SCP-714

385 21 1
                                    

Besorolási osztály: Safe


Különleges elszigetelés eljárások: SCP-714-et egy megerősített, magas biztonsági szekrényben kell tárolni, ahová csak 4-es szintű személyzet léphet be, a visszaélések miatt.


Leírás: Látszólag nem több, mint egy zöld jáde gyűrű, mégis kimutatták, hogy SCP-714 képes bővíteni a vastagságát és tökéletesen ráilleszteni a gazdatest az ujjára. SCP-714-nek nem csak a mérete változik meg, mikor hozzáér egy "új" személy.


SCP-714 számos jelentős hatással, a következőképpen oszlik meg; 1) kimerültség, kényszeres pihenés/alvás

Perceken belül, SCP-714 felhúzása után, a viselők elhasználtnak érezték magukat - fizikailag és mentálisan kimerültek. Ennek köszönhetően, úgy fogja érezni magát a személy, hogy leülhet, lepihenhet a legközelebbi bútorokra, és valószínűleg néhány óra leforgása alatt elalszik. SCP-714 meghosszabbítja a "gondolkodási idejét" a személynek, igényei során kénytelen aludni, bár a legtöbb testi funkciók, mint a légzés, lelassulhatnak. Ha SCP-714-et nem távolítják el, a legtöbb esetben a személy meghal kiszáradástól, és éhezéstől. A viselők, akik alapból kifáradtak voltak SCP-714 felhúzása előtt, súlyos veszélyben van, hisz elalhatnak a lábukon, esetleg elesnek mozgás közben. Ha nincs bútor vagy bútor-szerű tárgy a közelben, a viselők megkísérlik, hogy egy pihenőhelyet jelöljenek ki bármilyen alkalmas anyagokból (párnák, takarók, stb). Az alvást meg lehet állni, de az a viselő akaraterőjén múlik.


2) lelassult reakciók, lassú mozgás

A személyek szenvedhetnek károsodott reakcióidővel; még egy éleslátású, éber és fizikailag alkalmas alany egy idő leforgása után már nem tudja elkapni a lassan dobott tárgyakat, még akkor is, ha figyelmeztetik őt és bőséges ideje van felkészülni. Bárki viselte SCP-714-et, egy ideig nem működtethet nehéz gépeket vagy más járművet. SCP-714 viselői sokkal lassabban mozognak, mint egy normál ember, járásuk átlagosan lépéstempóban a legjobb. Mozgásuk fizikailag nem lassabb, de nem képesek kifejteni magukat. 


3) értelmi fogyatékosság

Részeként válik láthatóvá mentális fáradtság azon, aki viseli SCP-714-et, lassabban végeznek el alapvető feladatokat vagy akár nehezen talál szavakat a megfelelő kommunikációra. A viselő tarthat sokáig gondolni egy válasz triviális kérdés (pl; "Milyen színű ez piros golyó?"), Nem is beszélve az egyik, hogy bizonytalan vagy igényel bonyolultabb választ. SCP-714 eltávolításával a szellemi kapacitás visszaáll a normálisra pár percen belül. 


A lenti kísérleti megjegyzést Dr. ██████ írta. 

"Eddig minden kísérlet, hogy megtaláljuk SCP-714 hatásainak okát, eredménytelennek bizonyultak. Azt hiszem, nem kell hangsúlyozni, mennyire hasznos lehetne, ha le tudnánk húzni a személy ujjáról negatív hatások nélkül, ezért SCP-714 folyamatosan Safe vagy Euclid besorolás között kering. Tudjuk, hogy mit csinál, de nem tudni, hogyan. Bármennyire is szeretnék mondani, hogy 100% -osan biztonságos, nincs elég információnk ennek megállapításához."

"

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.


SCP (Secure, Contain, Protect)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ