Guys Tess is al sinds hoofdstuk 53 zwanger, haha in de comments allemaal mensen "is ze zwanger?" Uh ja hahaha. Okay hier alweer hoofdstuk 70! Ik denk het ene laatste hoofdstuk idk. ENJOY
"I just need you now"
~Drie dagen later~
Floor p.o.v
Hier staan we dan, afscheid te nemen van mijn vader, little Harry, Aniek en Destiny. We gaan naar Australië. Naar Sydney om precies te zijn. Daar begint de tour. Dus ik vier mijn verjaardag in Australië, maar wel met Luke, Liam en de rest van de groep. Tess gaat gelukkig ook mee. Het regelen ging wel wat moeizaam, want de vriendinnen van Zayn en Louis gaan ook niet mee. Maar die hebben ook een eigen baan in hun eigen land. En niets houd me hier tegen om hier te blijven. Ik zal Luke nooit uit het oog verliezen. Ik til Harry op en houd hem in mijn armen.
"Lieverd, ik houd van je. Je bent het liefste broertje. Ik beloof dat ik binnenkort terug kom, of dat jij samen met papa en mama naar Luke en mij toe komt. Zorg goed voor papa en mama eh?" Zeg ik tegen harry.
Harry begint uitbundig te knikken.
'Ikke houd ook van jou." Zegt hij waarna hij een kusje op mijn lippen drukt.
"Boefje." Zeg ik.
Harry begint te giegelen. Een giegel die ik een lange tijd niet ga horen.
"Floor, beloof je me dat je me een sms stuurt als je bent aangekomen?" Vraagt mijn vader.
"Ja pap, dat zal ik doen." Zeg ik.
Mijn vader drukt een kusje op mijn voorhoofd.
"Wat worden mijn kinderen toch snel groot." Zegt mijn vader terwijl hij met zijn hand over Luke's rug wrijft.
"Pap, niet gaan huilen anders moet ik ook huilen." Zegt luke.
Mijn vader knikt en gaat naast Aniek staan. Ik geef Harry aan Aniek en geef Aniek een knuffel. Destiny geeft me nog een knuffel waarna ze een traan wegveegt.
"Doei Floor, ik houd van je." Zegt destiny.
Ik glimlach naar haar.
"Ik ook van jou." Zeg ik.
"Kom ons vliegtuig vertrekt zo." Zegt liam terwijl hij mijn hand vast pakt.
"Doei pap, doei Aniek, doei Destiny en doei Harry." Zeg ik.
Aniek, pap, Harry en Destiny zwaaien ons uit. We lopen de slurf in met zen allen en stappen in het vliegtuig. Ik ga tussen Luke en Liam in zitten.
Tess moest laatst overgeven. Luke dacht dat er iets ergs was met de baby en is uit voorzorg naar het ziekenhuis met Tess gegaan. Er bleek niet veel aan de hand te zijn. De verpleger zei dat het bij de zwangerschap hoort. Luke is altijd overbezorgd, en eigenlijk is dat een hele schattige eigenschap.
Ik leg mijn hoofd op Liams schouder. Liam gaat met zijn hand door mijn haren.
"Je bent mijn meisje." Fluistert liam.
Er verschijnt een glimlach op mijn gezicht.
Calum, Michael en Ashton zitten voor ons te klooien. Tess zit naast Luke. Tess en Luke zijn echt zo lief samen. Alleen ik denk dat ik Luke wat meer moet los laten. Ik heb Liam nu en hij heeft Tess. Ik zal altijd zijn prinses blijven, maar Tess is zijn vriendin. Ik denk dat we elkaar wat meer ruimte moeten geven. Maar ik zal altijd bij hem blijven en hij blijft mijn nummer één. Ik maak mijn gordel vast. Enkele minuten later stijgt het vliegtuig op. Dit word een lange reis, van bijna vierentwintig uur en twee keer overstappen. Laat ik maar gewoon gaan slapen.
JE LEEST
Sex lessons ft. Liam Payne.
FanfictionFloor Hemmings Floor is een lastig meisje. Ze woont met haar moeder in Amsterdam. Haar vader heeft hun verlaten en is met zijn nieuwe vriendin in België gaan wonen. Ze heeft veel vriendinnen. Ze is een druk, lief en een spontaan meisje. Ze gedraagt...