Osztály: Euclid
Különleges Elzárási Eljárások: SCP-056-ot egy, az ízlése alapján kialakított szobában kell tartani, bármilyen általa választott berendezéssel. Az 1-es és annál magasabb hozzáférési szintű személyek bármikor kapcsolatba léphetnek SCP-056-al, két óránál rövidebb időtartamra. Az alanyt minimum három (3) biztonsági személy őrizze mindig, négy óránkénti műszakváltással. Minden őrt egy nem halálos, pontosan ezerötszáz (1500) mikroliternyi cikropirolonnal töltött nyugtatópisztollyal kell felszerelni. A személyzet bármely tagjának olyan rendellenes viselkedése, amit az SCP-056-nak való kitettség okozott, pszichológiai vizsgálattal és a [ELTÁVOLÍTVA] telephelyre való áthelyezéssel jár.
Az alany hozzáférhet bármilyen tárgyhoz, amihez szeretne, ez alól kivételt képeznek a fegyverek, kommunikációs eszközök, internetkapcsolat, és más SCP-k. Szabadon mozoghat a ██-os kutatási központban, de nem tartózkodhat olyan emeleten, melyen kijárat van. Vészhelyzet esetén, vagy hogyha SCP-056 erőszakossá válik, lehetőség szerint le kell fogni és visszavinni a szobájába. Semmilyen körülmények között se próbáljanak kárt okozni SCP-056-ben.
Leírás: SCP-056 változó méretű, nemű, és kinézetű lény, mely ezen tulajdonságai a környezetétől, különösen a körülötte lévő érző lényektől függően változtatja. A leggyakoribb egy jóképű, 20-as évei közepén járó férfi alakját veszi fel, olyan öltözetben, mely hasonlít az őt védő személyéhez, azonban magasabb minőséggel és magasabb esztétikai értékkel rendelkezik. Ezen kívül az alábbi megjelenési formáit is feljegyezték:
Egy nagy, jól ápolt Labrador Retriever (amikor Doktor █████ ████ kutyája közelében volt).
Egy, a híres színészre, Scarlett Johanssonra hasonlító nő. Ezt az alakját akkor vette fel, amikor egy csoport fiatal női alkalmazott mellett ment el.
Egy doktornő fehér laborköpenyben. Ezt az alakját akkor vette fel, amikor kutatókkal beszélgetett. Amikor megkérték, hogy töltsön ki egy IQ tesztet, az alany közel harminccal (30) több pontot ért el mint a jelenlévő kutatók által elért legmagasabb pontszám.
Egy férfi testépítő, aki fel tud emelni közel kétszázötven (250) kilogrammot kétszer egy fekvenyomó gépen a Szektor edzőtermében. Ez harminc (30) kilogrammal nehezebb, mint amit a legerősebb biztonsági őr képes felemelni.
Egy nagyon esztétikus kanapé (amikor egyedül hagyták az alanyt a szobájában).
Ezek a változások abban a pillanatban történnek, amikor egyik ember sem figyel az alanyra, amely egyből megtörténik, ha egy új tárgy vagy személy kerül a szobába. (Lásd Függelék 3). Ezeket videóra venni feleslegesnek bizonyult, mert bárki aki megnézi a felvételeket ugyanazt a pillanatnyi zavartságot érzi, mint a videón látható személyek. Az öltözet ez idő alatt megváltozik, viszont 056 még nem hozott létre eszközöket vagy fegyvereket.
Elméletileg lehetetlen SCP-056 eredeti vagy "természetes" alakját látni. Amikor egy üres beton cellában hagyták zártrendszerű kamerákkal figyelve, egy magasabb minőségű kamera formáját vette fel, és a kamerát figyelte. Az eredeti alakját vizsgáló további kísérletek kimutatták, hogy nincs olvasható életjele, beleértve a test hőmérsékletet, a szívverést, vagy a súlyt. A kutatók azt feltételezik, hogy addig nem képes élni, míg nem figyelik meg valamilyen módon.
Azon személyek, akik az alany közelében voltak, gyakran "irigynek" vagy "elégedetlennek" érezték magukat, mégis gyakran mind pozitív, mind negatív jellegű figyelemben részesítik SCP-056-ot, mely jellege a személyiségtípusukból megjósolható. A biztonsági személyzet gyakran állítja, hogy úgy érzik, követniük kell az alany parancsait, még akkor is, hogyha nem tetszik nekik az utasítás, vagy az alany formája. Ha a kutatók hosszabb időn át kapcsolatban állnak az alannyal, gyakran veszekedni próbálnak vele, vagy verbálisan bántani, mely végén általában megszégyenülten hagyják el a termet, miután az alany kiküldte őket.
YOU ARE READING
SCP (Secure, Contain, Protect)
ParanormalA világunkban vannak bizonyos anomáliák, amik nagyon kíváncsivá teszik az embert. Az ember ezáltal kutatni kezd utánuk, vizsgálni kezdi őket, és elzárja őket.