SCP-3166 (Fogalmad Sincs, Mennyire Egyedül Vagy, Garfield)

110 5 0
                                    

Besorolási Osztály: Euclid


Különleges Elzárási Eljárások: Sikeresen és aktívan kell tovább működtetni a Garfield médiavállalatot amíg lehetséges. Finanszírozást kell nyújtani minden Garfield médiavállalkozásnak a képregény- és filmiparban jelen lévő alapítványi társaságok által. A Mancsok Kft-ben és az Andrews McMeel Szindikációban lévő ügynököknek memetikus kémet kell elhelyezniük a nyomtatni való képregényekbe, ezzel megtartva egy jókora Garfield rajongótábort és megállítva Jim Davis-t a sorozat megszüntetésétől.

Az ügynököknek szükséges megfigyelniük SCP-3166 által valószínűleg megtámadható személyeket. Egy SCP-3166 manifesztáció esetén az ügynökök a számukra tárolt fagyasztott lasagnaval kell elcsalniuk SCP-3166-ot a nyilvánosságtól. Minden szemtanút a kitettség szintjének megfelelően el kell látni amnesztiával.


Leírás: SCP-3166 egy 2,1 méter magas humanoid entitás, feltehetően patafizikai jelleggel rendelkezik, emellett abban az időszakokban manifesztál, mikor a Garfield médiavállalat gyengén teljesít a nyilvános befogadás szempontjából. SCP-3166 külső rétege láthatóan egy nyersen-készített jelmez, mely Garfield karaktert szimbolizálja, mely további megfigyelés után kiderült, ténylegesen macskaszőrből készült. Ennek ellenére SCP-3166 helyi analízise kimutatta, hogy a belseje tésztából, kimondottam lasagnából áll.

Ha a manifesztációs kritériumok találkoznak, SCP-3166 a számára megfelelő személy közelében jelenik meg, melyre ezentúl célpontként kell hivatkozni, és elindul felé. SCP-3166 ismert célpontjai:

- A Garfield médiavállalat rivális vállalataival kapcsolatos személyek,

- A Garfield képregénysorozattal kapcsolatos személyek,

- A Garfield médiavállalat paródiáival kapcsolatos személyek,

- A Garfield sorozat nyilvános kritikusai,

 Garfield kitalálója, Jim Davis.

Célpontját elérve SCP-3166 megpróbál testi bántalmazást alkalmazni tompa erő és lasagna túladagolás keverékével, mely eredménye önmegsemmisítés. Eközben SCP-3166 nyávogni, dorombolni és rendkívül nyugtalan macska hangján szokott sikítozni. SCP-3166-on kívüli lasagna nagyszerűen hatásos csalinak bizonyult, ugyanis annak láttán SCP-3166 elhagyja eredeti célpontját, majd megpróbálja magába szippantani a tésztát.

SCP-3166 1989/10/23-én manifesztált először a Chicagoi Egyesült Média irodáiban, ami a Garfield képregénysorozat kiadója volt akkoriban. Manifesztáció után SCP-3166 zavartan és idegesen járkált az irodákban, mielőtt válogatás nélkül elkezdte bántalmazni a jelenlévő személyeket, miután a biztonsági személyzet megkísérelte elfogni. Húsz perccel később eltűnt. A szituációra reagáló alapítványi személyzet kiosztotta a megfelelő amnesztiákat.

A következő hét folyamán több ehhez hasonló manifesztáció történt az ország Egyesült Média irodáiban, melyek sorozatra 1989/10/29-én ért véget. E dátumot követve SCP-3166 megváltoztatta viselkedését, mely a mai napi ugyanolyan maradt. Lásd az 1989/10/23-ai héten megjelent Garfield képregény részleteket a 3166-1-es Kiegészítő Dokumentumban, melyek segítenek kontextust adni a patafizikai ébredésnek. A Garfield képregénysorozaton dolgozó egyéneknek nincs emléke az azon a héten megjelent részletekről. Minden SCP-3166 elszigetelésén dolgozó kutatóval ismertetni kell ezeket a forrásokat.


3166-1-es Függelék: SCP-3166 legutóbbi manifesztációja közben Müller Ügynök által levett szövetminták azt mutatták, hogy a lasagnaban található dús genetikai szerkezete megegyezik a Garfield készítőjével, Jim Davis-szel. Ennek oka jelenleg ismeretlen. Ennek ellenére Mr. Davis az elszigetelési csapatok általi megfigyelés közben panaszkodott erős szúnyogcsípésekre közvetlenül SCP-3166 manifesztációja után.

SCP (Secure, Contain, Protect)Where stories live. Discover now