Besorolási Osztály: Euclid
Különleges Elzárási Eljárások: SCP-018-at egy különleges fém korlátban kell tartani, egy 1 m x 1 m x 1 m-es zárt erősen szintetikus betétes dobozban. A zárt dobozt egy 10 m x 10 m x 10 m polietilén tartó tartályban kell elmeríteni. Hogyha SCP-018 kiszabadulna a tartó dobozból, a polietilén alapú 'ragacs' lelassítja a kinetikus energiát annyira, hogy az elzáró személyzet vissza tudja szerezni. Azoknak a személyeknek akik belépnek az SCP-018-at elzáró kamrába, kötelező különleges öltözetet viselni (ami az SCP-018 Megfigyelőjében található), illetve légzőkészüléket felvenni mielőtt bele ereszkednek a polietilén tartályba. Hogyha SCP-018 laza a polietilén tartályban, a személyzetnek javasolt másik szobában helyezkedni, zárt ajtókkal és nyílásokkal, hogy elzárják SCP-018-at mielőtt megérkezik az elzáró személyzet.
Leírás: SCP-018 a Wham-O cég 1969-es Elasztikus Golyójának a kinézetével rendelkezik. Hat (6) centiméteres az átmérője, és piros. Akkor fedezték fel, amikor felbérelték a ██████████ céget, hogy feltakarítsa a Wham-O raktárat, amelyben maradtak termékek. SCP-018-at nagyon magas pattogással írták le. Először csak egy kellemes gyerekjátéknak hitték, de SCP-018 képes volt kettőszáz százalékos (200%) hatékonyságra (azaz, hogyha ledobták egy (1) méterről, akkor kettő (2) méter magasra pattant, aztán négy (4) méter magasra, majd nyolc (8), aztán tizenhat (16)). A labda hamar egy veszélyes lövedék lett, körülbelül 100 km/h sebességgel, kárt okozott birtokokban, és megsebzett öt (5) embert █████████████ városban. Több nap után leállt a ████████ tóban, és itt el is fogták az SCP dolgozói. A tárgy gyorsasága, és az ott lévők teljes meglepettsége miatt, nem volt szükséges fedőtörténet.
Dokumentum #018-04: Üzenet az O5-█-nak
█████████, remélem minden rendben van. Az üzenetem oka az, hogy találtam egy hatékonyabb módot a menekült, vagy új SCP-k elfogására. Igen, tudom hogy nem voltak sikeresek a visszafejtéseink arról hogy hogyan képes ez a labda megszegni a termodinamika törvényeit, de egy elég hatékony módot találtunk arra, hogy beépítsük a labdát az új SCP-A5 öltözetekbe. Csak hallgassatok meg, beletesszük a csizma aljába, felkötjük egy mechanikai gépre, és tá-dá, a ruha képes átugrani házak felett. És még, hogyha a ruha hordója odateszi a lábát valamihez amit meg akar ölni, hát, maradjunk annyiban hogy egy pokoli rugást hajtana végre. Amire szükségem van az csak egy engedély hogy módosíthassam valamelyik SCP-A5 ruhát, és képesek lesztek tényleg elfogni a ████████████-t, plusz bármilyen más szökött SCP-t. Bízzatok bennem, csalódtatok már bennem ezelőtt? -Dr. █████████
Dokumentum #018-06: Üzenet Dr. █████████-nak
Dr. █████████,
Felírás után, ██████ Ügynök feladata a módosított SCP-A5 öltözet használatával SCP-███ visszaszerzése volt. Az eredmény vegyes lett. ██████ Ügynök képes volt rátenni a ██████████ nyakörvet SCP-███-re, végig üldözte az Amazon-on, és képes volt visszatartani feldarabolással. Viszont, egy meghibásodás miatt a 'kis mechanikai géped' fellökte majdnem egy mérföld magasra az Ügynököt, majd miután a ███████████ Tóba érkezett két láb törést, hét borda törést, egy eltűnt kezet, és egy koponya törést szenvedett. Ezt meg fogod javítani mielőtt megengedem az öltözeted használatát.
Dokumentum #018-11: Üzenet O5-█-nak
█████████, ne aggódj, megjavítottam. De, vannak még ötleteim. Hogyha használhatnék egy kis vizet SCP-006-ból , SCP-███-ből, és esetleg SCP-███-ből, létrehoznék egy olyan SCP-A5 öltözetet, aminek segítségével eltudjuk kapni bármelyik, ha nem mindegyik, vad és elfoghatatlan SCP-t. Amire várok az csak az engedélyed.
ESTÁS LEYENDO
SCP (Secure, Contain, Protect)
ParanormalA világunkban vannak bizonyos anomáliák, amik nagyon kíváncsivá teszik az embert. Az ember ezáltal kutatni kezd utánuk, vizsgálni kezdi őket, és elzárja őket.