Besorolási osztály: Keter
Különleges elszigetelés eljárások: Az elszigetelési területet két légnyomásos zsilipkapuval kell lezárni. A kapu előtt egy vegyi-zuhanyzónak kell lennie, mely hermetikus ruhákat tartalmaz, és minden belépő személy 24 órás karanténba helyezendő. Amennyiben az elszigetelés sérül, az ajtó felrobban, és a ZEER-217-11 nevű anyagot fogják a levegőbe pumpálni.. Minden exponált SCP-217 anyagot megfigyelés alatt kell tartani. Azokat a tárgyakat, amik fizikai kapcsolatot létesítenek SCP-217-tel, karanténba zárni, és sterilizálni kell.
Leírás: SCP-217 egy vírus, mely gyógyíthatatlan, és a fertőzési sebesség 100%-os. Ez érinti az összes állatot, ráadásul a betegség folyadékokon át is terjed. SCP-217 nagyon szívós, akár évekig élhet gazdatest nélkül. A fertőzés nagyon lassú, van, hogy a fertőzötteken csak évek múlva állapítható meg a betegség. SCP-217 megváltoztatja a biokémia szöveteket, ami lassan átalakul szerves fémmé. A folyamatok és a változások még nem teljesen ismertek, de az első pár szakaszt le lehetett dokumentálni. Az alany szerves részei elkezdenek átalakulni fogaskerekekké, és óraszerkezetekké, folytatva a biológiai funkciót. A fertőzés első szakaszai úgy tűnik, nagyon fájdalmas, de a többi szakasza szinte észrevehetetlen, csak enyhe zavar, álmatlanság, és ízületi merevség jelentkezik. A szív helyére fogaskerék és csövek helyezkednek el, ellentétben az áldozatok szeme nem változik át primitív fényképezőgéppé, hanem csak elektronizálódik. SCP-217 az emlősök kivételével kívülről kezdi el átalakítani a szöveteket. Az emlősök esetében először a belső részeket, majd kívülről is átalakítja a gazdatestet. Ez okozhatja a fertőzötteknek, hogy hosszú ideig nem tudnak a fertőzésükről. SCP-217 ████████████-ben fertőzte meg a társadalmat a közelmúltban. A fertőzés első szakaszaiban a mentális fejlettség csökken. Az alany ismétlődő módon válaszol, nagyon unalmas és mechanikai módon, könnyen megzavarható, és úgy tűnik, általában ingerlékeny, ha új problémákkal állítjuk szembe. Ezen kívül a kutatás egy teljesen "átalakított" agyat [ADAT ELTÁVOLÍTVA].
Dokumentum 217-6: Tüneti dokumentumok::
Az SCP-217 fertőzött betegeken a letargián és az érzelemmentes kommunikáción kívül nem látható másfajta tünet. Egyesek "csapkodást" vagy "mozgást" éreznek a bőrük alatt, és halk, ketyegő hangot hallanak. Ez a zaj hallatszik legkiemelkedőbben, mikor SCP-127 megfertőzi a vállat és a nyakat, azonban ez hallható, ha megnyomjuk a felületet. Fertőzött terület úgy tűnik, hogy elsősorban, réz, acél, és vas. Más, bőrnek tűnő anyagok is megjelennek, mint gumi, üveg, fa, és egyéb alapanyagok. A látszat ellenére ez tisztán szerves anyag, és még hordozza az alany DNS-ét is. A károsodott területeket a vírus kijavítja idővel, de sokkal több ideig tart, mint a normál emberi regeneráció.
Megjegyzés: Semmit és senkit nem szabad SCP-882 közelébe engedni, ha az fertőzött.
Kiegészítés: SCP-229 és SCP-217 együtt való tesztelése csak O5 jóváhagyására kérvényezhető.
YOU ARE READING
SCP (Secure, Contain, Protect)
ParanormalA világunkban vannak bizonyos anomáliák, amik nagyon kíváncsivá teszik az embert. Az ember ezáltal kutatni kezd utánuk, vizsgálni kezdi őket, és elzárja őket.