"En nu ben je van mij."
Floor p.o.v
Als Liam en ik boven komen beginnen we hard te lachen. Zijn lach is zo mooi. Het klinkt als muziek in mijn oren.
"Ik ben eerste." zegt liam.
"Ja hallo jij begon als eerste te rennen. Dat is oneerlijk." zeg ik.
"Je bent een slechte verliezer Floor." zegt liam met een knipoog.
"Shut up Li. Jij speelde vals omdat je bang bent om van een meisje te verliezen." zeg ik lachend.
Liam grinnikt en zwemt weg.
"Ja zwem maar weg. Je kan niet voor altijd voor je problemen weg zwemmen." zeg ik lachend.
Liam klimt uit het zwembad aan de overkant en neemt een paar passen naar achteren. Ik frons mijn wenkbrauwen. Hij neemt een aanloop en duikt met een perfecte duik het water in. En het duurt niet lang of ik voel twee sterke handen die mijn voeten vast pakken. Ik neem een hap lucht en word onderwater getrokken. Ik open mijn ogen en kijk naar Liam. Liam heeft zijn ogen ook los. Zijn wangen zijn bol van de lucht. Ik prik met mijn vinger in zijn wang en lucht bellen ontsnappen zijn mond. Liam zwemt snel naar boven. Ik zwem ook naar boven en begin heel hard te lachen. Ik voel ineens twee sterke armen om mijn middel. Ik slaak een gil.
"En nu ben je van mij." Zegt liam in mijn oor.
Ik giegel.
Liam drukt kusjes in mijn nek. Ik draai me om en kijk hem aan.
"Vanavond na het eten les twee honey." zegt liam.
"Is goed." zeg ik.
"Heb er zin in." zegt liam.
"Ik ben benieuwd."
~
"Liam, ik wil meer over je weten." zeg ik.
"Okee. Maar dan gaan we even in het bubbelbad zitten." zegt liam.
"Is goed."
Liam en ik klimmen uit het zwembad en lopen naar het bubbelbad. Ik laat me in het warme water glijden en ga goed zitten. De bubbels staan uit. Gelukkig. Anders kan je elkaar helemaal niet verstaan. Liam gaat naast me zitten.
"Wat wil je weten?" vraagt liam
"Hoe jij over sommige dingen denkt." zeg ik.
"Okee. Zoals wat?"
"Wat vind je van jouw leven?" vraag ik.
"Ik vind het super. Natuurlijk heb ik ups en downs in mijn leven maar ik geniet echt van mijn leven. Ik geniet er van om op het podium te staan en de sterren van de hemel te zingen. Ik geniet van de jongens. Ze zijn geweldig en ik heb heel erg veel met ze mee gemaakt. Ik geniet van de fans. Ze doen zoveel voor ons. Ik vind het leven prachtig. En ik ben heel benieuwd wat het leven nog voor mij te bieden heeft. Ik ben benieuwd naar mijn toekomst." zegt liam.
Ik knik.
"Wauw." zeg ik.
"En jij? Wat vind jij van jouw leven?" vraagt liam.
"Dramatisch. Er zijn verschrikkelijke dingen in mijn leven gebeurd. Ik heb heel veel dingen mee gemaakt. En mijn leven is verre van perfect. Maar ik geniet wel van mijn leven. Niet alles gaat even goed in mijn leven maar ik ben dan wel weer extra blij als er wel iets goed gaat. Ook al is het maar een klein dingentje. Het maakt me gelukkig. Het maakt me hoe en wie ik ben. En door alle tegenvallen ben ik sterk geworden. En ben ik de Floor geworden die ik wil zijn." zeg ik.
JE LEEST
Sex lessons ft. Liam Payne.
FanficFloor Hemmings Floor is een lastig meisje. Ze woont met haar moeder in Amsterdam. Haar vader heeft hun verlaten en is met zijn nieuwe vriendin in België gaan wonen. Ze heeft veel vriendinnen. Ze is een druk, lief en een spontaan meisje. Ze gedraagt...