SCP-025 (Az Elnyűtt Ruhásszekrény )

21 2 0
                                    

Besorolási Osztály: Biztonságos


Különleges Elzárási Eljárások: SCP-025-öt csakis tesztelés alatt engedélyezett kinyitni, a termet amiben SCP-025-ben van elzárva szintén. Belépési kódokat csakis jogosult kutató és biztonsági személyzetnek lehet kiadni. További elzárási eljárások nem szükségesek.


Leírás: SCP-025 egy fából készült ruhásszekrény, melynek méretei 0.97 m x 0.62 m x 1.95 m, telepakolva számos időszakból származó ruhadarabbal. A szekrényben tartott ruházati cikkek, kollektívan elnevezve SCP-025-1-nek, hasonlítanak a 1920-as évekből a jelenig terjedő évtizedek stílusaira. Mindegyik külön időszakból való ruhadarab változik a stílusa tekintetében; mint például, egy polieszter csíkozott ing és egy fekete öltönynadrág mindketten megfelelnek az 1970-es évekből való általános stílusoknak. Az SCP-025-ben tartott összes ruhadarab egyenlő közös jelleme az, hogy mindegyik rossz állapotban van; a molyok megették a kollekció nagy részét, illetve a szakadások és ráncok nem ritkák.

Amikor akármelyik SCP-025-ből való darab fel van véve, a viselő látszólagosan elhuny, vagy balesetet szenved az azt követő 24 órában. A halál vagy baleset oka ezekben az esetekben változatlanul hozzá van kötődve a fent említett ruhadarabokban való hibákkal, azonban mindig egy irreleváns incidensnek tűnik. Egy levágott ujjbegyű kesztyű viselése egy egyszerű konyhakéssel hagymát való vágás alkalmával az ujjbegy elvesztésével végződhet; hasonlóan, egy alany ujjnélküli poncsót való viselése valahogy a fedetlen kar elvesztését fogja okozni, legyen az egy vadállat támadás vagy közúti baleset ami megvalósítja a végtag amputálását. Ha az alany egy zárt, bútorozatlan tárolóba van helyezve miközben egy a szekrényből jövő ruhadarabot visel, látszólagosan spontán módon egy húsevő betegséget fog kapni ami a ruhadarabbal fedetlen helyen fog kezdődni, vagy egy olyan szerv leállását fogja szenvedni, ami a darab tökéletlensége alatt helyezkedik el. Az ilyen esetekből való betegségek lehet vagy nem lehet hogy fertőzőek; egy kutatás sem lett sikeresen megvalósítva a betegség terjedésének sebessége miatt. Ajánlatos, ha lehetséges, hogy a betegségi mintákat laborba vinni lehetséges fegyveresítés okából.

A következő egy SCP-025-ról szóló kutatónapló rövidített változata; részletesebb kutatásnak a teljes dokumentum osztályfeloldása fog lenni a következménye.


SCP-025 KUTATÓNAPLÓ, RÉSZLEG 1

ALANY: D-778, egy 42 éves fehér férfi
RUHADARAB: 1940-es fehér szmoking
TÖKÉLETLENSÉG(EK): Hasadt varrat a bal vállon
KUTATÁSI EREDMÉNYEK: Az alany felhatalmazottan képes volt szabadan kóborolni a folyosókon, ███████ Ügynök megfigyelése alatt. Megközelítőleg 45 percig, semmi eseménydús sem történt; azonban ██:██:██-kor, biztonsági kamerák és szemtanúk szerint D-778 látszólagosan próbálta megtámadni ███████ Ügynököt, aki erre megdöfte az alanyt egy késsel, ami egy hüvelykmélységű sebet okozott D-778 bal vállában, pontosan azon a ponton ahol a sumoking varrata ki volt hasadva. Teszt leállítva; alany ezután terminálva.

ALANY: D-690, egy 26 éves fehér férfi
RUHADARAB: 2004-es Boston Red Sox baseball sapka
TÖKÉLETLENSÉG(EK): Hiányzó méret állító kapocs a sapka hátulján; az elején levő logó részlegesen eltávolítva
KUTATÁSI EREDMÉNYEK: Egy zárt szobában az alannyal együtt az asztalra lett helyezve egy töltött "Baby Eagle" 9mm kézi pisztoly, egy grill gyújtó, és egy fejsze. D-690 a sapkát fordítva választotta viselni a teszt alatt; ez a döntés lehetséges eredményre való hatásai ismeretlenek. Alany vonakodást mutatott ki az asztalon való eszközök érintése iránt néhány óráig; étel és ital szükség szerint biztosítva volt. Négy (4) óra tétlenség után, alany felvette a kézi pisztolyt és megvizsgálta; miközben nagyjából szemmagasságban tartotta, a fegyver D-690 homlokába sült ki, ahol a méret állító kapocs lett volna. A golyó az alanyból a sapkán levő logó hiányzó részéhez közel jutott ki.

ALANYOK: D-736, egy 22 éves fehér férfi; D-771, egy 23 éves fehér férfi
RUHADARAB: Burgundi csíkozott pulóver mellény, 1973-ból
TÖKÉLETLENSÉG(EK): Ruhadarab látszólagosan részlegesen el lett fogyasztva molyok által; számos nagy lyuk a pulóver elején
KUTATÁSI EREDMÉNYEK: D-736-ot kutatószemélyzet megkérte hogy viselje a pulóver mellényt, amit megtett kényszer alatt. D-771 egy töltött kézi pisztolyt kapott anélkül, hogy látta volna a másik résztvevőt, és arra lett parancsolva, hogy lője ki az összes hat (6) golyót D-736 irányába. Ezután meg lett jegyezve hogy minden kilőtt golyó áthatolt az egyik pulóver mellényen levő lyukon, a ruhadarabot sértetlenül hagyva és megölve D-736-ot. Lőfegyver visszaszerezve; túlélt alany át lett szállítva főkörzetbe.

ALANY: D-771, egy 23 éves fehér férfi
RUHADARAB: Pulóver mellény a fenti tesztből
TÖKÉLETLENSÉG(EK): Ugyanaz
KUTATÁSI EREDMÉNYEK: D-771-et ez alkalommal egy üres terembe lett helyezve, méretei 15 m x 15 m x 15 m; a tárolóban levő tárgyak csak a fenti fények voltak. Alany először unalomra panaszkodott, majd lefeküdt és elaludt. 2 óra és 14 perc után, a plafonban levő kettő (2) fluoreszkáló fénycső hirtelen kiesett a helyéről. Mindkettő pontosan a pulóver lyukaira esett, széttörve; a fénycsövek egyike egyenetlen részekre tört amelyek behatoltak D-771 testébe számos helyen, azonban ismét csak a pulóver mellények meglevő lyukakon. Alany létfontosságú szervei fennálltak a következő hat (6) percig, majd leálltak. Az ezt követő kutató területek ki lesznek választva a lehetséges környéki károk csökkentéséért.

ALANY: Dr. ██████ [Tervezetlen kísérlet; egy azonosítatlan illető egy SCP-025-ből kivett ruhadarabot hagyott Dr. ██████ íróasztalán ami hasonlóan nézett ki egy saját ruházatának. Erről az incidensről akármilyen információt és/vagy a tettesét azonnal fel kell jelenteni idősebb személyzetnek.]
RUHADARAB: Könnyű sál, számos színre festve
TÖKÉLETLENSÉG(EK): Erősen meghúzott varrat ami miatt a sál kimondottan rövidebb és szorosabb lett a közepénél
KUTATÁSI EREDMÉNYEK: Beavatója szerint, Dr. ██████ az SCP-025-ből eredő darabot viselve úton volt SCP-███ tárolójához ████/██/██-█n rutinkutatás érdekében. Azonban, elágazódott a szándékolt útvonaláról és elindult a létesítmény teljesen más szárnya felé haladni. Alany majd belépett SCP-173 tárolójába kíséret vagy biztonsági eljárások betartása nélkül, és, hallva az ajtó záródását, pislantott. Halál oka fojtásból eredő törött légcsőként van leírva.

ALANY: D-802, egy 30 éves spanyol férfi
RUHADARAB: 1980-as Flashdance-stílusú fehér ing
TÖKÉLETLENSÉG(EK): Eltávolított jobb váll, bal ujj teljesen levágva, teljes alsó szegés szétszaggatva
KUTATÁSI EREDMÉNYEK: [ADATOK TÖRÖLVE]. Minden ott lévő illető feltételezetten megfertőzve, majd karanténozva és [ADATOK TÖRÖLVE].
Összes további 1980-as divatot illető teszt el lett halasztva határozatlan ideig a költségek és biztonsági kockázatok miatt, amiket az előző kutatás mutatott ki. Teljes feltakarítás további ██ hétre van becsülve.


További kutatás felhatalmazva; eredmények jelenleg feloldásra várnak.

SCP (Secure, Contain, Protect)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora