SCP-409 (A Ragályos Kristály)

252 9 0
                                    

Besorolási osztály: Keter


Speciális elszigetelési eljárások: SCP-409-cel semmilyen okból nem származhat fizikai érintkezés. Bárki, aki fizikailag megérintette SCP-409-et, azonnal karanténba kell zárni, a tárgy szállításakor használt anyagokkal együtt. SCP-409-et mindig gránitból készült környezetben kell tárolni, valamint a tárgy szállítása szintén gránittartályban történhet. SCP-409 hatása miatt létrejött maradékot gránit-tárolóedénybe kell zárni.


Leírás: SCP-409 egy nagyméretű kvarckristályhoz hasonlít, mely körülbelül 1,5 méter magas és 0,6 méter széles. SCP-409-cel fizikai érintkezésbe került entitások 3 óra elteltével kristályosodni kezdenek. Ez a hatás minden anyagon kialakulhat, kivéve a grániton. A kristályosodás körülbelül 2,5 centimétert terjed percenként, és az egész entitást belülről is átalakítja. Az élő entitások ezt a folyamatot rendkívül fájdalmasnak találják, és a fagyáshoz hasonlítják. Az entitás a teljes kristályosodás után húsz perccel elkezd csikorogni, majd több ezer darabra törik, viszonylag nagy erővel. SCP-409-cel érintkezett entitások is tudják fizikai érintés útján terjeszteni a kristályosodást. Jelenleg semmilyen klinikai tevékenység nem tudja visszafordítani a kristályosodást, még az amputáció sem. A szervetlen anyagok csak néhány centiméterre kristályosodnak tovább az érintkezési pont körül. SCP-409-et megpróbáltuk [ADAT ELTÁVOLÍTVA], néhány méter mélyen a kristálytörmelék halom alatt. A próbálkozás során viszonylag sok személyzeti tagot vesztettünk el.


Függelék-409-1: Dr. [ADAT ELTÁVOLÍTVA] javaslatával 409-D5-ös entitás tüneteit SCP-409 érintésével próbáltuk mérlegelni, és az entitás súlyosan kristályosodott állapotba került. Ezt követően SCP-500-zal kezelték, majd teljes gyógyulást 9 nap alatt érte el. Az entitás azt állította, hogy továbbra is fájdalmat érez a testrészeiben, mintha továbbra is kristályosodnának. A fájdalom 13 nappal a kezelés után tűnt el. Nem tudni, hogy a megmaradt fájdalom valós, vagy pszichés volt.

SCP (Secure, Contain, Protect)Kde žijí příběhy. Začni objevovat