Besorolási osztály: Euclid
Különleges eljárások: Minden mobil eszközt, amelyen az SCP-1471 telepítve van, vagy esetleges vezetékeket és más esetlegesen érintett eszközt elkobozzuk, és elemezzük. Ezután az érintett eszközöket, például az akkumulátorokat el kell távolítani, hozzárendelendő egy megjelölés (például SCP-1471- #), és áthelyezendő a 91-es tárolási egységbe. Minden online alkalmazást és mobil-eszközt, ami tárolja, felügyelni kell, hogy megakadályozzuk az SCP-1471 véletlen értékesítését. Az eszközök megengedett felhasználásával rosszindulatú feltöltés megakadályozására, hogy a személy kikapcsolja a készüléket, amíg azt lefoglalják ügynökeink.
Leírás: Az SCP-1471 egy ingyenes 9,8MB-os alkalmazás a mobil eszközökre, neve: "Malo ver1.0.0". Az SCP-1471 fel nem jegyzett fejlesztője és valahogy képes volt megkerülni az alkalmazás jóváhagyási folyamatát, hogy közvetlenül a forgalmazhassa.Az SCP-1471 vezetője képes elkerülni az alkalmazás eltávolítását. Miután SCP-1471 le van telepítve, ikonokat vagy parancsikonokat hoz létre az alkalmazás. Ezután kezdődik, hogy az egyénnek az alkalmazás küld képeket és szöveges üzeneteket minden 3-6 órában. Egy kép sem tartalmazza az SCP-1471-t, sem a háttérben, sem pedig előtérben. SCP-1471-A jelenik meg, mint egy nagy humanoid lény egy róka-szerű koponyával, és fekete hajjal. Az első 24 órában a telepítést követően,a mobil eszköz kap képeket helyekről, melyeket az egyén gyakran. 48 óra elteltével, a mobil eszköz kap képeket helyekről, melyeket a közelmúltban látogatott az egyén. 72 óra után, a mobil eszköz kap olyan képeket, amik valós időben készültek az egyénről az SCP-1471-A közvetlen közelében. Az egyének 90 órányi kitettség után ezeket a képeket kezdik röviden látni az SCP-1471-A-val együtt, a perifériás látáson belül, fényvisszaverő felületeken, vagy ezek kombinációján. Ezután lesz maradandó és tartós vizualizációja az egyénnek az SCP-1471-A. Az egyének ebben a szakaszban arról számoltak be, hogy az SCP-1471 időszakosan kísérleteket tett arra, hogy vizuálisan kommunikálni próbáljon velük, de nem értették az intézkedéseket. Jelenleg az egyetlen ismert kezelés visszafordítani az SCP-1471 hatását az, hogy megszüntetik az egyén vizuális kitettségét a képek előtt 90 órával a telepítés után. A mai napig nem számoltak be az SCP-1471-A ellenséges aktivitásáról.
KAMU SEDANG MEMBACA
SCP (Secure, Contain, Protect)
ParanormalA világunkban vannak bizonyos anomáliák, amik nagyon kíváncsivá teszik az embert. Az ember ezáltal kutatni kezd utánuk, vizsgálni kezdi őket, és elzárja őket.