"Hij heeft me gebroken."
~Maandag~
Floor p.o.v
Ik word wakker door luid gehuil van Harry. Ik zucht gefrustreerd en pak mijn telefoon. Fijn het is nog maar half zeven in de ochtend. Ik ga rechtop zitten.
Ik klik Twitter aan. #Sophiam. Huh wat bedoelen ze met Sophiam? Ik zoek het even op op Twitter.
Liam en Sophia Smith zijn een stel OMFG :D
Sophia Smith? Ashtons ex? What the fuck?
Ik bekijk een paar foto's. En ja hoor. Liam en Sophia lopen hand in hand. Ik scrol verder over de pagina. En bij elke tweet word ik steeds verdrietiger. En de laatste foto breekt me echt. Liam zoent Sophia.. Ik laat mijn telefoon vallen en leg mijn hoofd in mijn handen.
Waarom doet dit mij zoveel pijn?
Wat moet Sophia, Ashtons ex met Liam?
Ik stap uit bed. Ik kijk naar Liams poster. Ik trek de poster van de muur en verscheur het. Ik zak door mijn benen en val op de grond. De eerste tranen stromen over mijn wangen. Ik maak geen geluid. Ik huil in stilte. Hij heeft zoveel effect op mij. Ik houd van hem. En dat ga ik ook niet ontkennen. Ik ben verliefd op hem. Maar hij breekt me. Ik wil hem niet meer zien. Hij rot maar mooi op met die stomme "sex lessons" Ik snik hevig en haal even diep adem. Ik sta op en veeg mijn tranen weg. Mijn mobiel gaat af.
"Liam"
Ik druk op het rode knopje. Ik wil hem nu niet spreken. Liam en ik hebben geen relatie, maar dit doet me echt pijn. We zijn in zo'n korte tijd zo hecht geworden. En we hadden zoveel lol samen.
Ik loop naar de badkamer en was mijn gezicht. Ik voel iemand mijn been vast pakken. Ik zucht geïrriteerd en kijk in de fel groene ogen van Harry.
"Fllloor verdrietig?" vraagt harry.
"Rot op." snauw ik.
Harry's lipje begint te trillen. Er rolt een traan over zijn wang. Hij laat mijn been los en rent de badkamer uit.
"Fuck." scheld ik.
Nu heb ik hem verdrietig gemaakt. Ik leun met mijn hoofd tegen het badkamer kastje. Ik sla gefrustreerd tegen het kasje.
"GODVERDOMME." scheld ik.
Ik voel me echt down. Ik sluit voor heel even mijn ogen en tel tot tien. Als ik rustig ben, borstel ik mijn haar en loop naar mijn slaapkamer. Harry zit op de grond van mijn kamer.
"Sorry." zegt harry zacht.
Ik glimlach zwak naar Harry en kniel bij hem neer. Ik sla mijn armen om hem heen.
"Nee Harry het spijt mij. Ik was even boos." zeg ik.
"Oh. Wie heeft jou boos maakt?" vraagt harry.
Ik grinnik door zijn gebrekkig Nederlands.
"Een jongen." zeg ik.
Waarom vertel ik dit een jongentje van twee jaar?
"Moet ikke hem slaan?" vraagt harry.
Er komt een speelse grijns op Harry's lippen.
Ik grinnik en druk een kusje op zijn wang.
"Dat hoeft niet Harry." zeg ik.
Harry knikt. Hij pakt mijn hand vast.
"Eten?" vraagt harry.
"Is goed." zeg ik.
JE LEEST
Sex lessons ft. Liam Payne.
FanfictionFloor Hemmings Floor is een lastig meisje. Ze woont met haar moeder in Amsterdam. Haar vader heeft hun verlaten en is met zijn nieuwe vriendin in België gaan wonen. Ze heeft veel vriendinnen. Ze is een druk, lief en een spontaan meisje. Ze gedraagt...