SCP-016 (Érző Micro-Organizmus)

89 4 0
                                    

Besorolási osztály: Keter


Különleges elzárási eljárások: SCP-016-nak mindig egy 5x5x5 méteres (5x5x5) helyiségben kell maradnia, ahol a hőmérséklet nem haladhatja meg a nulla (0) Celsius-fokot. Magának az SCP-016-nak mindig az elszigetelő kockában lévő Petri-csészében kell maradnia, kivéve, ha a 4. szintű vagy O5 szintű személyzet más utasítást ad. Az SCP-016-tal végzett kísérletek teljes dokumentációját be kell nyújtani a mintavétel előtt és után, és az SCP-016 duplikátumaiból is lehet mintát venni. Ezen eljárások be nem tartása a D osztályú személyzet megszüntetését vagy áthelyezését vonja maga után. Kizárólag az erre felhatalmazott személyzet számára engedélyezhető az SCP-016-ból való mintavétel és az azzal való kísérletezés a BC-L5 elszigetelési körülmények között.

Ha a fent említett eljárások betartása ellenére mégis kitör a járvány, az irányító bázis személyzete a Sigma Kód szerinti lezárási és elszigetelési tervet hajtja végre. A fertőzött személyzetet a helyszínen a biztonsági erőknek kell megszüntetniük, akik a szokásos, misszióorientált védőruhát (MOPP) viselő, biológiai és vegyi anyagok elleni felszerelést viselnek. Amennyiben a fertőzést 48 óra elteltével sem sikerül megfékezni, a helyszíni nukleáris eszközt fel kell robbantani. A megmaradt személyzetet semmilyen körülmények között nem szabad evakuálni.

SCP-016 bizonyítottan akár hat (6) órán át is túlél kemény felületen, és néhány percig a levegőben. A nagy intenzitású ultraibolya fény és a nagy koncentrációjú ortho-phthalaldehyde oldat bizonyítottan hatékony a nem szerves felületek fertőtlenítésében.


Leírás: Az SCP-016 egy vérrel terjedő kórokozó, amelyet egy bányamunkásból nyertek ki █████-ben, aki egy mély szénrétegben végzett munka során sérült meg. Az említett seb a bányából származó szénporral szennyeződött, ami valószínűleg megfertőzte a munkást szunnyadó spórákkal. A következő napokban az SCP-016 megfertőzte a bányatáborban megmaradt dolgozókat, valamint a járvány kezelésére kiküldött CDC válságstábot. Az Alapítvány munkatársai ezután átvették a vizsgálatot, és elbocsátották az összes érintett alkalmazottat. A Zéró pácienst fogságba ejtették, a bányaaknát pedig egy robbanószerkezettel leomlasztották.

SCP-016 lappangási ideje 24 órától két (2) évig terjed, attól függően, hogy a területen van-e más emberi gazdaszervezet és hányan vannak. Az első tünetek a náthához hasonlítanak, és közéjük tartozik a szemviszketés, orrfolyás, köhögés és testi fájdalmak. A második fázis 48 óra múlva kezdődik, és a vérzéses láz ellenőrzött formájából áll, mivel a kórokozó hatására kis mennyiségű vér kerül a tüdőbe, ami aeroszolhatást vált ki. A harmadik fázisban a gazdatest "összeomlik és elvérzik", bőségesen vérzik minden testnyílásból, beleértve az orrt, a könnycsatornákat, a végbélnyílást, a bőr pórusait, a szájat, a húgycsövet és (nők esetében) a hüvelyt. A végső fázisban a vérnyomás az egekbe szökik: megfigyelték, hogy a gazdatestek több mint öt (5) méteres távolságra hányják a vért. Amennyiben a gazdatest túléli ezt a majdnem teljes kivéreztetést, a kórokozó ismét nyugalmi állapotba kerül, és visszatér az inkubációs fázisba.

SCP-016-ot az különbözteti meg a vérzéses láz más törzseitől, például az Ebolától és a Marburg vírustól, hogy szokatlan módon reagál a nagy stresszre. Ha az alany nagy stresszhelyzetbe kerül (például életveszélyes válsághelyzetbe), a kórokozó a gyors szaporodásról a gazdaszervezet DNS-ének átírására és a gyors sejtosztódás serkentésére változtatja meg túlélési taktikáját. Az első 24 órában jelentős élettani változások következnek be, a teljes testi rekonstrukció pedig két (2) héten belül. A legtöbb gazdaszervezet nem éli túl a folyamatot a szervezetre nehezedő nagy igénybevétel miatt.*

Az átalakulás érdekes mellékhatása a fokozott agresszív késztetés. Úgy vélik, hogy ez a veszettséghez hasonló módon a vírus terjedésének maximalizálására tett kísérlet lehet. Egy másik megjegyzés pedig, hogy a testi átalakuláson átesett alanyok már nem mutatják az SCP-016 vérzéses tulajdonságait: azonban az átalakult gazdatestek által megfertőzött alanyok továbbra is átesnek a normál SCP-016 fertőzési folyamaton.


Függelék: Kísérleti napló az SCP-016 átalakító tulajdonságairól

D-016-1 alany: SCP-016 által megfertőzött D-osztályú személyzet. Az első tünetek jelentkezésekor az alany szállását 24 órán keresztül lassan elárasztották vízzel. SCP-016 teratomorf állapotba mutálódott, és az alany tüdeje kopoltyúkká alakult át. Az alany még két (2) hétig életben maradt, miközben SCP-016 a végtagjait uszonyokká alakította át, szemeit elsorvasztotta, és hallását cet típusú echolokációs képességgé fejlesztette. A kísérleti alanynak úgy vetettek véget, hogy minden vizet leeresztettek a szállásáról, aminek következtében megfulladt: a testet ezt követően boncolás nélkül elhamvasztották.

D-016-2 alany: SCP-016 által megfertőzött D-osztályú személyzet. Az első tünetek jelentkezésekor az alany szállását 24 órán keresztül lassan elárasztották vízzel. SCP-016 teratomorf állapotba mutálódott, aminek következtében az alany gyors izomnövekedésen és fokozott csontnövekedésen ment keresztül az ujjperceken. Ezután az alany megpróbált megszökni a fogságból, és átütötte a megerősített acélajtót. Az alany nem járt sikerrel, és megfulladt.

Megjegyzés: Ugyanaz a helyzet, két különböző válasz. Érdekes. - Dr. ████████

D-016-3 alany: SCP-016 által megfertőzött D-osztályú személyzet. Az alany korábban vegyészmérnök volt, aki megmérgezte a feleségét, miután rájött, hogy az félrelépett. A tünetek jelentkezésekor az alany lakrészét 24 órán keresztül lassan elárasztották vízzel. SCP-016 teratomorf állapotba mutálódott, aminek következtében az alany mellkasán egy szokatlan szerv nőtt, amely egy kamrából és két (2) különálló csőből állt. A szerv továbbra is vizet szívott magába és egyre nagyobbra duzzadt, amíg az Alapítvány személyzete, felismerve, hogy az SCP-016 mire készülhet, lövéssel végzett az alannyal. A szervben több acetiléngázzal és oxigénnel töltött gázzsákot találtak.

D-016-4 alany: SCP-016 által megfertőzött D-osztályú személyzet. Az alanynak azt mondták, hogy koncentráljon a szárnyak kialakítására. Nem alkalmaztak stresszt. SCP-016 nem mutálódott teratomorf állapotba. Az alany a 3. fázisban elvérzett.

D-016-5 alany: SCP-016 által megfertőzött D-osztályú személyzet. Az alanynak azt mondták, hogy koncentráljon a szárnyak kialakítására, és egy akril dobozba helyezték, amelyet 305 m magasan egy akna fölé függesztettek. A dobozon kívül egy időzítőt helyeztek el, amely az alany számára jelezte, hogy mikor kell elengedni. SCP-016 teratomorf állapotba mutálódott, aminek hatására az alany bal csuklóján egy csápszerű szerv nőtt, amely egy pók fonákjához hasonlított: az alany az említett szervet a doboz egyik szellőzőnyílásán keresztül nyújtotta ki, és egy erős, selyemszerű anyagot préselt ki magából, amellyel aztán a dobozt a kábelhez rögzítette. A kísérleti személynek vége lett, amikor a visszaszámlálás elérte a nullát, és a bomba felrobbant.



*Mivel hasonlóak, mint halálos fertőzések, amelyek serkentik a felesleges szervek termelését, vizsgálják az SCP-1801-gyel való lehetséges kapcsolatot


SCP (Secure, Contain, Protect)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora