30. Honey..

21.3K 519 181
                                    

"Floor. Onthoud een ding. Ik houd van je. En ik ga nooit meer stoppen met van jou houden. You're forever in my heart honey."

Floor p.o.v

Destiny en ik lopen samen naar huis. Ik zit de hele tijd met maar een naam in mijn hoofd. "Nick" Ik word er letterlijk gek van. Nick woont nog niet super lang in Amsterdam. Maar hij is altijd zo lief en vrolijk. Hoe kan hij een meisje zoals Destiny verkrachten? Hoe haalt hij het in zijn hoofd om iemand te verkrachten? Hij lijkt zo onschuldig. Ik heb met hem een matras gedeeld. We hebben samen lol gehad. We hebben zelfs samen gedanst. Ik haal een hand door mijn haar.

"Floor? Floor luister je wel?" vraagt destiny.

Ik schrik en kijk op.

"Sorry.. Ik was even in gedachten." zeg ik.

"Waar dacht je aan?" vraagt destiny.

"Nick.. Ik ken een Nick die in Amsterdam woont. Hij is een vriend van mij. Maar ik kan mij niet voorstellen dat het die Nick is." zeg ik.

Ik zucht diep.

"Heb je een foto van Nick?" vraagt destiny.

Ik knik. Ik pak mijn telefoon uit mijn handtas en klik zijn Whatsapp profiel foto aan. Ik laat het aan Destiny zien. Destiny bijt op haar lip en kijkt weg.

"Is het hem? Is het de Nick?" vraag ik.

Destiny knikt.

"VERDOMME!" scheld ik.

Destiny pakt mijn pols vast.

"Rustig Floor. Jij kan er ook niks aan doen." zegt destiny.

"NIKS? VERDOMME DESTINY HET IS EEN VRIEND VAN MIJ. MIJN VRIEND HEEFT JOU VERKRACHT!!" gil ik.

Destiny trekt me in een knuffel.

"Floor je kan er echt niks aan doen." zegt destiny.

"Hij is een klootzak des.. Een dikke klootzak. Ik wil zijn hoofd eraf rukken en in brand steken." zeg ik.

Destiny grinnikt.

"Goed plan." grapt destiny.

Ik grinnik. Destiny en ik lopen naar mijn huis. Ik steek de sleutel in het sleutel gat en open de deur. Aniek gaf mij gisteren een huis sleutel. Zodat ik niet steeds hoef aan te bellen. We lopen naar de woonkamer. Mijn vader zit op de bank. Harry is nergens te bekennen.

"Hee Floor. Wie is dat meisje?" vraagt tom.

"Destiny." zeg ik kortaf.

"Okee. Wat leuk zeg. Hoe kennen jullie elkaar?" vraagt tom.

"Gaat je niks aan." zeg ik.

Tom zucht diep. Destiny kijkt me niet begrijpend aan. Ik pak haar pols vast en loop met haar de trap op. Als we op mijn kamer aan komen, plof ik neer op mijn bed.

"Wat was dat net? Ik wil me niet teveel met je bemoeien, maar als dat je vader is, vind ik dat je best gemeen tegen hem deed." zegt destiny.

Ik zucht diep. Destiny gaat naast mij zitten.

"Mijn vader en ik hebben een kleine ruzie. Ik ben hier nog niet zo lang. En gisteren hadden we een genant gesprek." zeg ik.

"Waarover?" vraagt destiny.

"Seks." zeg ik.

Destiny schiet in de lach.

"Wat?" zeg ik lachend.

Sex lessons ft. Liam Payne.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu