43. L.A

20.6K 522 353
                                    

"Dit."

Floor p.o.v

Ik draai me om. Liam komt aangerend. Ik zucht diep. Hij maakt het alleen maar erger. Als hij bij me staat is hij helemaal buiten adem.

"Floor, ik wil dat je weet dat mijn liefde voor jou niet nep is, ik houd echt van je maar ik zit met mezelf in de knoop. Ik wil helemaal niemand pijn doen, ik wilde Sophia of jou geen pijn doen, dus hield ik jullie aan het lijntje. En dat was verkeerd. Dat was een grote fout. Ik snap dat we nu geen relatie meer hebben, maar ik hoop dat je het me kan vergeven. En dat we allebei gaan nadenken over wat we willen. Ik zorg dat ik alles op een rijtje krijg en jij richt je op jouw broer. Want ik weet hoe belangrijk hij voor je is. En het spijt me ontzettend." ratelt liam achter elkaar door.

Ik vlieg in Liams armen. Liam is duidelijk overdonderd. Maar knuffeld me stevig terug. Hij begint te snikken.

"Waar ga je heen?' vraagt liam.

"Naar Luke. Naar L.A." zeg ik zacht.

"Wees voorzichtig. Houden we contact?" vraagt liam.

"Natuurlijk Li." zeg ik.

"Onthoud één ding. Ik houd van je." zegt liam.

"Ik ook van jou." snik ik. Alleen ik vraag het me af of ik het meen.

"Floor, voordat je vertrekt wil ik nog één ding doen." zegt liam.

"En dat is?" vraag ik met een frons.

"Dit."

Liam drukt zijn lippen op de mijne. Ik krijg een schok door mijn lichaam als onze lippen in contact komen met elkaar. Alsof je opnieuw verliefd word. Ik leg mijn handen in zijn nek. Onze lippen bewegen tegen elkaar. Zijn lippen zijn zoutig. Door de vele tranen. Het liefst blijf ik nu hij hem. Maar dat is niet goed, niet goed voor ons. Ik moet hem wat tijd geven en ik moet me richten op Luke. We trekken terug.

"Tot binnenkort honey. Vergeet me niet." fluistert liam.

Ik knik.

"Ik vergeet je niet Liam. Ik heb jouw nummer en we houden contact Li."

En met die woorden stap ik in de taxi. Ik sluit de deur. Liam zwaait en ik zwaai terug. Als we de bocht om zijn stromen de tranen over mijn wangen.

"Gaat het wel meisje?" vraagt de chauffeur.

Ik knik. Na een rit van twintig minuten zijn we op het vliegveld van Riminie.

"We zijn er." zegt de chauffeur.

Ik stap uit. De chauffeur pakt mijn koffer uit de kofferbak. Ik wil mijn portemonnee pakken maar de chauffeur schud zijn hoofd.

"Meisjes met een gebroken hart hoeven niet te betalen." zegt de man vriendelijk.

"Dank u wel." zeg ik vriendelijk.

Ik geef de man een warme glimlach. De man knikt en stapt weer in zijn taxi en rijd weg. Ik loop het vliegveld binnen. Ik loop naar de balie.

"Ik kom voor vlucht 135. Naar L.A." zeg ik.

"Inderdaad een telefonische reservering door meneer Hemmings." zegt de medewerker.

"Dat klopt."

Ik koop een ticket en breng mijn koffer naar de bagage band.

"Vlucht 135 naar L.A vertrekt over tien minuten."

Ik loop richting de slurf en stap in het vliegtuig. Ik ga zitten op de stoel en maak mijn riem alvast vast. Ik pak mijn telefoon en besluit Luke en Liam te smsen.

Sex lessons ft. Liam Payne.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu