SCP-294 (A Kávégép)

19 2 0
                                    

Besorolási Osztály: Euclid


Különleges Elzárási Eljárások: SCP-294-hez nincsenek konkrét különleges elzárási eljárások. Azonban csak 2-es, vagy magasabb szintű biztonsági tanúsítvánnyal rendelkező személyzet léphet kapcsolatba vele. SCP-294-et jelenleg a 2. emeleti pihenő helyiségben tárolják, és mindenkor két, 3-as szintű biztonsági tanúsítvánnyal rendelkező őr tartja figyelemmel.


Leírás: SCP-294 látszólag egy általános kávéautomata. Egyetlen megkülönböztető jellegzetessége egy beviteli billentyűzet az angol QWERTY billentyűzetnek megfelelő gombokkal. Ötven cent amerikai valuta behelyezése után az illető bármilyen ital nevét beviheti a billentyűzet segítségével. Ezt követően az automata egy átlagos, 12 unciás papírpoharat ad ki, és beletölti a kért folyadékot. Kilencvenhét kezdeti tesztet hajtottak végre (a kért folyadékok közé tartozott egy pohár víz, kávé, sör, szódavíz, emberi fogyasztásra nem alkalmas folyadékok, mint kénsav, ablaktörlő folyadék, és motorolaj, valamint olyan anyagok, amelyek általában nem fordulnak elő folyékony állapotban, mint a nitrogén, vas és üveg) és mind sikeres volt. A szilárd anyagokkal, például gyémánttal végzett tesztek azonban kudarcot vallottak, mivel úgy tűnik, hogy SCP-294 csak olyan anyagokat képes előállítani, amelyek folyékony állapotban létezhetnek.

Megjegyzendő, hogy körülbelül ötven használat után a gép nem válaszolt további kérésekre. Körülbelül 90 perc elteltével úgy tűnik, hogy a gép újra töltötte magát. Érdemes megjegyezni azt is, hogy sok maró hatású folyadék, amely egy normális papírpoháron keresztül mart volna, úgy tűnik, nincs hatással a gép által kiadagolt poharakra.

További kísérletek folytatódnak. A javaslatoknak megfelelően SCP-294-et a 2. emeleti pihenőhelyiségbe helyezték át, pénz megtakarítás végett. A 294-01-es incidenst követően azonban őröket állítottak mellé, és biztonsági tanúsítvány vált szükségessé a használatához.


Dokumentum SCP-294a (a 294-01-es incidens tekintetében): 2005, Augusztus 21-én Fekete ██████ Ügynök megkísérelte SCP-294-et kávé beszerzésére használni, a neki 9:30-kor kijelölt szünetében. █████ █████████ ügynök kérésére, "hogy meglássuk, mi történik", ██████ "egy pohár feketét" kért az objektumtól. Pillanatokkal a választása megerősítése után, Fekete ██████ ügynök erősen izzadni kezdett, és szédülésre panaszkodott, majd összeesett. Miután az eszméletlen ügynököt a gyengélkedőbe juttatták, az orvosi csapat vizsgálatnak vetette alá az SCP-294-es objektum által kiadott papírpohár tartalmát: a pohárban vér, szövetek és egyéb testnedvek keveréke volt található. A kísérletek kimutatták, hogy az SCP-294 által kiadagolt biológiai anyag DNS-szekvenciája megegyezik Fekete ██████ Ügynökével.

Fekete ██████ Ügynök négy hetes pihenést és intravénás hidratálást követően teljes felépülést mutatott. A röntgen- és CAT-vizsgálatok nem mutattak további sérülésre utaló jeleket, és Fekete ██████ ügynököt elengedték. Mindkét ügynököt megrovásban részesítették. SCP-294 esetében további biztonsági intézkedéseket javasoltak.

Függelék [SCP-294f]: SCP-294 dokumentációját áttekintve, ███████████ javaslatot tett SCP-294 képességének bizonyos folyadékok távolról történő „beszerzésének" tesztelésére.

Függelék [SCP-294h]: O5-[ADAT TÖRÖLVE] jóváhagyásával "egy pohár SCP-075  váladékából" lett kérelmezve az objektumtól. Az eredményről bebizonyosodott, hogy a kért folyadék, és a csésze sikeresen tárolni tudta a folyadékot. Azonban a 075-07-es incidensre vonatkozó jelentést csak a teszt után 2 órával nyugtázták (lásd Függelék [SCP-075m]). Az kitörés pontosan ugyanabban az időben történt, amikor a fent említett teszt zajlott, ezzel felébresztve -t az aktív stádiumába. Egy kávéscsésze kapacitásának megfelelő mennyiségű bázikus oldatot volt képes kiválasztani, mielőtt a vészhelyzeti elzárási eljárás passzívvá tette. A folyadékot az incidens utáni vizsgálat során nem találták meg.

SCP (Secure, Contain, Protect)Where stories live. Discover now