SCP-605 (Az Élő Viharfelhő)

172 14 0
                                    

Besorolási osztály: Euclid


Speciális elzárási eljárások: SCP-605-öt lehetetlen a jelenlegi erőforrásokkal elzárni. Viszont minden ráirányuló alapítványi személyzet feladata, hogy gátolja, illetve eltitkolja SCP-605-öt. Az Alapítvány nyomkövető csapata állandóan SCP-605-től egy 15 km-es sugarú zóna mentén helyezkedik el, nagy, pilóta nélküli légi járművel felszerelve, amely akkor használható, ha SCP-605 aktív állapotba kerül.


Leírás: SCP-605 egy nagyméretű, amorf, levegőben lévő gázokból összegyűlt entitás, ami szemmel láthatóan hasonló egy nagy magasságú felhőképződéshez, amely körülbelül 180-260 m átmérőjű. Pontos megjelenése drasztikusan változik, alvó állapotában majdnem láthatatlan, és az aktív állapotában egy óriási viharfelhőként jelenik meg. Lassan haladni képes, viszont általában nem hagyja el Florida, Puerto Rico és a Bermuda-szigeteket. SCP-605 aktív viselkedése meglepően hasonlít az élő ragadozókhoz. Nyomon követi a közelében lévő összes hajót, repülőgépet, és megkísérli elnyelni őket. SCP-605 gravitációs mezője gyakran okozza az iránytűk, és más navigációs eszközök zavarait.  Ha SCP-605 egy entitást elnyel, az nyomtalanul eltűnik. Az eddigi folyamatok tanulmányozására irányuló kísérletek sikertelenek voltak, mivel a sikeres etetés miatt SCP-605 visszaáll alvó állapotába, általában évekig, évtizedekig. SCP-605 képessége, a polgári és katonai eszközök többszörös eltűnése miatt pilóta nélküli légi járművekkel kell etetni SCP-605-öt, addig, amíg alvó állapotba nem kerül.


Kiegészítés-605-1: Az SCP-605-re vonatkozó rögzített adatainak elemzése kimutatta, hogy SCP-605 kiszámított tömege egy percnyi, de kimutatható növekedésbe kezdett. A további tanulmányokra és lehetséges ellenintézkedésekre vonatkozó kérelmet benyújtották, és O5-ös jóváhagyásra várnak.

SCP (Secure, Contain, Protect)Onde histórias criam vida. Descubra agora