Besorolási osztály: Safe
Speciális elzárási eljárás: Tekintve arra, hogy SCP-1025 biológiai fegyverként veszélyt jelent az életre, egy elszigetelt földalatti páncélteremben lett elhelyezve. A termet minimum 10 fegyveres őrnek kell biztosítani, kiket hetente kétszer váltanak és ellenőrzik őket. A páncéltermet termittel kell felszerelni, mely felrobban a kitörés első jelére.
Felülvizsgálat: SCP-1025 áthelyezve egy kóddal védett szekrénybe. További kutatások csakis O5 jóváhagyásával vannak engedélyezve.
Leírása: SCP-1025 egy 1500 oldalas keménykötésű könyv. A borító elülső oldala és a gerincén feltüntetett cím: "The encyklopedia of common diseases" (Szokványos betegségek enciklopédiája). A kiadót feltüntetett oldalon mutatja, hogy a könyv 19??-ben nyomtatták a (Cenzúrázva) Press által.Ez az egyetlen példány a könyvből, és a kiadót sosem találták meg. Nincs információ arról sem, hogy egyáltalán létezett.
SCP-1025-ben feltüntetett betegségek tünetei megjelenek olvasóján. A tünetek - és -- óra elteltével mutatkozhatnak.
FÜGGELÉK: 1025-01: KÍSÉRLET
ALANY: 1025-01
KÍSÉRLET: AZ ALANY ELOLVASTA A "COMMON COLD" (MEGFÁZÁS) CÍMŰ FEJEZETET. AZ ALANYT PÁR ÓRÁN KERESZTÜL MEGFIGYELÉS ALATT TARTOTTÁK.
EREDMÉNY: AZ ALANY 2 ÓRA ELTETTÉVEL FOLYAMATOS KÖHÖGÉST MUTATOTT. PANASZKODOTT SAJGÓ FÁJDALOMRÓL, BÁR Ő EZT AZ ÉRZÉS A KÉNYELMETLEN ALVÁSI KÖRÜLMÉNYEK HIBÁJÁNAK TULAJDONÍTOTTA.
ALANY: 1025-02
KÍSÉRLET: AZ ALANY ELOLVASTA A "CHICKEN POX" (BÁRÁNYHÍMLŐ) CÍMŰ FEJEZETET. AZ ALANYT PÁR ÓRÁN KERESZTÜL MEGFIGYELÉS ALATT TARTOTTÁK.
EREDMÉNY: AZ ALANY TESTÉN PÁR ÓRÁN BELÜL BÁRÁNYHIMLŐRE UTALÓ PÖTTYÖK KEZDTEK MEGJELENNI. BÁR AZ ALANY KÓRTÖRTÉNETE SZERINT MÁR 8 ÉVESEN ÁTESETT A BETEGSÉGEN. EZ UTALHAT ARRA, HOGY A KÖNYV KÉPES FELÜLÍRNI EGY ADOTT SZEMÉLY IMMUNITÁSÁT A BETEGSÉGGEL SZEMBEN.
ALANY: 1025-03
KÍSÉRLET: AZ ALANY ELOLVASTA A "CANCER OF THE LUNGS" (TÜDŐRÁK) CÍMŰ FEJEZETET. AZ ALANYT PÁR ÓRÁN KERESZTÜL MEGFIGYELÉS ALATT TARTOTTÁK. A KÍSÉRLET FONTOSSÁGA ARRA ÖSSZPONTOSULT, HOGY A KÖNYV KÉPES-E FELGYORSÍTANI A BETEGSÉGET.
EREDMÉNY: AZ ALANY 4 10 6 JELENTŐS SZÁMÚ KÖHÖGÉST MUTATOTT - ÓRA LEFORGÁSA ALATT, MELY VISZONYLAG KIS MENNYISÉGŰ IDŐT JELENT. BÁR AZ ALANY TAGADTA, HOGY KÉNYELMETLENÜL ÉRZI MAGÁT, MEGFIGYELÉSEK MUTATJÁK A LÉGZÉSÉNEK SZABÁLYTALANSÁGÁT. AZ ALANYT KIVÉGEZTÉK, BONCOLÁSRA KÜLDTÉK. NEM TALÁLTAK NYILVÁNVALÓ DAGANATRA UTALÓ JELET.
MEGJEGYZÉS: NYILVÁNVALÓAN, NEM VÁRTUNK ELEGET, DE MINDANNYIAN TANÚI VOLTUNK AZ ALANY NEHÉZ ZIHÁLÁSÁNAK ÉS KÖHÖGÉSÉNEK.
ALANY: 1025-04
KÍSÉRLET: AZ ELŐZŐ KÍSÉRLETET MEG KELL ISMÉTELNI, DE AZ ALANYT 7 NAPIG KELL MEGFIGYELÉS ALATT TARTANI.
EREDMÉNY: NAGY SZÁMBAN ELŐFORDULÓ KÖHÖGÉS ÉS ZIHÁLÁS JELLEMZI AZ ALANYT, MELY MESSZE TÚL HALADJA A NORMÁLISNAK TEKINTHETŐT. AZ ALANY KIVÉGEZTÉK ÉS BONCOLÁSRA KÜLDTÉK. NEM TALÁLTAK NYILVÁNVALÓ DAGANATOT.
MEGJEGYZÉS: MI VAN HA A BETEGSÉG ELTŰNIK A HALÁL UTÁN, HOGY A FERTŐZÉS MINÉL ALATTOMOSABBNAK TŰNJÖN?
ALANY: 1025-05
KÍSÉRLET: UGYANAZ, MINT AZ ELŐZŐ.
EREDMÉNY: UGYANAZ MINT AZ ELŐZŐ, DE KIVÉTEL, HOGY AZ ALANYON ÉLVEBONCOLÁST VÉGEZTEK. KIHASZNÁLVA [ELTÁVOLÍTOTT TARTALOM] ÓRÁT MIELŐTT MEGHALT A SOKKTÓL. NEM TALÁLTAK DAGANATOT.
MEGJEGYZÉS: PRÓBÁLKOZNUNK KELL MÉG. KÉPZELD EL, HOGY EZ FERTŐZŐ. KÉPZELD EL, HOGY TÖBB IS LÉTEZNE ODAKINT EBBŐL A KÖNNYBŐL. [A NEM LÉNYEGES KÍSÉRLETEK KI LETTEK VÉVE A RÖVIDSÉG KEDVÉÉRT.
ÖSSZEGEZVE: EGY D OSZTÁLYÚ ALANNYAL ELOLVASTATTAK EGY FEJEZETET A KÖNNYBŐL, UTÁNA KIVIZSGÁLÁSRA, VAGY BONCOLÁSRA KÜLDTÉK, HOGY TANULMÁNYOZZÁK A BETEGSÉG TÜNETEIT. A 15-ÖS KÍSÉRLET UTÁN A KUTATÁS EGY KÜLÖNÁLLÓ ELSZIGETELT LÉTESÍTMÉNYBE KÖLTÖZÖTT. A SZEMÉLYZET 3 KUTATÓBÓL ÉS 2 BIZTONSÁGIBÓL ÁLL. CSAKIS SZÜKSÉG ESETÉN SZÁLLÍTANAK EGY D OSZTÁLYÚ EGYÉNT, HOGY MINIMALIZÁLJÁK A TERÜLET ÉS AZ ÉLELEM ADAG SZÜKSÉGLETET.]
ALANY: 1025-27
KÍSÉRLET: AZ ALANY ELOLVASTA "APPENDICITIS" ( VAKBÉLGYULLADÁS) FEJEZETET. AZ ALANY ÁTESETT A BETEGSÉGEN 16 ÉVES KORÁBAN. 3 NAPIG TARTOTTÁK MEGFIGYELÉS ALATT.
EREDMÉNY: AZ ALANY 52 ÓRA ELTELTÉVEL ERŐS HASI FÁJDALOMRA PANASZKODOTT TOVÁBBÁ ROSSZ KÖZÉRZET JELLEMEZTE. ÉLVE BONCOLÁST VÉGEZTEK RAJTA. AZ EBBEN AZ ESETBEN ÉRINTETT TERÜLET PÁR ÁRNYALATTAL PIROSABB LETT A KELLETÉNÉL.
ALANY: 1025-28 (KORÁBBAN KUTATÓ (Cenzúrázva))
KÍSÉRLET: AZ ALANY HOSSZAN TARTÓ KÖHÖGÉST MUTATOTT, NOHA SOHA NEM OLVASOTT BELE SCP-1025-BE. EGY HÉTIG MEGFIGYELÉS ALÁ HELYEZTÉK.
EREDMÉNY: 6 NAPON KERESZTÜL SEMMI. A 7. NAPON 0930 ÓRÁBAN AZ ALANY MAGASSÁGA NÖVEKEDÉST MUTATOTT. MEG KELL JEGYEZNI, HOGY AZ OBJEKTUM RENDELLENES HATÁSOKAT MUTATHAT AZOKON A KUTATÓKON IS, KIK KAPCSOLATBA KERÜLTEK SCP-1025 ÁLDOZATAIVAL, DE A KÖNYVEL SEMMIKÉPP SEM ÉRINTKEZTEK. AZ ÉLVEBONCOLÁS EGYENLŐRE VÁR.
Megjegyzés: (Cenzúrázva) megszökött! Az az őrült barom megszökött valahogy! Annyira ostobák voltunk! Az alany magasságának növekedése, nem más, mint egy klasszikus tünete SCP-016-nak. Nyilván kényelmetlen volt neki be zárva abba a szobába. Ki gondolta volna, hogy mi fog történni? Volt egy rács a mennyezeten, pár méter magasan és pár centi vékonyan. Ő könnyedén átfért rajta. Nyilván most ő ott lehet fenn, karmokat növeszt és fertőzött vért hány. És ki tudja, még milyen betegség lakozik benne. SCP-008? SCP-742? Oh Istenem! Mi van ha ő vissza jön megfertőzve SCP-217-tel?
Függelék: 1025-02:
Miután a kapcsolat megszűnt a létesítménnyel, egy helyreállító csapatot küldtek felfedezni a probléma okát. Az egyik ügynök rálelt két kutatóra (Nincs Találat) és (Nincs Találat)-ra. Egy lezárt megfigyelő fülkében tartózkodtak Mindketten vegyvédelmi egyenruhát viseltek. Szinte az összes tartalék levegő tartály kifogyott. Az egyik ügynököt (Cenzúrázva)-t, a létesítmény légcsatornájában találták, fegyverrel a kezében.Kutató (Nincs Találat)-t a barrakokba bezárva találták, egy kézileg készített lángszóróval mely, aeroszolos tisztítószerből és egy doboz gyufából állt. Később kiderült, hogy (Cenzúrázva) nem a csatornákon mászott keresztül, hogy kijusson a kísérleti kamrából, hanem használta a jelszót, míg a többi személyzet zaklatottságot mutatott. (Nincs Találat) ügynököt holtan találták, belülről bezárva az ellátmányt tartalmazó szekrényben. Körülötte üres vizes palackok, és élelem csomagok. Az ajtó zsákokból és szigetelő szalagból légmentes lezárást kapott.
YOU ARE READING
SCP (Secure, Contain, Protect)
ParanormalA világunkban vannak bizonyos anomáliák, amik nagyon kíváncsivá teszik az embert. Az ember ezáltal kutatni kezd utánuk, vizsgálni kezdi őket, és elzárja őket.