~Twee dagen later~"Sorry dat ik me als een bitch gedroeg."
Floor p.o.v
Vandaag is de dag dat ik vertrek, terug naar Brussel. Mijn koffer ligt open op mijn bed. Ik pak al mijn shirts en broeken en stop ze in mijn koffer. Daarna loop ik naar de badkamer en pak ik mijn toilet tas. Ik stop alles in mijn koffer en probeer de rits dicht te krijgen. De koffer wil niet dicht.
"Fuck." mompel ik.
Ik ga op de koffer zitten en rits de rits snel dicht.
Mijn vliegtuig vertrekt vanmiddag om vier uur. Gelukkig is het nog maar elf uur in de ochtend. Tess en Luke zijn samen naar de winkel en Ashton zit op bed een spelletje te spelen op zijn telefoon. Ik loop naar Ashtons bed en ga naast hem zitten. Ashton glimlacht lief naar me. Ik haal een hand door mijn haren en slik.
"Ik kan niet zonder je." fluister ik.
Ashton laat zijn telefoon op zijn schoot vallen en kijkt me niet begrijpend aan.
"Lieverd." zegt ashton.
Nu weet ik weer waarom ik voor hem ben gevallen. Zijn karakter.
Ashton slaat een arm om me heen. Ik laat mijn hoofd op zijn schouder rusten.
"Ash, er is iets wat ik wil weten." zeg ik.
Ashton kijkt me aan.
"Wat wil je weten bae?" vraagt ashton.
Ik slik en kijk naar mijn handen.
"Ben, ben je echt vreemd gegaan?" vraag ik.
Ik kijk Ashton aan. Ashton zucht diep en wiebelt met zijn been.
"Ik weet het eerlijk gezegd niet. Ik kan het me niet herinneren." zegt ashton eerlijk.
"Je was echt heel erg dronken die avond." zeg ik.
Ashton knikt.
"Ik ben normaal nooit dronken. Ik drink eigenlijk niet. Ik was gewoon boos op je toen. Ik doe rare dingen als ik boos ben." zegt ashton met een grinnik.
Ik lach naar hem.
"Sorry van alles Ash. Ik heb je echt gebroken en in verwarring gebracht. Ik speelde met jouw gevoelens." zeg ik oprecht.
Ashton drukt een kus op mijn wang.
"Het is oké Floortje. We zijn gewoon niet voor elkaar gemaakt." zegt ashton.
Ik knik.
"Ik hoop echt dat je de ware vind." zegt ashton.
"Dat hoop ik ook voor jou." zeg ik.
"Alleen hoop ik niet dat het die vuile klootzak is. Hij verdiend jou niet." zegt ashton met een knipoog.
En met die woorden verlaat Ashton de kamer. Ik kijk Ashton na.
Hij kan nog weleens gelijk hebben.
Ik word uit mijn gedachten gehaald door een klopje op de deur.
"Binnen." zeg ik.
Calums hoofd verschijnt tussen de deur. Een glimlach siert mijn gezicht.
"CALUM." gil ik.
Calum komt de kamer vrolijk in gelopen. Ik stap uit het bed. Calum opent zijn armen. Ik ren in zijn armen. Ik sla mijn armen om zijn hals.
"Babe." fluisterd calum.
JE LEEST
Sex lessons ft. Liam Payne.
FanfictionFloor Hemmings Floor is een lastig meisje. Ze woont met haar moeder in Amsterdam. Haar vader heeft hun verlaten en is met zijn nieuwe vriendin in België gaan wonen. Ze heeft veel vriendinnen. Ze is een druk, lief en een spontaan meisje. Ze gedraagt...