12. The concert.

24.7K 570 106
                                    

Het concert is in twee delen. Dit is deel 1 en morgen publiceer ik deel 2. En Little Mix is het voorprogramma in plaats van 5sos.

"I'm touching you. But you can't feel, i'm scream at you. But you can't hear. I just need to be around you.. I miss you.."

~Woensdag~

Floor p.o.v

Het is vandaag woensdag. Ik ga naar het concert! Ik heb er super veel zin in. Luke is al drie dagen in Amerika. En vraag me niet hoe ik die drie dagen heb overleefd. Ik mis hem zo erg.. Ik kan gewoon niet zonder hem. Zijn kussen uit het ziekenhuis heb ik mee naar huis genomen. Dat klinkt raar maar dan heb ik een aandenken. Het kussen ruikt naar Luke. Mijn Luke. Hij zei dat het ziekenhuis wel erg mooi was. Het enige waar hij niet aan kan wennen is dat ik niet elke dag kom.. Tess belde me gisteren. Luke heeft maandag de hele dag gehuild en mijn naam geroepen. Toen ik dat hoorde rolden de tranen alweer over mijn wangen. Hij wilde terug naar "Huis" Maar dat kan helaas niet. Morgen krijgt hij zijn eerste chemo. Hij is de dagen erna erg zwak.

Over een maand kan ik pas weer bij hem langs.. Een maand. Hellno. Een maand.. dat is dertig dagen, 720 uren. Dat houd ik echt niet vol.. Ik probeer er het beste van te maken. We bellen elke dag en af en toe skypen we. Meestal hangen we huilend op.. En dat vind ik het ergste. Ik wil gewoon niet ophangen. Ik wil zijn stem blijven horen. Zijn mooie stem.. Hoe hij me "prinses" of "floortje" noemt, dat bezorgt me kriebels. De kriebels waar ik niet zonder kan. Ik kan niet zonder hem.

Mijn moeder is nog steeds niet thuis gekomen. En dat maakt me nog steeds niks uit. Ook al mis ik haar af en toe wel. Omdat ik nu helemaal alleen thuis ben..

Chanel gaat steeds meer met Michelle om. Ik zag ze laatst in het park. Ze stonden een joint te roken. Chanel veranderd heel erg. Ik vind het niet erg dat ze en joint rookte, maar ze is zichzelf niet meer. En dat komt allemaal door Michelle.

Ik zucht en stap uit bed. Het is nog maar half acht in de ochtend maar ik kan niet meer slapen van de zenuwen. Ik heb zo veel zin in het concert!

Ik besluit om een douche te nemen. Een lange douche. Ik kleed me uit en stap onder de douche. Ik zet de douche lekker warm en laat de stralen mijn huid masseren. Hier kan ik van genieten. Een warme douche. Ik pak een fles bad schuim en doe een beetje op een spons. De bad schuim ruikt naar cocos. Mmhh. Ik maak mijn hele lichaam schoon. Ik spoel mijn lichaam af en was daarna mijn haren. Als ik klaar ben draai ik de douche uit en pak ik twee handdoeken. Ik doe de een in mijn haar en de andere om mijn lichaam heen. Ik droog mezelf af en borstel daarna mijn haren. Ik loop naar mijn slaapkamer en pak een jogging broek en een t-shirt. Dat doe ik niet naar het concert aan hoor. Ik doe een simpele knot in mijn haren en loop dan naar beneden. Ik ga op de bank zitten en zet de tv aan. Ik pak mijn telefoon erbij en ga even rusten.

Liam p.o.v

Daar zijn we dan. Amsterdam. Gisteren hebben we opgetreden. En woow wat zijn de Nederlanders luidruchtig. Ik lig op bed. Ik probeer weer te slapen maar het lukt me niet. Ik denk de hele tijd aan Floor.. Floor het meisje uit Brussel. Ze was zo mooi. Ze leek zo onschuldig. En die kleine Harry. Die was zo schattig. Maar Floor wauw.. Daar kan je "geweldige" dingen mee doen. Ik zou haar zo graag nog een keer willen ontmoeten... Maar dat gaat niet. Ze is waarschijnlijk in Brussel. Misschien kan ik haar een keer opzoeken. Ik volg haar op twitter. Ik kan haar wel een DM sturen. En dat ga ik doen ook.

Sex lessons ft. Liam Payne.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu