Besorolási osztály: Biztonságos
Különleges elzárási eljárások: SCP-707-et az ██-oldalon, dupla zárral ellátott biztonsági szekrényben kell tárolni. A kísérleteket két darab 3. szintű személyzet írásos engedélyével szabad elvégezni. Az összeszerelés után SCP-707 csak D-osztályú személyzet által kezelhető.
Leírás: SCP-707 egy matryoshka baba nevezetű orosz babaként nyilvánul meg, mely egy darab legbelső darabból, és négy darab szétszedhető külső részből áll. A babát elsősorban kék színpalettával festették, hagyományos orosz népmintákkal szegélyezve. Úgy tűnik, hogy a tárgy ██ éves.
Ha egy humanoid egy vagy több rétégetet távolít el SCP-707-ből, annak abnormális hatásai kb. tíz perc alatt jelentkeznek. Ennek a hatásnak súly attól függ, hány réteg lett eltávolítva:
1. réteg - Az egyén fogai és összes szőrzete le fog hullani fájdalommentesen, beleértve az orr- és fülszőrt is.
2. réteg - Az egyén bőre leválik, leesik a gazdatestről. A bőr elvesztése teljesen fájdalommente, ám a belső szövetek kitettsége nagyon labilis, még egy gyengéd érintés is okozhat vérzést.
3. réteg - Az egyén izmai leválnak a kötőszövetektől, beleértve a sejtmembránt és a szívet.
4. réteg - Az egyén szervei külön-külön leválnak, míg végül a csontozat marad.
Ezek a hatások kumulatívak és szekvenciálisak, és a tizedik perc után a hatások késhetnek néhány másodpercet. Eddig egyetlen személy nem élte túl az 1 rétegnél több való leválasztást. Azonban a 2. vagy több réteg leválasztása esetén az agyi-aktivitás monitorok kijelezték, hogy a hihetetlen trauma ellenére az alanyok teljes mértékben tudatosak, amíg meg nem hallnak, általában fulladás és vérveszteség miatt.
Függelék-707-1: SCP-707 általkeletkezett felesleges vér- és szervmennyiséget való jótékonysági átadása megbeszélés alatt áll.
YOU ARE READING
SCP (Secure, Contain, Protect)
ParanormalA világunkban vannak bizonyos anomáliák, amik nagyon kíváncsivá teszik az embert. Az ember ezáltal kutatni kezd utánuk, vizsgálni kezdi őket, és elzárja őket.