SCP-1045 (Az Élet Gyertyája)

209 10 0
                                    

Besorolási osztály: Safe


Speciális elszigetelési eljárások: SCP-1045-öt a 21-es  épületszárnyban kell tárolni, a 17-es Gyenge-lezárású helyiségben. Égő anyagokat, vagy nyílt lángot tilos SCP-1045 5 méteres közelébe vinni, kivéve vizsgálati célokra.


Leírás: SCP-1045 egy négyzet alakú, fából készült keret, mely 15x15x32 centiméteres. A tárgy oldalai áttetsző viaszos papírból készültek, belső kerete pedig 6,5 centiméter átmérőjű és 10 centiméter magas, körkörös csészének nyújt támaszt. SCP-1045 anomáliás hatásai csak akkor nyilvánulnak meg, ha a két részt együtt használják. Amikor egy égő gyertyát helyezünk SCP-1045-be, a tárgy falai miniatűr humanoid árnyékát ábrázolják, mintha a személy a gyertya körül lenne. A lámpa mindkét oldalán lévő árnyék ugyanazt ábrázolja, más szögben. A humanoid árnyéka mindig rángatózik, mintha fájdalmai lennének, és néha lángok árnyékai jelennek meg a testén. Az alany árnyéka megmarad, amíg a gyertya ég, mozgásai egyre ingatagabbá válnak, ahogy az közelebb kerül a kiégéshez. SCP-1045-ből visszanyert gyertya-maradék rendes emberi zsírból állnak, függetlenül annak eredeti összetételétől. A sérült DNS mintát helyreállítottuk, de a forrási egyént még nem sikerült beazonosítani. 


Kiegészítés: A vizsgálatok kimutatták, hogy az égő illatos gyertyák különböző alakú árnyékokat eredményeznek. Emellett az illatos gyertyák égése lehetővé teszi, hogy az árnyékok hangot adjanak ki. A hang a gyertya illatának erejétől függ. A mai napig minden árnyék csak összefüggő sikolyt hallatott.

SCP (Secure, Contain, Protect)Where stories live. Discover now