17. Lesson one.

33.3K 563 354
                                    

"Gaan we nu al seks hebben?"

Floor p.o.v

Ik zit nog steeds tussen Liams benen. Zijn borst is warm. Ik luister naar zijn rustige ademhaling.

"Is er ook een speciaal persoon waar je mee naar bed gaat voor die weddenschap?" vraagt liam. Ik slik. Die weddenschap klinkt echt stom. Liam strijkt met zijn hand door mijn haren.

"Nee. Niet echt." zeg ik.

"Komt vast goed." zegt liam.

"Hoop het. Ben jij eigenlijk verliefd?" vraag ik.

"Nou verliefd niet echt. Er is een meisje die ik al lang ken. En daar begin ik gevoelens voor te krijgen." zegt liam. Ik bijt op mijn lip. Hij is verliefd dus.

"Gaan we wel door met de lessen dan?" vraag ik.

"Natuurlijk. Waarom niet?" vraagt liam.

"Omdat je verliefd bent." zeg ik.

"Ik heb geen relatie met dat meisje. Dus we gaan gewoon door met de lessen. Pas als de lessen zijn afgelopen ga ik er werk van maken met dat meisje." zegt liam.

Ik knik. Op de een of andere manier breekt dit mij. Ik begin hem steeds leuker te vinden. We zijn zo intiem en hij zei dat hij van me houd. Maar ik denk dat dat allemaal bij de lessen hoort. Ik bel Luke morgen wel. Ik stuur hem zo een smsje.

"Li?" vraag ik.

"Ja honey?"

"Zullen we gaan slapen?"

"Is goed Floor." zegt liam. Ik kruip tussen Liams benen weg. Liam gaat van het bed af en schuift een matras onder het bed weg.

"Ik ga daar wel op slapen." zeg ik.

"Je mag wel op het tweepersoons bed hoor." zegt liam.

"Nee joh. Hoeft niet. Ga jij hier maar slapen." zeg ik.

"Okee." Liam pakt een dekbed uit de kleding kast. Dat is een extra dekbed. Hij legt het op de matras. Ik pak een kussen van het tweepersoons bed en leg het ook op de matras. Ik ga op mijn matras zitten.

"Slaap lekker Floor."

"Trusten Li." zeg ik. Ik ga liggen en pak mijn telefoon. Ik stuur een sms naar Luke.

Heei. Ik ben dood op dus ik bel je morgen. Het concert was super. Chanel ik stonden helemaal vooraan. xxx Floor.

Hee Prinses. Okee slaap lekkerlieverd. Mooizo! De chemo's slaan goed aan. Ik heb hier al een vriend. Hij is ook Nederlands. Hij heet Ashton. Hij is heel aardig. Hij heeft ook kanker... Alleen hij is hier al een half jaar en hij is bijna beter :) Tess is ook erg lief. We hebben gezoend :D maar we hebben (nog) geen relatie. xxxx Luke.

Jij ook weltrusten! Awh fijn dat je een vriend hebt. EN OMFGYAY! IK SHIP "TUKE" xxxx

Whahahhaa yes ik heb een shipper #TUKE xxx

Ik grinnik en doe mijn telefoon uit. Ik ben blij voor Luke. Alleen ik ben altijd het enige meisje voor hem geweest.. Ik ben gewoon bang dat Tess de rol als "beste vriendin" af pakt. Ik blijf voor altijd zijn kleine zusje en dat kan ze nooit van me af pakken. Maar ik vind haar best aardig. Dat is het niet maar Luke betekent gewoon super veel voor me. Ik wil gewoon niet dat Luke weer liefdes verdriet krijgt. Want geloof het of niet. Michelle en Luke hebben een relatie gehad. Ik was er heel erg op tegen. Maar ik bleef Luke steunen. Michelle ging vreemd en hij ging kapot. Kapot van verdriet. Ik wil gewoon niet dat het nog een keer gebeurd.

Sex lessons ft. Liam Payne.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu