SCP-1678 (NemLondon)

318 19 2
                                    

Besorolási osztály: Euclid


Speciális elszigetelési eljárások: SCP-1678 csak részben lett elzárva. A Tau-4-es és az Epszilon-6-os Mobil Munkacsoport sikeresen létrehozott egy biztonságos kerületet SCP-1678 Hyde Parkjának körzetében. Az SCP-1678-A nevezetű entitások nagyrészt megszüntették támadásaikat az Alapítvány által lezárt területen. A hosszú távú kutatási bázis jelenleg fejlesztés alatt áll, és a Mobil Munkacsoport tagjai támadási tervet készítettek, hogy letartóztassák a Természettudományi Múzeumban lévő entitásokat. A rövidtávú célok közé tartozik a Természettudományi Múzeum sikeres elfoglalása, valamint az SCP-1678-A példányok eredetére, gyengeségeinek és felépítésének kutatása, megismerése. A hosszú távú célok magukban foglalják az SCP-1678-A entitások termelésének megállítását, megakadályozását, valamint az SCP-1678-ban lévő parlamenti épületek elfoglalását, melyekben bent lehet az SCP-1678-A entitásokat létrehozó tárgy.


Leírás: SCP-1678 egy teljes méretű tükörkép-rekonstrukciója Londonnak, amely pontosan egy kilométerrel az eredeti város alatt fekszik. Jelenleg az SCP-1678-ban lévő Hyde Park kerületét vizsgáltuk meg, viszont az összes épület pontosan megegyezik a fenti változattal. A várost úgy alakították ki, hogy hasonlítson a viktoriánus időszakra, olyan építményekkel, melyek hasonlítanak az eredeti városban lévő hagyományos építményekhez. A város gázvilágítással van ellátva, és az épületek a viktoriánus korabeli épületek stílusára emlékeztetnek. A gázvilágítás ritka és megbízhatatlan, továbbá ismeretlen, hogyan szerzett SCP-1678 folyamatos gázellátást és oxigént. Úgy gondoljuk, hogy a házakat ismeretlen eszközökkel építették, ráadásul az SCP-1678-ban lévő Parlamentházak szolgálhattak az építkezés epicentrumaként. Ezt bizonyítja azt, hogy az Országháztól való távolság növekedésével exponenciálisan nő a hibák gyakorisága, mint például padlót, ajtót vagy ablakot nem tartalmazó épületek. Az Alapítvány úgy véli, hogy az SCP-1678-A,-B és C entitások kivételével a város lakatlan. Úgy tűnik, hogy SCP-1678-at azzal a céllal hozták létre, hogy tartalmazza az XK-osztályú, világvége-esemény túlélőit. Ezt bizonyítja a hangfelvétel, mely akkor játszódik le, ha bármilyen személy érkezik a városba.

[Kedves állampolgár! Ha hallod ezt a hangüzenetet, akkor a világnak, amit mi ismerünk, vége. Az ég leszakadt, a talajt mennydörgő lépések záporozzák, és az őrület által körülvett világunk megszabadult az ember haragjától, és megtudtuk hogy a teremtmények elleni küzdelem hiábavaló. Számtalan ember fizetett az életével, hogy enyhítsék a halál féktelen étvágyát önmagukkal, mégsem tudjuk őket megállítani. A gonosz minden ország fölé emelte a véres zászlót, és könnyen az élre tört. Igen, ez a vég.

De van egy új remény!

Üdvözöljük NemLondonban, a túlélők városába, mely teljes mértékben szabad. Együtt, polgártársakként felkészülünk az új kezdetre, és az új világra. Hagyja égni a külvilágot! El tudjuk viselni. Hagyja hogy a szörnyek romba döntsék világunkat! Mi felkészülünk. Hagyja, hogy a Föld megremegjen Armageddon talpja alatt, és hogy a gonosz elfogyassza magát, ugyanis hiszünk benne, hogy egymás ellen fordulnak szüntelen étvágyuk miatt. Várni fogunk.

Azt mondom, kedves állampolgár, hogy új reggelünk lesz. El fogjuk hagyni NemLondont, és érezni fogjuk a napsütést, és látni fogjuk a gyermekek játszadozását, és nevetni fogunk a gonosz megmaradt csontjain. Járni fogunk, kéz a kézben a tengerparton, és a napfény fogja irányítani utunkat. Majd összegyűlünk, hogy visszaemlékezzünk régi otthonunkra, NemLondonra, azon a napon, állampolgár, új rend lesz amint felemeljük új Uniónk első zászlaját a világ fölé.

Tehát üdvözöllek NemLondonban, az utolsó, és első városban.]



Úgy tűnik, hogy SCP-1678-ban feltárt lakóházakban emeletes acélágyak vannak, és az Alapítvány kutatói azt a véleményt hozták meg, hogy a szobák lakhatatlanok a sok penész és nedvesség miatt. Néhány épület egyéb célok miatt építették, mint például a Természettudományi Múzeum SCP-1678-as verzióját. A múzeum tartalmazza "Az ember elestének" hívott kiállítást, mely számos SCP entitást, valamint apokaliptikus körülményeket bemutató festményeket vagy szobrokat tartalmazza. SCP-1678 legfőbb veszélye az, hogy egyes hangfelvételek riasztják a helyi "Bobbykat" (A Bobbyk a viktoriánus korszak brit szlengje a "Rendőr" szóra). SCP-1678-A olyan entitásokat foglal magában, melyek durván tördelt emberi hullákból állnak, amik egyszerű gyári csuklópántok és csavarok segítségével vannak összerakva. A fej mindig hozzá volt kötve a testhez. A viktoriánus-kori rendőrruha öltöztek ezek az entitások, és rendkívüli ellenségesek az Alapítvány dolgozóival szemben, akiket rögtönzött fegyverekkel támadnak meg. SCP-1678-A ezeket a támadásokat egy rendőr sípolásához hasonlítható hanggal jelzi előre, majd minden hangszóró 100 méteren belül azt kezdi hangoztatni, hogy "Állj! Rendőrség!". SCP-1678-A összes tagja rendkívül ellenálló, csak magaskaliberű- és robbanófegyverekkel lehet megsebezni őket. Úgy tűnik, hogy ezek az entitások a "Bryson háza szegényeknek" nevezetű épületből jönnek. Nem ismert, hogy milyen kölcsönhatással vannak más SCP-1678 entitásra.


SCP-1678-B Áttekintésének írása folyamatban van.

SCP-1678-C Áttekintésének írása folyamatban van.

SCP-1678-D Áttekintésének írása folyamatban van.


SCP (Secure, Contain, Protect)Where stories live. Discover now