32. Nick.

19.5K 487 113
                                    

"Ik heb niks gedaan."

"Met Nick."

"Hee Nick met Floor. Uh.." zeg ik.

"Hee Floor." zegt nick.

"Ik weet het." zeg ik.

"Wat weet je?" vraagt nick verbaasd.

"Je hebt een vriendin van mij iets ergs aan gedaan." zeg ik.

"Wat? Ik? Wie?" ratelt nick.

"Destiny." zeg ik zacht. Ik hoor Nick slikken.

"Ik ken geen Destiny." antwoord nick.

"Lieg niet." zeg ik boos.

"Ik weet niet waar je het over hebt Floor." zegt nick.

"Je weet het donders goed Nick." zeg ik.

"Nee zeg ik toch!" schreeuwt nick uit frustratie. Mijn woede word groter.

"Je hebt haar verkracht!" schreeuw ik terug.

"Ik heb niks gedaan!" schreeuwt nick.

"Ze is zwanger van je Nick." zeg ik zacht.

Het is een tijdje stil. Mijn hart klopt in mijn keel en mijn handen beginnen te zweten.

"Ze is wat?" stottert nick.

"Zwanger, van jou." zeg ik.

"Hoe lang?" vraagt nick.

"Drie maanden sukkel." zeg ik boos.

Ik hoor gesnik aan de andere kant van de lijn. Nick huilt...

"Hoe-hoe g-gaat het met Des?" vraagt nick snikkend.

"Op dit moment slecht." antwoord ik bot.

"En de b-baby?" vraagt nick.

"Ze gaat abortus doen." zeg ik meteen.

"Kan.. Kan ik met haar praten?" vraagt nick.

Ik kijk Destiny vragend aan. Destiny knikt en slikt. Ik over handig de telefoon aan Destiny.

"Met Destiny." zegt destiny zacht.

"Des." fluisterd nick.

"Je moet tekenen voor die abortus." zegt destiny meteen.

"Ik-Ik weet niet of ik wel abortus wil doen." zegt nick.

Destiny's mond valt open.

"Nick. Wij zijn geen stel meer. Ik ben nog maar zeventien, ik heb geen baan en ik wil nu nog geen moeder worden." zegt destiny.

"Het is een kindje Destiny. Ons kindje." zegt nick.

"Er is geen ons. Je gaat nu niet zielig doen Nick." zegt destiny.

Het verbaasd me hoe rustig Destiny is.

"Je tekent, punt uit Nick. Ook al moet ik een rechtszaak starten. Ik heb er alles voor over om het kindje weg te laten halen." zegt destiny emotieloos.

"Des." zegt nick in een zucht.

"Je hebt seks gehad met mij tegen mijn wil in, Nick. Jij hebt mijn maagdelijkheid van mij afgenomen. Ik had je moeten aangeven. Maar dat heb ik niet gedaan. En weet je waarom? Ik gaf om jou. Ik hield van je. Maar dat is verleden tijd. Nu haat ik je. Ik wil je uit mijn leven Nick. Ik wil je vergeten. Maar dat gaat niet! Want ik draag een kindje. Het kind gaat weg Nick." zegt destiny resoluut.

"Oke." mompelt nick. "Wanneer moet ik komen? En waarheen?"

Destiny zucht opgelucht. Zelf ben ik ook opgelucht dat Nick toegeeft dat zij het kindje niet kunnen houden.

"Ik stuur de brief naar jou op. Je moet je handtekeningen erop zetten en daarna moet je het op de postbus doen. Het adres staat wel op de brief." zegt destiny.

"Oke." mompelt nick.

Destiny hangt op.

"Geloof jij dat hij zijn handtekening zet?" vraag ik.

"We zullen het zien. Ik hoop het wel." zegt destiny.

Ik knik.

"Het komt goed." zeg ik. "Ik sta voor je klaar."

Destiny grinnikt en geeft mij een knuffel.

~Twee dagen later~

Destiny en ik hebben gisteren nog afgesproken. Destiny heeft de brief opgestuurd. Ook hebben Destiny en Nick weer contact. Ze praten wat over dagelijkse dingen en de abortus. Zodra Nick de papieren heeft getekend kan Destiny naar het abortus bureau. Ze is al te lang zwanger om abortus te doen met een pil.

Ik zit op de bank. Het is half twaalf in de ochtend. Liam en ik hebben geen contact meer gehad. Hij smste mij wel maar ik reageerde er niet meer op. Het is ook weer goed tussen mijn vader en mij. Mijn vader heeft zijn excuses aangeboden. Ik accepteerde ze en bood ook mijn excuses aan.

Harry komt de kamer in rennen met alleen een luier aan. Mijn vader en Aniek zitten in de achtertuin.

"Fllloor." giegelt harry.

Ik grinnik en til Harry op mijn schoot.

"Zullen we met bllllokken spelen?" vraagt harry.

"Ja leuk." zeg ik.

Harry en ik lopen naar de achterkamer. Harry pakt zijn doos met blokken. Hij begint met het bouwen van een toren. Ik help hem af en toe.

Aniek komt de kamer inlopen.

"Floor moet jij je eigenlijk niet inschrijven voor een opleiding?" vraagt aniek.

"Ja maar mam-"

Ik slik. Ik noemde Aniek mam. Ik bijt op mijn lip.

"Sorry." zeg ik. "Ik versprak me."

"Het is oke. Dat kan iedereen gebeuren." zegt aniek.

Ik knik.

"Ik heb me al ingeschreven voor een opleiding. Hier in Brussel is een opleiding voor politie agent. " zeg ik.

"Wat leuk zeg." zegt aniek.

"Ja klopt. Nu nog afwachten of ik word aangenomen op de school." zeg ik.

"Vast wel." zegt aniek.

"En anders neem ik een tussenjaar." Zeg ik.

"Nou dat is ook leuk, want je bent nog erg jong." Zegt aniek.

Ik grinnik. Aniek verlaat de woonkamer weer. Harry gooit een blokje op mij. Het blokje komt op mijn hoofd.

"Auw." zeg ik.

Harry giegelt.

"Harry!" zeg ik geïrriteerd.

Harry begint nog harder te lachen. Ik zucht geïrriteerd. De bel gaat. Ik wil op staan.

"Ik ga wel." roept tom vanuit de keuken.

"Okee." zeg ik.

Ik blijf op de grond zitten.

"Ik kom voor Floor."

Huh wie is dat? Ik sta op en loop naar de hal. De stemmen worden steeds luider. Wie staat er voor de deur?

"Oh. Kom binnen." zegt tom.

"Dank u wel."

Mijn vader komt aan lopen met iemand achter zich.

Oh god nee...

Yay weer een stuk.

Sorry van de tijdsprong. Maar het kon niet anders..

Wie komt er binnen? ;)

Xx Chantal.

Sex lessons ft. Liam Payne.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu