19. Hotel de RozenStruik.

24.8K 541 90
                                    

"De luxe suite kamer 525."

Floor p.o.v

Ik check nog even of ik niks vergeten ben. Ja ik heb alles. Liam en ik lopen de hotelkamer uit. Liam doet zijn zonnebril en een beanie op. Hij pakt mijn hand vast. Een schok gaat van mijn hand naar mijn lichaam. In de andere hand houd ik mijn grote tas vast. Liam heeft zijn koffer in zijn andere hand. We lopen naar de lift. We stappen in de lift en drukken op BG. *Ping* Liam en ik stappen uit.

"Ik begin gevoelens voor Sophia te krijgen."

Die zin blijft maar door mijn hoofd dwalen. En met die gedachte laat ik Liams hand los. Liam leert me dingen en meer niet. Nouja dingen. Het zijn geen normale dingen. Het is seks en zoenen. Ik zucht diep. Er staat alweer een taxi klaar. De chauffeur heeft de kofferbak los gedaan. Liam en ik leggen onze tas en koffer erin. Ik doe de kofferbak weer dicht. Liam opent de deur. Ik glimlach zwakjes en stap dan in. Liam stapt ook in en gaat naast mij zitten.

"Hotel de rozenstruik." zegt liam.

"Is goed. Het is tien minuten rijden." zegt de chauffeur.

"Okee." zegt liam.

"Maar tien minuten?" vraag ik.

"Ja schoonheid." zegt de chauffeur.

Wat een engerd. Liam kijkt de chauffeur even boos aan via de spiegel. Er komt een grijns op de man zijn gezicht. Liam pakt mijn hand vast en geeft een knikje.

~

We komen aan bij een groot gebouw. In sierlijke letters staat er "Hotel de RozenStruik" Op. Liam en ik stappen uit. De chauffeur opent de kofferbak en tilt de koffer en de tas eruit.

"Dank u." zeg ik.

"Geen dank meis." zegt de chauffeur met een grijns.

Iel meis. Er gaat een rilling door mijn lichaam. Die grijns bevalt me niet. Enge chauffeur.

Liam betaalt de chauffeur. We pakken onze koffer en tas en lopen het hotel in. We komen aan bij de lobby. We lopen naar de balie waar een jong meisje achter staat.

"Kan ik u ergens mee helpen?" vraagt sanne.

"Ja we hebben gereserveerd." zeg ik.

"Op welke naam?" vraagt sanne.

"Liam. Liam Payne." zegt liam.

Sanne begint te trillen. Ze toetst wat in op de computer. Ze begint te mopperen. Een grinnik verlaat mijn mond.

"Alles oke?" vraagt liam.

"J-ja.. Jawel." stottert sanne.

Liam begint te lachen.

"Je trilt een beetje-" zegt liam.

"Ja een beetje erg." zeg ik.

"Sorry.. Ik ehm ben een grote fan.." zegt sanne.

"Wil je met me op de foto?" vraagt liam.

"Mag dat?" vraagt sanne.

"Natuurlijk." zegt liam.

"Geef je mobiel maar." zeg ik.

Sanne knikt en geeft haar mobiel. Liam doet zijn zonnebril en beanie af en slaat een arm om Sanne heen. Op de een of andere manier word ik jaloers.. "Doe normaal floor." spreek ik me zelf toe.

"Even lachen!" zeg ik.

Liam en Sanne hebben een grote lach op hun gezicht. Ik maak iets van tien foto's. Ik geef Sanne haar telefoon terug.

Sex lessons ft. Liam Payne.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu