Besorolási Osztály: Euclid
Különleges Elzárási Eljárások: A tesztelési körülmények leírása az SCP-093-T1 tesztelési dokumentumban található. SCP-093-at mindig egy tükrön kell tartani, állandó kamerás megfigyelés alatt. SCP-093 elzárási területére kizárólag a megfelelő videófelvételi és alany-visszahozatali eljárások készenlétbe helyezése mellett engedélyezhető a belépés. Bármely, SCP-093 használatára irányuló, jóváhagyott teszt keretein kívül történő kísérlet szigorú retorziós intézkedések foganatosítását vonja maga után, akár terminálást is.
Leírás: SCP-093 egy alapvetően vörös, cinóberre emlékeztető kőből faragott korong, melynek teljes kerületét körkörös vésetek és ismeretlen szimbólumok borítják. A vésetek legtöbbje 0,5 cm mélységű, de találhatóak rajta mélyebb, 1-től 1,5 cm mélységig terjedő bevágások is. SCP-093 7,62 cm átmérőjű; a legtöbb tenyérben kényelmesen, horzsolás nélkül elfér. SCP-093 megváltoztatja a színét, amennyiben egy élő személy tartja magánál. SCP-093 színei és összefüggéseik jelenleg is kutatás tárgyát képezik. Jelen állás szerint azt feltételezzük, hogy a változások az SCP-093-at magánál tartó személy által megbánt dolgok jellegével állnak összefüggésben.
Amennyiben SCP-093 úgy kerül eltávolításra egy tükörről, hogy senki nem tartja magánál, úgy azonnal megindul a legközelebbi tükröző felület felé. Megfigyelés alapján SCP-093 a lehető legnagyobb körvonal mentén gurulva halad, fenomenális sebességre gyorsulva. E gyorsulás pontos mechanizmusa jelenleg ismeretlen. Amennyiben akadály áll SCP-093 és a legközelebbi tükörszerű felület között, úgy SCP-093 a lendületével áttör az akadályon, változatlan sebességgel gurulva tovább. Csak akkor áll meg, ha ténylegesen érintkezésbe lép egy tükörszerű felülettel. Annak ellenére azonban, hogy elképesztő sebességgel érkezhet célba, nem tesz semmiféle kárt sem a tükörben, sem önmagában.
További Jegyzetek: Nem állnak rendelkezésre feljegyzések SCP-093 felfedezésének mikéntjéről, sem az Alapítványban való jelenlétéről. Lásd SCP-093-ED. SCP-093 elzárási módjának működési elvét bemutató feljegyzések hiányában teszteljárás indult annak megállapítására, hogy miért szükséges tükröket használni az elzárására. SCP-093-T1 eredményei vezettek arra a felfedezésre, hogy amennyiben egy élőlény tartja magánál SCP-093-at, úgy annak birtokában átjáróként használhat tükröket. A helyváltoztatás ezen módja által elérhető helyszíneket SCP-093-T2 tesztsorozata hivatott feltárni.
SCP-093 Eredeti Dokumentáció
Azonosító #: SCP-093
Osztály: Euclid
Különleges Elzárási Eljárások SCP-093 tárgyat egy ezüsttel futtatott tükrön kell tartani egy 0,3 x 0,23 m terjedelmű talapzaton, legalább 1,22 m magasságban a talajszinttől, ████ elzárási cellablokkban. A tárgy nem tartható 3,66 x 3,05 m kiterjedést meghaladó méretű területen, sem semmilyen mahagóni-, fenyő-, cseresznye- vagy alumínium-talapzaton ████ elzárási cellablokk 1. szintje alatt vagy fölött. A tárgy biztonságosan, következmények nélkül megfogható, de óvatosan kezelendő. Az erre vonatkozó tesztek és azok következményei, ill. az elzárási körülmények a mellékelt jelentés B:35-1 szekciójában tekinthetőek meg.
Leírás: A tárgyat a Vörös-tenger partján találták, 1968 jan. 30-án. Halk, sóhajszerű hangot hallatott és gyenge kék fénnyel derengett. A színe azóta narancsvörössé változott, és csak 34 és 41 év közötti, nőnemű vizsgáló személyzet jelenlétében ad ki eltérő hangerejű zümmögést. 1986 ápr. 26-án 01:23-kor véletlenül sikerült a dokumentált kékre emlékeztető színt reprodukáltatni SCP-093-mal és ezt 54:34 időtartamon át fenn is tartani, amikor █████ kutatási komplexumban megtalálták 194-9834 testét.
YOU ARE READING
SCP (Secure, Contain, Protect)
ParanormalA világunkban vannak bizonyos anomáliák, amik nagyon kíváncsivá teszik az embert. Az ember ezáltal kutatni kezd utánuk, vizsgálni kezdi őket, és elzárja őket.