Er waren vele leuke hash tags, echt bedankt voor alle comments en votes. Ik ging stuk om die hash tags (viel een paar x van de bank af van het lachen oops) maar die van lolaxp vond ik gewoon geweldig. "#BigLittleHarryDick" (HET RIJMT OMG) Dus daarom is de opdraging voor jou ♡
"Jij vieze hoer."
Floor p.o.v
Ashton staat over te geven op de gang. Ik loop snel naar hem toe.
"Ash?" vraag ik.
Ashton kijkt me aan. Hij gaat recht staan en wankeld meteen naar links en weer naar rechts. Ik slik. Ik pak hem vast bij zijn schouder.
"Ashton wat heb je gedaan?" vraag ik.
Ashton wijst me aan.
"Jij, Jij, Jij-"
"Ja ik wat?" vraag ik.
"Jij vieze hoer." zegt ashton.
Mijn ogen vullen zich met tranen. Ashton knalt tegen de muur aan en valt op de grond. Ik schud snikkend mijn hoofd.
"Ash?"
"Ja Nina?" zegt ashton.
'Wat? Nina? Ik ben Floor." zeg ik snikkend.
"Huh wie heb ik net geneukt dan?" zegt ashton verbaasd.
Mijn borst gaat hevig op en neer. Tranen stromen over mijn wangen. Ik loop snel naar de slaapkamer. Dit soort gedrag ben ik niet van hem gewend. Waarom noemt hij me een hoer? Hij is hartstikke dronken.
"Prinses wat is er?" vraagt luke slaperig.
Luke doet de lampen aan.
"Ashton is dronken, hij staat over te geven op de gang, noemde me een hoer en hij zei dat hij één of andere Nina had geneukt." snik ik.
Luke kijkt me met grote ogen aan.
"Die vuile klootzak." sist luke.
Luke stapt uit bed en stormt de kamer uit.
"LUKE NEE!" schreeuw ik.
Ik ren achter Luke aan. Ashton ligt nog op de grond. Ik zie hoe Luke, Ashton een paar flinke trappen geeft.
"LUKE STOP." schreeuw ik wanhopig.
Ik trek pak Luke's schouder vast en trek hem naar achteren, weg van Ashton. Luke is helemaal rood en ziet er woedend uit. Hij ademt diep in en uit.
"ALS JE MIJN ZUSJE NOG ÉÉN KEER EEN HOER NOEMT SLA IK JE HELEMAAL KAP-"
"LUKE!" gil ik.
Er komen zusters aanrennen. Ik zucht diep.
"Wat is hier gebeurd?" zegt paula in paniek.
"Ashton is dronken." zeg ik
'Oh nee. Hij mag geen alcohol." zegt paula gefrustreerd.
Er komt een dokter aanrennen met een bed. Ik zie hoe ze Ashton op het bed tillen.leggen. Ik begin te huilen. Luke duwt me stevig tegen zich aan. Luke wrijft over mijn rug.
"Het spijt me Floortje..." snikt luke.
"Ik kan er gewoon niet tegen dat hij je een hoer noemde." zegt luke.
"Ik heb Liam gezoend Luke. Terwijl Ashton en ik een relatie hebben." zeg ik zacht. "Dat is ook niet oké."
Luke kijkt me aan en drukt een kusje op mijn voorhoofd.
"Ieder mens maakt fouten. De één meer als de ander. Maar je leert van je fouten. Floor ik weet dat je van Ashton houd, maar passen jullie wel goed bij elkaar? Houd je echt van hem als een vriendje? Of is het vriendschappelijk? Denk er goed over na." zegt luke.
JE LEEST
Sex lessons ft. Liam Payne.
FanfictionFloor Hemmings Floor is een lastig meisje. Ze woont met haar moeder in Amsterdam. Haar vader heeft hun verlaten en is met zijn nieuwe vriendin in België gaan wonen. Ze heeft veel vriendinnen. Ze is een druk, lief en een spontaan meisje. Ze gedraagt...