Lang stuk! Omdat Niall jarig is!!
Twee dagen later
" Ik ga iets doen bij jou, wat je zeker weten lekker gaat vinden."
Floor p.o.v
Liam en ik zitten op de bank. We hebben net ons ontbijt op. Ik zit op zijn schoot en we kijken tv. We zijn gisteren wezen zwemmen in de zee. Het was erg leuk.
"Liam ik snap niks van die italiaanse tv programma's." zeg ik.
Liam grinnikt.
"Ik ook niet." zegt liam. "Misschien zit er wel een normale zender op."
Ik pak de afstandsbediening en zap. Ik kom op een engelse zender.
"Whopa." zeg ik.
Liam begint te lachen.
"Whopa." immiteert liam floor.
"Oh oh." zeg ik wijzend naar de tv.
"Wat is er?" vraagt liam.
Liam p.o.v
Floor wijst naar de televisie. Er is een foto in beeld van mij en Floor, zoenend, op het strand. Ik schiet in de stress. Dit mag de wereld nog niet weten. Ik wil het gewoon rustig aandoen.
"Floor! Wat doen we nu?" zeg ik gespannen.
"Ssst. Ik wil luisteren naar wat die dame in dat veel te korte rokje gaat zeggen." zegt floor.
Zelfs op stressvolle momenten maakt Floor grapjes. Ik zucht.
"Liam Payne is gespot met een nog onbekend meisje. Hij zal verblijven in Italië aan de kust, bij het plaatsje Riminie. Er waren roddels, dat het nog onbekende meisje, Liams nichtje zou zijn. Date Liam met zijn nichtje? Is het wel zijn nichtje? En wie is dat meisje? Nou als we daar antwoorden op hebben, vertellen we het u meteen."
"Woow lekker zeg, die roddels." zegt floor.
Ik zet Floor van mijn schoot af en loop naar de slaapkamer. Ik hoor Floor nog mijn naam roepen maar ik besteed er geen aandacht aan. Ik ga zitten op bed en leg mijn hoofd in mijn handen. Hoe ga ik dit Sophia uitleggen? Volgensmij, ben ik verliefd op twee meisjes...
Floor p.o.v
Liam loopt zonder pardon naar de slaapkamer. Wat heeft hij? Ik besluit om hem even alleen te laten. Ik heb geen zin in ruzie. Ik pak Liams laptop en doe hem aan. Mijn mobiel trilt.
Hee Floor. Wil je effe skypen? Moet je veel vertellen en jij mij ook ;) xxx Destiny.
Heeei. Ja is goed! xxx Floor.
Ik start Skype op. Destiny beld me al.
"FLOORTJE." schreeuwt destiny.
"DES."
"Zijn jij en Liam een stel?" vraagt destiny.
Ik knik.
"Nog maar net, het is allemaal nog een beetje onzeker." Zeg ik met een glimlach.
"Ik wist het. Jullie passen zo goed bij elkaar." zegt destiny.
Ik grinnik.
"Dank je." zeg ik met een blos.
"Ik heb de abortus gedaan.." zegt destiny.
Ik slik.
"En hoe gaat het?" vraag ik met een frons.
"Ik voel me vreselijk." zucht destiny.
"Awh. Meis ik ben er voor je." zeg ik.
Een warme glimlach komt op Destiny's gezicht.
JE LEEST
Sex lessons ft. Liam Payne.
FanfictionFloor Hemmings Floor is een lastig meisje. Ze woont met haar moeder in Amsterdam. Haar vader heeft hun verlaten en is met zijn nieuwe vriendin in België gaan wonen. Ze heeft veel vriendinnen. Ze is een druk, lief en een spontaan meisje. Ze gedraagt...