7. Truth or dare

26.1K 532 92
                                    

"Even alles vergeten en uit mijn dak gaan"

Floor p.o.v

We zitten met zen allen op de bank. Chanel en Nick zitten naast mij. Mijn mobiel maakt een ping geluidje. Ik pak mijn telefoon. Twitter. Ik klik op de melding. Mijn mond valt open en mijn ogen worden groot.

@Real_Liam_Payne volgt jou.

Ik begin te gillen. Iedereen kijkt me aan. O M G Liam volgt mij!! Ik heb hem wel iets van 300 tweets per dag gestuurd maar alsnog! Hij volgt mij gewoon!! Chanel pakt mijn telefoon af. Zij begint ook te gillen. Iedereen kijkt ons aan met opgetrokken wenkbrauwen. De tranen stromen alweer over mijn wangen.

"LIAM VOLGT HAAR OP TWITTER!" schreeuwt chanel.

"Okay. So what?" vraagt alex.

"Hallo dat is super speciaal!" zegt chanel lichtelijk geïrriteerd.

Alex grinnikt. Ik stuur Liam een DM.

Dank je voor de follow! Het betekent heel veel voor me! Xxx Floor.

Geen dank! ;) xx Liam

"O MY GOD HIJ REAGEERT GEWOON TERUG!" gil ik.

"AAAAH!" gilt chanel.

"Eeh zullen we iets leuks doen?" vraagt nick.

Ik leg mijn telefoon weg en droog mijn tranen. Mijn hart gaat nog steeds heel erg te keer en mijn handen trillen als een gek.

"Truth or dare!" zegt alex met een vieze grijns.

Ugh.. Vieze player.

"Ja leuk!" zegt michelle.

"Ik doe mee." zegt nienke.

Ik knik.

"Ja oke. Ik haal even een lege fles." zegt chanel.

Chanel loopt de woonkamer uit. Even later komt ze de woonkamer weer in met een lege fles.

"Zullen we op de grond in een kring gaan zitten?" stelt milton voor.

"Goed idee." zegt chanel.

We gaan allemaal in de achter kamer zitten in een kring. In het midden leggen we de fles neer.

"Okee we doen dus truth or dare en je moet de opdracht altijd uitvoeren. We doen hem zonder drank. Anders kan je altijd "pas" zeggen en dan is het spel niks meer aan." zegt alex.

"Okee. Ik vind het best." zegt michelle.

"Wie begint?" vraagt alex.

"Ik!" zegt chanel.

"Okee." zegt milton.

Chanel geeft een draai aan de fles. Hij komt op Alex. Chanel krijgt een grijns op haar gezicht.

"Truth or dare?" vraagt chanel.

"Dare. Ik ben geen watje." zegt alex bespottelijk.

"Geef milton een kus op zijn wang." zegt chanel.

Alex' ogen worden groot.

"Nee dat ga ik echt niet doen!" zegt alex.

"Hee je kan geen "pas" zeggen want dan is het spel niks meer aan." zeg ik met een grijns.

Alex zucht geïrriteerd. We beginnen allemaal te lachen. Alex staat op en loopt naar Milton toe. Hij trekt een vies gezicht en doet zijn ogen dicht. Hij drukt een mini kusje op Milton's wang. Daarna trekt hij snel terug en rent hij naar de keuken. Waarna we horen dat hij de kraan heeft aangedaan.

Sex lessons ft. Liam Payne.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu