Besorolási osztály: Safe
Különleges elzárási eljárások: SCP-500-at egy száraz, hűvös helyen kell tárolni, fénytől védve. SCP-500-hoz csak akkor szabad hozzáférnie a személyzetnek, ha az egyén 4.szintű tanusítvánnyal rendelkezik, így elkerülve a tárgy helytelen alkalmazását.
Leírás: SCP-500 egy kis műanyag doboz, amely alapjában véve 47 piros gyógyszeres kapszulát tartalmazott. A gyógyszert szájon át kell bevenni, ami gyógyít minden betegséget 2 órán belül, az alany állapotától függően. Annak ellenére, hogy az alanyok meggyógyultak a tablettától, nem tanusították hatásosnak a gyógyszert.
Dr. Klein megjegyzése: A 3. szint alatt tilos használni SCP-500-at. Gyógyítani tudja a másnaposságot. AIDS esetén a kutatók engedélyt kérhetnek SCP-500 használatára.
Kiegészítés 500-1: Két tabletta került felhasználásra SCP-008 tünetei ellen. A tesztek alapján úgy véltük, hogy ezek a tabletták SCP-008 tüneteit még a betegség utolsó szakaszában is gyógyították.
Kiegészítés 500-2: Egy tabletta került felhasználásra SCP-409 teszteléséhez. Az eredményt követően SCP-500 megdöbbentően hatásosnak bizonyult SCP-409 ellen.
Kiegészítés 500-5: Egy tabletta került felhasználásra. SCP-038 tesztelésekor D-██████ ellopta a kapszulát, hogy állítólag "meggyógyítsa a másnaposságát". D-██████ megszűnt.
Kiegészítés 500-6: Egy tabletta lett felhasználva SCP-231-4 tesztelésekor.
Kiegészítés 500-12: SCP-500 pszichés hozzászokáshoz vezethet, akár drogként is használható.
YOU ARE READING
SCP (Secure, Contain, Protect)
ParanormalA világunkban vannak bizonyos anomáliák, amik nagyon kíváncsivá teszik az embert. Az ember ezáltal kutatni kezd utánuk, vizsgálni kezdi őket, és elzárja őket.