SCP-016 (Az Értelmes Mikro-Organizmus)

510 36 1
                                    

Besorolási Osztály: Keter 

Különleges Elszigetelési Eljárások: SCP-016-ot egy 5 méter x 5 méter x 5 méter-es szobában kell tartani, melynek hőmérsékletét folyamatosan nulla Celsius fok alatt kell tartani. Magát SCP-016 - ot mindig egy Petri-csészében kell tárolni, egy elszigetelési kockában, hacsaknem a 4 vagy az O5-ös szintű személyzet máshogy nem rendelkezik erről. Az SCP-016 –tal végzett kísérletek teljes dokumentációját előzetesen be kell nyújtani és majd csak ez követően lehet mintát vételezni és megkettőzni SCP-016 -ot. Ezen eljárások be nem tartása a kísérlet beszüntetését vagy a kísérletet végző személy, D-osztályú személyzetté való lefokozását vonja maga után. Csakis a felhatalmazott személyek számára engedélyezhető a mintavételezés és a kísérletek végzése SCP-016 - tal a BC-L5 - ös elkülönítési körülmények között. Amennyiben SCP-016 képes kitörni a fent említett eljárások ellenére, egy direktív bázis személyzet végrehajt egy Szigma Kódú lezárást és egy elszigetelési tervet. A biztonsági erők – akik szabványos Egyéni Védőeszközöket, bio-ellenes és vegyi- ellenes felszerelést viselnek –, ott a helyszínen likvidálják a fertőzött személyzetet, amennyiben a fertőzés 48 óra elteltével sem kerül elszigetelésre, a helyszínen nukleáris eszköz (atombomba) bevetésére kerül sor. A fennmaradó személyzetet evakuálása, semmilyen körülmények között sem megengedhető. Kimutatták, hogy SCP-016 a vérben 6 órán át képes életben maradni, míg a levegőben csupán néhány percig. Kimutatták, hogy a nem szerves anyagokat hatékonyan lehet fertőtleníteni, nagy intenzitású ultraviola fénnyel és magas koncentrációjú klóros fehérítővel (hypóval).

Leírás: SCP-016 egy vérrel terjedő kórokozó, melyet egy bányász vérében mutattak ki, aki a █████ban dolgozott, a bányász egy mély szén lelőhelyen sérült meg. Elmondása szerint a seb a bánya szénporával szennyeződött, feltehetően a munkásban lappangott a fertőzés. Az ezt követő néhány napban, SCP-016 folytatta a fennmaradó alkalmazottak megfertőzését a bányász táborban, valamint egy CDC válság kezelő csoportot is útnak indítottak a járvány megállítására. Az alapítvány személyzete átvette az ügy kivizsgálását és minden érintett személyt likvidált. A zérus beteget fogságba helyeztük és a bánya aknát egy robbanószerkezettel beomlasztottuk. SCP-016 lappangási ideje 24 órától 2 évig is terjedhet, ez persze függ az emberi gazdatestek lélekszámától és azok előfordulásától. Az első tünetek hasonlóak az általános megfázáshoz, beleértve a szemviszketést, orr folyást, köhögést és az egyéb testi fájdalmakat. A második fázis 48 óra elteltével kezdődik meg és egy szabályozott vérzéses lázból áll, ekkor az organizmus kis mennyiségű vérzést okoz a léghólyagokban, ezzel beszívódik a fertőzött vér a tüdőbe – aeroszolos hatást elérve ezzel. A harmadik fázis alatt a gazdatest – úgymond összeomlik és kivérzik – minden test nyílás sűrű vérzésbe kezd, beleértve az orrot, a könnycsatornákat, a végbélnyílást, a bőr pórusokat, a szájnyílást, és a húgycsövet, illetve nők esetén a méhet. A negyedik fázisban az alany vérnyomása hirtelen felszökik: a megfigyelt gazdatest 5 méteres sugárban vért hányt. Amennyiben a gazdatest képes túlélni a szinte teljes kivéreztetést, akkor abban az esetben a kórokozó még egyszer lappangóvá válik, mielőtt visszatérne az inkubációs fázisba.

A szokatlanul magas stressz érzet az, ami megkülönbözteti az SCP-016-ot más vérzéses lázat okozó kórokozóktól, mint például az Ebola és a Marburg-vírustól. Ha az alany nagy stresszel járó helyzeteken megy keresztül – mint például az élet-veszélyes helyzetek –, akkor az organizmus megváltoztatja túlélési taktikáját és gyorsan elkezd elszaporodni a testben, ezt követően felülírja a gazdatest DNS-ét, és gyors sejt-osztódást okoz. Jelentős élettani elváltozások jelentkeznek az első 24 órán belül, majd az ezt követő két héten belül teljes testi helyreállás következik be. A gazdatestek többsége nem éli túl e folyamatot, mivel a vírus jelentős igénybe vételt gyakorol a testre. Az átalakulás egyik érdekes mellékhatása a növekvő agresszivitás. Úgy hisszük, hogy ez a fertőzés terjedésének maximalizálására szolgál, hasonlóan, mint a veszettség. Második megjegyzés, azok az alanyok, akiket testi átalakulásnak vetettek alá, többé már nem mutatják SCP-016 vérzéses tulajdonságait: mindazonáltal, ha egy alanyt egy már korábban átalakult gazdatestet fertőz meg, akkor az alanynak ugyanúgy keresztül kell mennie SCP-016 szokásos fertőzési folyamatán.  

Függelék: Kísérleti Napló – SCP-016 Átalakító Tulajdonságai 

Alany D-016-1: Egy D-osztályú személyt megfertőztünk SCP-016-tal. Az első tünetek jelentkezéséhez 24 órán át az alany kamráját lassan vízzel árasztottuk el. SCP-016 teratomorfikus állapotba jutott, az alany tüdejét kopoltyúvá alakította. Az alany további 2 héten át maradt életben, miután SCP-016 az alany végtagjait uszonyokká alakította, emellett szem sorvadást okozott és az alany hallását cet- típusúvá Echó Lokációs halássá fokozta. Az alany kamráját lecsapoltuk ezzel fulladást okozva az alanynak; később a testet boncolás nélkül elhamvasztottuk.

Alany D-016-2: Egy D-osztályú személyt megfertőztünk SCP-016-tal. Az első tünetek jelentkezéséhez 24 órán át az alany kamráját lassan vízzel árasztottuk el. SCP-016 teratomorfikus állapotba jutott, ezzel gyors izom és csont növekedést idézve elő az alany ujj ízületein. Ezt után az alany megpróbált megszökni a kamrából azáltal, hogy átüti a megerősített acél ajtót. Az alany nem járt sikerrel és megfulladt. 

Megjegyzés: Két azonos körülmény, két különböző eredmény. Érdekes. - Dr. ████████

Alany D-016-3: Egy D-osztályú személyt megfertőztünk SCP-016-tal. Az alany korábban vegyészmérnök volt, aki megmérgezte feleségét, miután rájött, hogy a felesége házasságtörést követ el. Az első tünetek jelentkezéséhez 24 órán át az alany kamráját lassan vízzel árasztottuk el. SCP-016 teratomorfikus állapotba jutott, ezzel az alany mellkasán egy szokatlan szervet növesztett, mely egy kamrából és két külön csőből állt. A szerv továbbra is vizet szívott magába és egyre csak duzzadt, amíg az Alapítvány személyzete észre nem vette, hogy mire készül kísérletet tenni SCP-016. A személyzet az alanyt egy fegyverlövéssel semmisítette meg. Az említett szerv számos acetilén gázzal és oxigénnel töltött zacskókkal volt tele.

Alany D-016-4: Egy D-osztályú személyt megfertőztünk SCP-016-tal. Az alanyt utasították, hogy koncentráljon a szárnyak formálásra. Stressz alkalmazása nélkül. SCP-016 nem jutott teratomorfikus állapotba. Az alany a 3. fázisban halt meg, vérveszteség következtében. 

Alany D-016-5: Egy D-osztályú személyt megfertőztünk SCP-016-tal. Az alanyt egy akril dobozba helyeztük, melyet 305 méteres magasságra függesztettünk fel a bánya akna tetejére, majd utasították az alanyt, hogy koncentráljon a szárnyak formálásra. A doboz külsejére egy időzítőt helyeztünk el, ami jelezte az alanynak, hogy mennyi ideje van hátra a doboz eleresztéséig. SCP-016 teratomorfikus állapotba került, ezzel egy csáp-szerű szervet növesztve az alany bal csuklóján, a pókok fonócsövéhez hasonlót: az alany kiterjesztette az említett szervet a doboz egyik légrésén keresztül és egy erős, selyem-szerű anyagot bocsátót ki, melyet arra használt, hogy a dobozt a kábelhez rögzítse. Az alanyt megsemmisítettük, az által, hogy mikor a visszaszámláló elérte a nullát, akkor mi egy bombát robbantottunk fel az alany teszt kamrájában. 

SCP (Secure, Contain, Protect)Where stories live. Discover now