SCP-028 (Tudás)

19 2 0
                                    

Besorolási Osztály: Biztonságos


Különleges Elzárási Eljárások: A tárolásához nincs szükség speciális eljárásokra, mivel SCP-028 sem méretben, se elhelyezkedésileg, sem alakban nem mutat változást az elszigetelésének teljes ideje alatt, de a hozzáférést korlátozni kell. Jelenleg SCP-028 a telephelyen (█-es telephely) van elzárva, mivel SCP-028 semmilyen ismert módon nem szállítható. SCP-028 egy hat (6) x hat (6) x három (3) méteres (húsz (20) x húsz (20) x tíz (10) lábas) beton helyiségben van elzárva, mi egyetlen ajtóval és két (2), kívül állomásozó fegyveres személyzettel van felszerelve. SCP-028 hatásának csak az arra feljogosított személyzeti tag tehető ki és minden esetben rendkívüli elővigyázatossággal kell eljárni. Bár SCP-028 önmagában ártalmatlan, a hatása nagyon káros lehet a felkészületlenekre nézve (lásd az EL-028-1125-ös dokumentumban).


Leírás: SCP-028 egy elhagyatott raktár udvarában található, egy rézbánya mellett, Észak-Michiganben. SCP-028-nak nincs kimutatható fizikai jelenléte, de hatása egy 2,1 méteres (7 lábas) kockában jelentkezik, egy SCP-028 „középpontjaként" emlegetett terület körül. SCP-028 területén végzett összes szkennelés és tesztelés, nem mutatott rendellenes leolvasást. Tárgyak hozzárendelése és eltávolítása, illetve SCP-028 alatti föld eltávolításának kísérlete, nincs hatással sem az SCP-028 hatásterületének méretére, vagy alakjára, sem a hatás kezdetére vagy minőségére.

Az SCP-028-ba „belépő" alanyokat három(3)-hat(6) másodpercen belül megdöbbenti egy téma teljes és részletes ismerete. Ez a tudás mind méretét, mind hasznosságát tekintve, eddig teljesen véletlenszerűnek bizonyult és néha huzamosabb ideig észrevétlen is maradhat. A „mélyebb" ismeretek általában erősebb hatást fejtenek ki, bizonyos esetekben [ADAT LETILTVA]. Ez a hatás többször is megtapasztalható SCP-028-ból való kilépéssel és ismételt belépéssel, de két (2) expozíció után egyre erősebb migrén és szédülés tapasztalható.

SCP-028 egy helyi bányász híradásait követően került az Alapítvány figyelmébe, aki egy hidegfúziós reaktor tervét nyújtotta be az amerikai szabadalmi hivatalnak. Mr. ███ arról számolt be, hogy „csak úgy jött, mint derült égből a villámcsapás!" A hírek és a témák elhallgattatásra és elzárásra kerültek, SCP-028 felfedezése és a reaktortervek SCP-1995-ben történő megvalósítása után. SCP-028 ezt követő tesztelései vegyes eredményeket hoztak.


Dokumentum #EL-028-1114: Részletes Információ-Visszakeresési Napló 1/5/██ (Megjegyzés: minden tudás tökéletes, teljes és eidetikus)

- Minden New York-i telefonkönyv-jegyék 1998-ból
- Hogyan lehet újra tervezni egy belső égésű motort, hogy emberi vérrel működjön, csak a már meglévő alkatrészek felhasználásával. (Megjegyzés: a teljes újratervezés négy (4) órát vesz igénybe és nagyobb hatékonysággal működik, mint a benzinnel)
- Buick LeSabre kulcsainak helye
- A vakond patkánykolónia megfelelő gondozási módja
- Tizenkét SCP objektum eredete és története. (Megjegyzés: A fő [ADAT LETILTVA])
- A Blackthorn család családtörténete Londonban, Angliában.
- A Föld geológiai szerkezete Grönland alatt, beleértve számos ismeretlen barlangot és [ADAT LETILTVA].


Dokumentum #EL-028-1125: Napló

E-112: A D-1182-es alany SCP-028-nak lett kitéve. Az alany sírni kezdett és magzatpózba helyezkedett el, ami súlyos szorongás jeleit mutatta. Több napig nem reagált a kérdésekre és a külső ingerekre sem. Katatóniába esett röviddel azután, hogy kijelentette, hogy „ez nem élet". Az alany kómába esett és nem sokkal ezután elhunyt. A C.O.D ezt a sokknak tulajdonsították.

E-127: A ███████ Ügynök véletlenül ki volt téve SCP-028-nak. Az Ügynök hirtelen meglepetés és elképedtség jeleit mutatta. Amikor rákérdeztek az okra, az Ügynök egy pillanatot kért, hogy összeszedje a gondolatait. Néhány másodperc múlva az Ügynök nevetett, megrázta a fejét és kivette a szolgálati pisztolyát a tokjából. Az Ügynök ezután lövéseivel megsebesítette Dr.█████-t és megölte ████████ és █████ Ügynököket, mielőtt sikerült volna megfékezni. Az incidens utáni kihallgatás során kiderült, hogy ███████ Ügynök széleskörű ismeretekkel rendelkezett az Alapítvány titkosított tevékenységeiről és több olyan SCP objektumról is értesült, amelyeknek korábban nem volt kitéve, beleértve SCP-2669-et is.

Az alapítvány bármely alkalmazottját, akiről kiderül, hogy belépett SCP-028 hatásterületére, határozatlan ideig őrizetben kell tartani.


Dokumentum #EL-028-1128: Napló

189-es kísérlet: A D-9843 alanyt SCP-028-nak lett kitéve. ████/03/19 11:46

Az alany vizsgálata rendellenes légzési hatásokat mutattak ki. ████/03/19 13:37

A kikérdezés során kiderült, hogy az alany megtanulta újra hasznosítani a testében lévő szén-dioxidot. ████/03/19 17:21

Az ismételt kísérletek arra, hogy a készséget más D-osztályú személyzetnek is megtanítsák, kudarcot vallottak. ████/03/24 12:11

Az objektum terminálva lett. ████/07/18 15:03

A boncolások nem tártak fel, kóros szervi képződményeket. ████/07/18 18:37

Kutatói jegyzék: Dr. ████████ █████: Komolyan, hogy a fenébe csinálta ezt?

SCP (Secure, Contain, Protect)Where stories live. Discover now