SCP-013 (Blue Lady Cigaretták)

191 16 2
                                    

Osztály: Biztonságos


Különleges Elzárási Eljárások: SCP-013-at a 66-os Telephelyen, egy földalatti biztosított tárolóban kell tartani. A kitett alanyokat felügyelni kell a tüneteik miatt. Ezeket az alanyokat naponta meg kell hallgatni, s fel kell jegyezni felfogásuk változásait.


Leírás: SCP-013 egy kollektív elnevezés, mely 242 cigarettát jelöl. Ezek hasonló anomáliákat mutatnak ki. A leggyakoribb külső jellemző a "Blue Lady" kézzel írt szöveg, melyet kék tintával írtak.

Az alanyok akik belégzés útján elfogyasztják SCP-013-at egy specifikus nőként fogják észlelni magukat. Az alanyok a 25 és 35 éves kor között írják le a nőt, hozzávetőlegesen 1.6 méter magas, 50 és 55 kg között áll a becsült súlya. További észlelések rövid sötét hajat, kék szemet, és világoskék rúzst írnak le.

SCP-013 inhalálása után, az alanyok női vonásokkal kezdik tükörképüket észlelni, fokozatosan már a testüket is így észlelik. A változások teljesen mentálisak; az alany teste nem változik, csupán a saját testének észlelése. Ezek a változások maradandóak, illetve nem visszafordíthatóak.

SCP-013-at Ian Miles öngyilkossága után találták, a lakásában egy nagy kartondobozban. Egy felületes keresés után számos skiccet találtak egy nőről, ki hasonlít a 013 hatása alatt látható nőre. Miles testét az asztalánál találták, masszív túladagolástól halt meg, s egy jegyzeten feküdt, ez lent tekinthető meg.

Miles lakásának nyomozása alatt, egy civil nyomozó 013 hatása alá került. Ezután egy beépített ügynök értesítette a legközelebbi Telephelyet; az alanyt, a tárgyat, és a bizonyítékot kivontuk és elzártuk

Jelenleg, kétszáztizenhét SCP-013 cigarettát a 66-os Bio-Telephelyen tartanak; huszonöt SCP-013 cigarettát a Kutatás Sektor-09-ben, függőben lévő kutatás miatt, más anomáliák miatt.


Függelék: Lent látható a jegyzet, melyet SCP-013-al találtak. 

Mindenhol őt látom. A szomorú kék nőt.
Úgy érzem hogy ismertem, ismernem kéne, ismerem, de nem emlékszem. Szeretem őt de nem tudom miért. Ő olyan gyönyörű és édes, de már nem is tudom.
A kedvenc íze
Hova mentél
Hiányzol

SCP (Secure, Contain, Protect)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang