SCP-3008 (Egy Teljesen Közönséges, Átlagos Régi IKEA)

131 8 0
                                    

Besorolási Osztály: Euclid


Különleges Elzárási Eljárások: Az SCP-3008-at tartalmazó bevásárlóközpontot megvásárolta az Alapítvány és át lett alakítva Telephely-██-é. Minden közút, ami Telephely-██-hez vezet vagy megy el mellette át lettek irányítva.

SCP-3008 bejáratát állandó megfigyelés alatt kell tartani, és senki sem léphet be SCP-3008-ba teszteken kívül, ahogyan a Főkutató elrendelte.
SCP-3008-at elhagyó embereket el kell vezetni majd kihallgatni amnéziaszer beadagolása előtt. SCP-3008-ban való tartózkodási idejük alapján egy fedőtörténet készítése esedékes az elengedésük előtt.
Bármilyen más entitást, ami SCP-3008-ból lép ki, terminálni kell.


Leírás: SCP-3008 egy nagy bevásárlóközpont, amit korábban az IKEA birtokolt, egy népszerű bútorüzletlánc. Amikor egy személy SCP-3008 főbejáratán belép az üzletbe, majd látótávolságon kívülre megy, át lesz helyezve SCP-3008-1-be. Ez az áthelyezés tipikusan észrevehetetlen, mivel nem fog hatást gyakorolni a személy érzékelésére; akkor szereznek róla tudomást, amikor a kijáratot kezdik el keresni.

SCP-3008-1 egy tér ami egy IKEA bútorüzlet belsejére hasonlít, de messze kiterjed azon a határon, amit az üzlet méretein belül fizikailag tárolni lehetne. Jelenlegi mérések azt sugallják, hogy egy legalább 10km2-nyi tér megy el minden irányba nem látható végekkel. Bizonytalan eredmények lézeres távolságmérőktől arra következtetnek, hogy a tér valószínűleg végtelen.
SCP-3008-1-et ismeretlen számú civil lakja, akik elzárás előtt estek csapdába. Az összegyűjtött adatok szerint egy kezdetleges civilizációt kezdtek el SCP-3008-1-ben, beleértve települések és erődítmények építését, amik SCP-3008-2 elleni védelemre szolgálnak.
SCP-3008-2 humanoid entitások csoportja, amik SCP-3008-1-en belül léteznek. Bár főképpen emberekre hasonlítanak, túlzott és ellentmondó testi nagyságokkal rendelkeznek, sokszor úgy leírva, mint túl alacsony vagy túl magas. Nem rendelkeznek arci vonásokkal és minden megfigyelt esetben sárga pólót és kék nadrágot hordanak, ami összefügg az IKEA alkalmazottak egyenruhájával.

SCP-3008-1-nek van egy alapvető nappal-éjszaka ciklusa, amit a mennyezeti lámpák be- és kikapcsolása az üzlet nyitása- és zárásakor dönt el. "Éjszaka" alatt SCP-3008-2 példányok erőszakossá válnak minden élőlénnyel szemben SCP-3008-1-en belül. Ezek az erőszakos összecsapások közben hallható, ahogyan angol nyelven beszélnek, tipikusan azt mondják, hogy "Az üzlet zárva van, kérjük hagyja el az épületet". Amikor a "nappal" elkezdődik, minden SCP-3008-2 példány azonnal passzívá válik és elkezdenek barangolni véletlenszerűen SCP-3008-1-ben. Nem válaszolnak kérdésekre vagy más verbális jelekre ebben az állapotban, de erőszakosan reagálnak, ha megtámadják. 

Az is ismert, hogy SCP-3008-1-nek van egy vagy több kijárata, de ezek a kijáratok nem állandó helyeken helyezkednek el, ami miatt nehézzé válik SCP-3008-1 elhagyása. Bármilyen másik ajtó használata főbejárati ajtón kívül belépésre vagy az épület falainak áttörése az üzlet nem-anomális belsejébe vezet.

Elzárás kezdete óta 14 személynek sikerült kijutnia SCP-3008-ból. Alapos kihallgatás és amnéziaszer beadagolása után el lettek engedve.


Incidens 3008-1: 00:37-kor ██/██/200█-ban egy férfi ember elhagyta SCP-3008-at, 10 másodpercre rá egy SCP-3008-2 példány követte. SCP-3008-2 elkapta és megölte a férfit mielőtt a fegyveres személyzet terminálta volna. Ez az incidens az egyetlen példája annak, amikor egy SCP-3008-2 elhagyta SCP-3008-at. A test teljes boncolása el lett végezve; lásd SCP-3008-2 Boncolási Napló.

SCP (Secure, Contain, Protect)Where stories live. Discover now