5. The city.

26.9K 639 336
                                    

"Ik help je wel met zoeken"

~De volgende dag~

Floor p.o.v

Ik word langzaam wakker door dat mijn bed op en neer gaat. Ik open mijn ogen. Harry springt op en neer op mijn bed. Hij lacht enorm hard en valt een paar keer. Een grinnik verlaat mijn mond. Ik heb in de logeer kamer geslapen in een twee persoons bed.

"Goede morgen Harry." zeg ik.

Harry kijkt mij aan met zijn mooie groene ogen. Een giegel verlaat zijn lippen.

"Goede morgen Fllloor." zegt harry.

Ik begin te lachen.

"Mag ik bij jou liggen?" vraagt harry beleefd.

"Ja hoor." zeg ik.

Ik houd de dekens omhoog. Harry kruipt onder de dekens en slaat zijn armpjes om mij heen. Ik kijk op de klok. Half negen in de ochtend. De krulletjes van Harry kriebelen bij mijn arm. Harry's ogen zijn gesloten en zijn mondje hangt half open. Mijn vader komt de kamer in.

"View. Hij is hier. Ik was hem al kwijt." zegt tom opgelucht.

"Ja hij ligt bij mij in bed." zeg ik.

"Kom je zo beneden voor ontbijt?" vraagt tom.

"Is goed." zeg ik.

Tom knikt en verlaat de slaapkamer. Ik stap voorzichtig uit bed en kleed me om. Harry ligt zacht te snurken. Ik loop naar de badkamer en doe mijn haar in een staart. Ik doe een laagje mascara op en een beetje parfum. Ik doe een beetje lip glos op. Ik vind dat zo lekker smaken. Ja ik weet het ik lik mijn lip glos van mijn lippen af. Ik loop naar de slaapkamer. Ik leg mijn toilet tas terug en loop naar het bed. Ik til Harry op. Met Harry in mijn armen loop ik de trap af. Midden op de trap opent hij zijn ogen. Hij begint te trekken aan mijn shirtje. Ik begin te lachen. Als ik beneden ben zet ik hem op de grond. Hij rent meteen naar de woonkamer. Ik ren lachend achter hem aan. Aniek en mijn vader zitten aan de eettafel. Aniek tilt Harry op en zet hem in de kinderstoel. Ik ga zitten op de stoel naast Aniek.

"Goede morgen. Heb je lekker geslapen?" vraagt aniek.

"Jaa. Het bed lag heerlijk." antwoord ik.

"Sorry dat Harry je wakker heeft gemaakt.. Harry heeft een wieg maar hij is er laatst achter gekomen hoe je er uit kan komen.." zegt aniek.

"Oh is niet erg hoor. Ik vond het wel gezellig." zeg ik.

Aniek knikt vriendelijk. Ik pak een broodje en smeer het. We eten in stilte ons ontbijt op. Na het eten help ik Aniek met afruimen. Mijn vader heeft een afspraak voor zijn werk dus die is even weg. Aniek en ik gaan in de achtertuin zitten.

"Hoe laat hoor je of je geslaagd of gezakt bent?" vraagt aniek.

"Tussen een en drie uur." zeg ik.

"Okee." zegt aniek.

"Is de stad van Brussel mooi?" vraag ik.

"Ja. Je hebt veel mooie winkels." zegt aniek.

"Is het goed dat ik straks even naar de stad ga? Ik moet een kadootje voor mijn broer kopen. Hij is volgende week jarig." zeg ik.

"Ja hoor. Is goed. Wil je Harry meenemen? Ik moet namelijk het hele huis even schoonmaken en ik moet nog boodschappen doen. Als je het niet wilt hoeft het niet hoor! Dan bel ik de oppas." zegt aniek.

"Ja is goed. Ik neem hem mee." zeg ik.

"Okee. Bedankt." zegt aniek.

"Geen dank!" zeg ik.

Sex lessons ft. Liam Payne.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu