SCP-1981 (Ronald Reagan Felvagdosva Beszéd Közben)

536 35 3
                                    

Besorolási Osztály: Biztonságos


Különleges Elzárási Eljárások: SCP-1981 a ██ Bázis biztonságos videótárában kell tárolni. Használat közben tilos SCP-1981-et kivenni a tokjából vagy erős mágneses hatásoknak kitenni. Egy Betamax otthoni videórendszer és egy analóg televízió, és videófelszerelés el lett helyezve a ██ Bázis 2-es számú Megfigyelőtermében, emellett pedig videófelszerelés is elérhető felvételek készítésére.


Leírás: SCP-1981 egy szabványos Betamax kazetta. A ragasztott matricára kék filccel a "RONALD REAGAN FELVAGDOSVA BESZÉD KÖZBEN" felirat lett felírva. Laboratóriumi vizsgálatok kimutatták, hogy SCP-1981 szabványos anyagokból készült, és a szériaszámai megegyeznek az 1980 Szeptemberében gyártott otthoni kazettákéval. SCP-1981-et eredetileg egy irattáros fedezte fel a Ronald Reagan Elnöki Könyvtárban 1991-ben, aki miután megnézte a kazetta tartalmát, értesítette a rendőrséget azzal a céllal, hogy a felvétel készítője ellen "trágársági vádakat" emeljen. Egy nyomozást követően az Alapítvány értesítve lett, és SPC-1981 biztosítva lett.A-Osztályú amneszticek alkalmazva lettek mielőtt ████-t értesíteni lehetett volna. Az Alapítvány további nyomozásai a könyvtár nyilvántartásába sikertelenek voltak abban, hogy nyomokat találjanak SCP-1981 eredetével kapcsolatban.

SCP-1981 egy otthoni kazettafelvételnek tűnik volt Egyesült Államokbeli elnök Ronald Reaganről, ahogy előadja a "Gonosz Birodalom" beszédét az Evangélikusok Nemzeti Társulásának számára a Sheraton Twin Towers hotelben, Orlando,Floridában 1983. augusztus 3.-án. A beszéd 1 perc 10 másodpercnél elkezd erősen eltérni az eredetitől, majd elkezd egy Reagen által soha nem előadott beszédre hasonlítani. Kezdve körülbelül az ötödik perctől, vágások, nyílások és ütési sebek kezdenek lassan jelentkezni, ám ezeknek nincs összefüggő eredetük. Ámbár olyan mértékű testi sértést szenved ami egy átlagos embert immobilizálna. Reagan folytatni fogja előadását amíg vagy tönkremennek a hangszálai, vagy 22:34-nél a kazetta jele elhal.

SCP-1981 feltekerése és újrajátszása után Reagan egy új beszédet fog előadni, ami gyakran radikálisan eltér az előzőtől. Témái voltak a kínzás, gyermekmolesztáció, és a rituális áldozatadás. A Reaganre mért trauma is különböző, karóba húzás, nemi szervi csonkítás,és [CENZÚRÁZVA] is meg lett figyelve. SCP-1981 körülbelül egy a hétben megtekintésében egy fekete gúnyás, bójaszerű csuklyát viselő figura lecseréli Reagen sajtókövetségének egy véletlenszerű tagját. Innentől a figura az SCP-1981-1 megnevezést kapja.

Reagan beszédei a legtöbb esetben felfoghatatlanok, bármilyen tematikai felépítés nélküliek, és főleg értelmezhetetlen anekdotákból és mendemondákból állnak. Ennek ellenére esetenként utalásokat tesz jövőbeli eseményekre, amelyekről Reagan nem tudhatott, mint a szeptember 11.-kei terrortámadásokról, a 2008-as orosz választások eredményéről, vagy a ████ ██████-ről. Ebből az okból folyva komoly erő és munka lett beleadva az egyenkénti beszédek felvételére. SCP-1981 replikálása egy hasonló Betamax kazettára sikertelen volt, de a televíziót amin SCP-1981 le van játszva többször is sikeres volt kamerával felvenni. Bármilyen megfigyelést SCP-1981-el kapcsolatban a szolgáltatott kamerával fel kell venni, és ezt követően elbírálásra kell vinni Dr. B████ projektvezetőhöz.

Éveken át tartó természetes mágneses interferencia jelentősen megrongálta SCP-1981 jelminőségét, ami még nehezebbé teszi a használható információ kiszűrését. Emellett a Reaganen végrehajtott erőszakos csonkításokat sokan "rendkívül felkavarónak" írták le, ezért ajánlott bármely személynek, aki betegnek érzi magát a felvétel megtekintése után, a bázison található pszichiátria meglátogatása egy hármas szintű vizsgálatra.

SCP (Secure, Contain, Protect)Where stories live. Discover now