SCP-3023 (És Aztán Úgy Döntött, Hogy Egy Dühös Pók Lesz)

37 2 1
                                    

Besorolási Osztály: Keter


Különleges Elzárási Eljárások: A telefonhívásokat és az internetes forgalmat, SCP-3023 aktív régiójában állandóan figyelemmel kell kísérni, az SCP-3023-as tevékenységekkel kapcsolatos események említésének érdekében. SCP-3023 aktivitásának megerősítése esetén, az Alfa-21-es Mobil Munkacsoport "Júlia Angyalait" azonnal a helyszínre kell küldeni,

Az Alfa-21-es MTF feladata, hogy megtalálja az aktív SCP-3023-A példányát, meghatározza az objektum leszerelésének legmegfelelőbb módszerét és végrehajtsa a hatástalanítást. Mivel az SCP-3023-A példányok hatástalanításának legbiztonságosabb módja, jellemzően a robbanószerkezetek használata, ezért a megfelelő fedősztorikat előre fel kell készíteni, az így bekövetkezett károkra és halálesetekre. Az Alfa-21-es MTF egysége kapcsolatban áll a német légierővel, hogy támogatást nyújtsanak arra az esetre, ha a hagyományos taktikák elégtelennek bizonyulnának.

Az SCP-3023-B-t egy megerősített, emberszerűeket elkülönítő egységben tartják a 06-2-es Telephelyen. Mindig megfigyelés alatt kell tartani, rendellenes tevékenységek jeleit keresve. SCP-3023 aktív időszakából származó összes megfigyelési felvételt ellenőrizni kell, hogy az aktivitás megfeleljen, SCP-3023-B-nél megfigyelt rendellenesség tulajdonságoknak.


Leírása: SCP-3023 egy olyan jelenség, amelyben egy objektum, hirtelen egy pókszerű formába fejlődik át és emberi jelenlét esetén mozgékonyabbá válik. SCP-3023 eddig kizárólag Németország középső részének egy jól körül határolható régiójában fordult csak elő (lásd a térképen). Ezen előfordulások rendszertelen időközönként történtek, általánosságban két hónapos eltolódásokkal. Az SCP-3023 által érintett objektumok együttes elnevezése SCP-3023-A.

SCP-3023-A viselkedése szabálytalan, általában véletlenszerű mozgást végez a környékén és lábaival és csáprágóival megtámad mindent, amivel érintkezik. SCP-3023-A mért sebessége, tartóssága és fizikai szilárdsága jóval meghaladja azt, amit a szerkezetének és összetételének lehetővé kellene tennie. A tárgy megsemmisítése vagy feldarabolása elegendő a rendellenes tulajdonságok megszüntetéséhez.

Az SCP-3023 létrejöttének mechanizmusa egyelőre tisztázatlan.

Az alábbiakban az SCP-3023-A példányok rövidített listája található.

Az alábbiakban az SCP-3023-A példányok rövidített listája található

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

3023-A Melléklet: SCP-3023-A6 aktivitása előtt napon készült biztonsági felvételek azt mutatják, hogy egy személy betört egy ablakot, hogy belépjen annak az irodának a helyiségébe, amelyben SCP-3023-A6 is volt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

3023-A Melléklet: SCP-3023-A6 aktivitása előtt napon készült biztonsági felvételek azt mutatják, hogy egy személy betört egy ablakot, hogy belépjen annak az irodának a helyiségébe, amelyben SCP-3023-A6 is volt. Amikor megszerezte a kérdéses telefont, az állkapcsa kitágult, majd vízszintesen szétnyílt; négy sötét, nyelvszerű nyúlvány nyúlt ki a szájából és 36 másodpercig dörzsölte a telefont, mielőtt visszavonult volna. Miután a személy becsukta a száját, visszahelyezte a telefont a megfelelő helye és elhagyta a helyiséget.

A törvényszéki bizonyítékok meggyőzően ████ Sauert, egy helyi vendéglőst azonosítottak a felvételen látható személyként, azonban Mr. Sauer testének alapos vizsgálata során, nem sikerült azonosítani semmilyen anatómiai rendellenességet, amely a felvételeken is látható események hátterében állhatna. Mr. Sauer tagadta, hogy emlékezett volna az eseményre, ismerné SCP-3023-at, vagy ismerte volna a megfigyelt tulajdonságait.

Nincs bizonyíték arra, hogy Mr. Sauer kapcsolatba került volna SCP-3023-A bármely más példányával és őrizetbe vétele óta, nem mutatott rendellenes tulajdonságokat. Mr. Sauer feltételesen SCP-3023-B besorolást kapott.

SCP (Secure, Contain, Protect)Where stories live. Discover now