SCP-020 (A Láthatatlan Penész)

257 13 1
                                    

Besorolási osztály: Keter


Speciális elzárási eljárások: SCP-020 mintáit a 20-as Biológiai Kutató-állomáson kell tárolni lezárt tenyésztési helyiségben, amely csak légzsilippel elérhető. A tápanyagokat automatizált robotrendszeren kell továbbítani SCP-020-nak, mivel a tenyésztési kamrát mindig zárva kell tartani. Hermetikusan lezárt megfigyelő kamerákat kell telepíteni az elszigetelési helyiségbe, és naponta ellenőrizni kell. Minden személynek, amely behatol SCP-020 kamrájába, kötelező az elkülönítés érdekében 5-ös szintű Bio-hermetikus ruhát, légzőkészüléket, beleértve kilépéskor teljes körű gombaellenes fertőtlenítést kell végezni. 


Leírás: SCP-020 egy gyorsan terjedő gomba szervezet, amely képes befolyásolni az élőlények érzékeit és viselkedését, beleértve az embereket is. SCP-020 mintái csak fotó- vagy videó megfigyelés során látható az ember számára. Miután az SCP-020 egy telepet képez, általában egy emberi rezidencián belül, olyan spóra keletkezik, amely befolyásolja az ember körülményeit. Az érintett személyek növelni fogják otthonukban a hő és páratartalmat, hogy olyan környezetet teremtsenek, amely alkalmasabb az SCP-020 növekedésére. Az érintett személyek sok esetben barátságosabbá válnak, és gyakran meghívják az otthonuk ismerőseit a spóra elterjesztése érdekében. Mivel a spórák és a penésztelepek láthatatlanok az érintett betegek számára, a penész időnként előfordulhat élőlényeken is, közvetlenül. Mivel a spórák és gyarmatok a civil otthonokat kritikus mennyiségben megfertőzték, ezért az érintett egyének egészségügyi állapota gyorsan romlik, ami legtöbbször halált okoz.  SCP-020 akkor is terjedhet, ha az érintett egyén hullája megfertőzi az egészségügyi intézményeket, hullaházakat. SCP-020-at először [TITKOSÍTOTT]-nél találtunk, ahol az alvállalkozó SCP-ügynökök a helyi kórházban dolgozó személyzet drasztikus személyiségváltozását figyelték meg. Egy elszigetelési csoport vizsgálata során kiderült, hogy szinte XXX civilt fertőzött meg, valamint a város többségét is. A polgári lakosság megszűnt, és a város nagy részét elégették. Eddig több mint 12 darab SCP-020 kitörésről számoltak be. Jelenleg folyamatban vannak a vizsgálatok a kitörések forrásainak és a lehetséges megelőző intézkedések kutatása után.


Kiegészítés-020-01: Az Eta-10 Mobil Munkacsoport audio-kivonata az [TITKOSÍTOTT] állambeli SCP-020 elszigetelésről:

T2-Leader: A második csapattal megközelítjük a piros házat. 

T2-COMMANDER: Vettem, az egyik UAV érzékelt valamit a ház környékén.

...

T2-Leader: A második csapat a helyén, készen állunk a kibaszott betörésre!

T2-2: Az ajtó nyitva!

Ezen a ponton egy civil nő jelent meg az ajtóban, kezében egy konyhai kést tartva. A videomegfigyelés azt mutatta, hogy az arcának közel kétharmadát penészgomba borítja. 

Fertőzött nő: Nos...köszönöm, uraim...miért nem szívnek itt bent egy kis levegőt?

T2-Leader: Dobja el a fegyvert!

Fertőzött nő: Ne butáskodjon! Jöjjön be, és..maradjon..

T2-Leader: Maradjon ott, ahol van! DOBJA EL A FEGYVERT!

Fertőzött nő: Mi...csak vendégül látnánk önöket...kérem..jöjjön csak be..

T2-2: Azonnal dobja el azt a rohadt fegyvert!

Feltételezzük, hogy ezen a ponton a fertőzött civil észrevette a T2-4-et, amely egy kézi-lángszórót hordozott, és a későbbiekben a csapat tagjait megtámadta a késsel.

Fertőzött nő: [ADAT ELTÁVOLÍTVA]

T2-Leader: Tűz! Tűz!

Lövöldözés, sikoltások.

SCP (Secure, Contain, Protect)Where stories live. Discover now