35. First argue.

22.3K 524 185
                                    

"Ik houd niet van je. En je betekent niets voor me."

Floor p.o.v

Liam en ik zitten op de bank tv te kijken. Ik pak mijn mobiel erbij en besluit om Destiny te bellen.

"Met destiny."

"DES!" gil ik.

Liam kijkt mij aan met gefronste wenkbrauwen.

"FLOORTJE."

"Hoe gaat het Destiny?" vraag ik met een glimlach.

"Goed. Nick heeft getekend. Ik heb morgen de abortus." zegt destiny.

"Woow dat gaat snel.." zeg ik verbaasd.

"Klopt." zegt destiny.

"Ga je Nick aangeven bij de politie?" vraag ik nieuwsgierig.

"Nee. Ik kan het niet. Hij is heel lang zo speciaal voor mij geweest." zegt destiny.

"Ik begrijp je. Ik vind het nog steeds zo raar dat het de Nick is die ik ken. Ik had het gewoon nooit van hem verwacht." zeg ik eerlijk.

"Klopt. Ik ook niet Floor. En eh.. Nick komt morgen naar Brussel." zegt destiny.

"Wat?"

"Hij wilde met mij praten. En hij wil bij de abortus zijn." zegt destiny.

"Ik heb veel respect voor je Destiny. Je bent een sterk meisje." zeg ik lief.

"Dank je. En ben je al over Liam heen?" vraagt destiny.

Ik grinnik.

"Nou eigenlijk niet. Ik ben met Liam op vakantie in Italië." zeg ik.

Liam kijkt mij vragend aan. Ik giegel.

"Ik wist het. Hij betekend heel veel voor je. Hebben jullie een relatie?" vraagt destiny.

Ik sta op en loop naar de slaapkamer. Liam hoeft niet mee te luisteren.

"Nee. Liam geeft mij weer sex lessons." zegik zachtjes.

"Hij vind je leuk." zegt destiny.

"Nee Des. Hij vind iemand anders leuk. Hij doet het alleen maar om de lessen. Hij houd niet eens van mij." zeg ik.

Liam p.o.v

"Nee Des. Hij vind iemand anders leuk. Hij doet het alleen maar om de lessen. Hij houd niet eens van mij." hoor ik Floor zeggen vanuit de slaapkamer.

Ouch. Ik houd wel van Floor. Het is gewoon ingewikkeld. Ik kan geen relatie met Floor beginnen. Ze lijkt teveel op haar.

Ik richt me weer op de televisie. Even later komt Floor de kamer weer in.

"Wie was dat aan de telefoon?" vraag ik.

"Destiny. Een vriendin uit Brussel." zegt floor.

Ik knik.

"Wat zullen we doen vandaag?" vraagt floor.

"Wat dacht je van zwemmen?" vraag ik.

"Ja leuk." zegt floor.

Floor en ik pakken onze zwemkleren. We verlaten de kamer en stappen in de lift. Als we op de begane grond aankomen lopen we naar het zwembad. Ik loop naar een kleedhokje.

"Samen?" vraag ik.

"De hokjes zijn nogal klein." zegt floor.

Ik haal mijn schouders op en ga een hokje in. Floor gaat een ander hokje in.

Sex lessons ft. Liam Payne.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu