~De volgende dag~
"Lekker cakje meneer Payne?"
Liam p.o.v
Ik ga Floor duidelijk maken dat ik heel veel van haar houd. Het is nu bijna vijf uur, in de ochtend. Ik ga er een hele speciale dag van maken. Ik heb alles al geregeld. Ik stap voorzichtig uit bed. Floor mompeld wat.
"Slaap Floortje slaap, daar buiten loopt een schaap.. Damn hoe gaat het verder?" fluister ik.
Ik sluip voorzichtig de slaapkamer uit. Ik pak de sleutels van de hotelkamer en loop de kamer uit. Ik ren naar het trappenhuis en ren de trappen af. Als ik bij de lobby aan kom loop ik naar de balie. Gelukkig zijn er al werknemers.
"Bent u nederlands?" vraag ik.
De vrouw knikt. En kijkt me raar aan. Ik bekijk mezelf. Ik schrik me kapot. Ik heb alleen een boxer aan. Oops.
"Mag ik wat eten halen? Ik ga picknicken op het strand met zonsopgang, met mijn vriendin." zeg ik.
Dat voelt goed om te zeggen. Mijn vriendin.
"Natuurlijk. Ik zal het restaurant voor u los doen."
"Bedankt." zeg ik.
De vrouw loopt naar het restaurant. Ik volg haar. Ze opent de deuren.
"Moet ik ook een paar broodjes warm maken?"
"Graag. Als u dat wilt." zeg ik beleefd.
"Natuurlijk. De klant is koning." zegt de vrouw met een knipoog.
Knipoogte ze nou naar me? Oeh.
Ik pak een dienblad en een paar borden. Ik pak een croissant, een sauzijzen broodje, kaas broodje, een tosti ham kaas en aardbeien.
"Moet u ook nog een picknick mand?" vraagt de vrouw.
Woow.. Ze doen hier letterlijk alles voor je. Ik knik beleefd.
De vrouw verlaat het restaurant. Ik laat het dienblad even staan. Ik loop de keuken in en pak een fles slagroom uit de koelkast. Ik zie een doosje chocolaatjes liggen. Ik pak het doosje snel en doe het achter mijn rug. De vrouw komt de keuken inlopen. Ik houd de slagroom fles ook achter mijn rug.
"Kijk eens meneer Payne." zegt de vrouw.
Ik neem de picknick mand aan.
"Dank u wel." zeg ik. Goede service hier.
"Moet ik de broodjes even warm maken?"
Ik knik. We verlaten de keuken. De vrouw pakt het dienblad en loopt de keuken weer in. Ik stop de slagroom en de chocolade in de picknick mand.
Oeh cupcakes. Ik pak een chocolade cakje met chocolade boter creme. Ik neem een hap. Snel pak ik er nog drie en stop ze in de picknick mand. Ik hoor het klikken van hakken van de vrouw. Ik stop de hele cupcake in mijn mond. De vrouw overhandigt mij het dienblad.
"Lekker cakje meneer Payne?"
"Welk cakje?" vraag ik verbaasd.
De vrouw schiet in de lach. Ze wijst naar mijn gezicht. Ik lik over mijn lippen heen.
"Veel beter." zegt de vrouw sarcastisch.
Ik steek mijn duim op.
"Bedankt voor alles."
"Geen dank." zegt de vrouw.
Ik zet het dienblad neer. Ik pak wat geld uit mijn portemonnee. Ik geef het aan de vrouw.
JE LEEST
Sex lessons ft. Liam Payne.
FanfictionFloor Hemmings Floor is een lastig meisje. Ze woont met haar moeder in Amsterdam. Haar vader heeft hun verlaten en is met zijn nieuwe vriendin in België gaan wonen. Ze heeft veel vriendinnen. Ze is een druk, lief en een spontaan meisje. Ze gedraagt...