Besorolási osztály: Euclid
Különleges eljárások: SCP-513-at fel kell függeszteni egy hangszigetelt zselatinnal bekent egy köbméternyi zárkába. Meg kell vizsgálni naponta a zselatin romlásának vagy integritását. Azonnal sürgősségi ellenőrzést kell végezni bármely földrengés, robbanás, vagy az akusztikus esemény után, mely legalább 2-es vagy magasabb szintű. Az ezt elvégző személyzetnek ellenőrzéskor kötelező viselnie füldugót és aktív zajcsökkentő fülvédőt, míg SCP-513 celláján belül tartózkodik. Bármilyen érző lényt kitéve SCP-513-nak, felügyelni kell legalább két biztonsági személyzetnek, minden alkalommal. A D-osztályú személyzeti tagokat meg kell szüntetni, a mentális pusztulás első jelére. Minden más expozíciós áldozatot tilos megszüntetni engedélykérés nélkül.
Leírás: Fizikailag SCP-513 egy jelentéktelen, rozsdás kolomp. Semmiféle jelölés vagy metszet nem látható a felületén, a nagy mennyiségű korróziónak köszönhetően. A rozsdásodást eltávolítani fizikailag vagy kémiailag, nem lehet. Minden zaj SCP-513, ami által termelt, azonnali erős szorongást indukál minden érző lénynek, ami hallja, függetlenül a korábbi mentális állapotától. Expozíciós áldozatainak olyan érzést kelt, hogy egy láthatatlan entitás figyeli őket, a pulzusszám és a vérnyomás növekedésével. Nagyjából egy órával az expozíció után, az áldozatok megpillantják SCP-513-1-et amikor kinyitnak egy ajtót, tükrök mellett elhaladnak, ,fejüket elfordítják, illetve minden olyan intézkedésnél, amelyek hirtelen vizuális változást eredményeznek. Amikor éppen látó, SCP-513-1 állítólag elfordul és eltűnik a néző elől nyom nélkül. Járókelők megkérdőjelezése azt jelzi, hogy SCP-513-1 láthatatlan azok számára, akik nem voltak kitéve SCP-513-nak. SCP-513-1 minden 14-237 percben "jelenik meg". Ez a "követés" elkerülhetetlenül okoz extrém alváshiányt, ugyanis az áldozatokat gyakran zavarja SCP-513-1 a szállásukon. Ha az áldozatok képesek elaludni, mielőtt SCP-513-1 megjelenik, akkor fizikailag bántalmazhatja őket. Amikor az áldozat felébred, SCP-513-1 elmenekül a szokásos módon. Ez alváshiányt, valamint a mentális stresszt okoz, mindig indukál paranoiát, agressziót, és depressziót. Minden vizsgált eset végett a teszt alany öngyilkosságban hal meg. SCP-513-1 leírásait illetően nagymértékben megbízhatatlanok. A vizsgálati alanyok nem tudják, hogy a teljes beszámolójukban észleltünk kimerültséget, leromlott mentális egészséget. Azonban minden kihallgatás azt mutatta, hogy SCP-513-1 egy magas, csontsovány humanoid abnormálisan nagy kezekkel.
Kiegészítés egy D-osztályú személytől:
"Most is hallom. Nem érintethet meg! Most lehet látni. Soha ne kongassa meg! Ha hallja, megérinti!"
YOU ARE READING
SCP (Secure, Contain, Protect)
ParanormalA világunkban vannak bizonyos anomáliák, amik nagyon kíváncsivá teszik az embert. Az ember ezáltal kutatni kezd utánuk, vizsgálni kezdi őket, és elzárja őket.