vijf seconden dood." zeg ik.
Liam begint te lachen en laat me los.
"Je hebt een rijke fantasie Floor." zegt liam.
Ik grinnik.
"Dat klopt." zeg ik.
"Vanavond herhalen we les een en twee." zegt liam.
Ik knik.
"Ik wil niet te gehaast gaan want les drie is al best heftig.." zegt liam.
Ik kijk Liam met grote ogen aan.
"Rustig maar babe. Les drie krijg je nu nog niet. Morgen ga jij naar Brussel en ik naar huis. Maar we zien elkaar binnenkort weer." zegt liam.
"Okee. Trouwens ik heb je telefoon nummer nog niet." zeg ik.
"Oh. Wacht geef je telefoon maar." zegt liam.
JE LEEST
Sex lessons ft. Liam Payne.
FanficFloor Hemmings Floor is een lastig meisje. Ze woont met haar moeder in Amsterdam. Haar vader heeft hun verlaten en is met zijn nieuwe vriendin in België gaan wonen. Ze heeft veel vriendinnen. Ze is een druk, lief en een spontaan meisje. Ze gedraagt...