Besorolási Osztály: Euklid
Különleges Elzárási Eljárások: SCP-007-et egy 10 méterszer 10 méteres zárt szobában kell tárolni. A szobában kényelmes lakhatási körülményeket kell biztosítani, és ███████████████ (innentől alanyként utalva rá) által igényelt tárgyakkal berendezni, adva, hogy az igényelt tárgy nem jelent biztonsági kockázatot. Az alanynak nem engedélyezett a szoba elhagyása, és szükség esetén erővel is visszafogható.
Leírás: SCP-007 az alany altestén a hasüregben helyezkedik el. Az alany egy európai származású férfi, fizikailag 25 éves (alany állítása szerint 28 éves) és 176 cm magas. Az alany altestének legtöbb része (izmok, bőr és szervek) hiányzik, bár az alanyt nem éri semmilyen kár emiatt. Normális hús helyett egy földből és vízből álló gömb található a hasában, bár ez tulajdonképpen az alany testével egyáltalán nem érintkezik. A gömb leginkább a föld miniatűr közeli másolata, hozzávetőlegesen 60 cm átmérőjű, bár a kontinensek elhelyezkedése egyáltalán nem egyezik meg a föld történelme során feljegyzett elhelyezkedésekkel. A gömbnek saját időjárási rendszere van és elhanyagolható gravitációs húzása, ráadásul a mai földi élethez hasonló mikroszkopikus organizmusok is lakják. Két intelligens fajt figyeltek meg eddig, bár kapcsolat és kommunikáció egyikkel sem jött még létre. A megfigyelt fajoknak a technológiai szintjét hetente legalább egyszer ellenőrizni kell, amely ██/████-kor nézve nagyjából a 15-ik századi Földéhez hasonló.
Az alanyt saját állítása szerint ███████████████-nak hívják, de ilyen személy semmilyen nyilvántartásban nem szerepel. Az alanynak nincs szüksége élelemre vagy vízre, és bár mindkettőt képes elfogyasztani, nem tisztázott, hogy mi történik ezekkel nyelés után. Az alany intelligens (a mért IQ-ja 128), kedves, és az alsótestében lévő földre, mint kisebb különlegességre gondol. Az alany látszólag nem stresszes a szokatlan állapota miatt. Amikor a bolygó eredetéről kérdezték, az alany egyszerűen azt válaszolta, hogy "Egy napon felébredtem, és csak úgy ott volt. Nincs ötletem, hogy került oda." Az alany megadta a társadalombiztosítási számát és a jogosítványának számát, és kérelmezte, hogy hasonlítsuk össze ismert feljegyzésekkel. Ellenőrzés után kiderült, hogy egyik sincs még kiosztva.
Dr. ███████ hetente sakkozik az alannyal, miközben az alany mentális egészségét értékeli. Dr. ███████ jelentése alapján az alanyt nem zavarják a korlátozott életkörülményei, és még egyáltalán nem próbált meg elszökni, és nem mutatta sem erőszak, sem mentális betegség jelét, bár már kért egy internetkapcsolattal ellátott számítógépet. Ajánlott, hogy ezt a biztonsági kockázatra tekintettel ne biztosítsák neki.
YOU ARE READING
SCP (Secure, Contain, Protect)
ParanormalA világunkban vannak bizonyos anomáliák, amik nagyon kíváncsivá teszik az embert. Az ember ezáltal kutatni kezd utánuk, vizsgálni kezdi őket, és elzárja őket.